[Sant Valentí 2023] Cuinem en nom de l'amor!

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Sant Valentí 2023, Cuinem en nom de l'amor!


Imatge

El dia 14 de febrer es sant valentí, EL DIA PER EXELENCIA CAPITALISTA DE L'AMORRRRRRRR i una manera de demostrar AMORRR es AMB EL MENJAR!!!
Imatge

Imatge
Imatge
Imatge

Tens ganes de cuinar un dolç per algu especial? (El teu propi estomac es algú especial) Cuinar el teu plat preferit? Algun apat que et recordi moments especials??

Sigui el que sigui, comparteixe-ho per aqui!! Tant si es una simple foto, o la recepta sencera!!
Que l'amor profund sigui amb vosaltres.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Doncs a casa meva hem fet un pastís de pastanaga i hi hem dibuixat un cor :pandalove:

Imatge
Imatge

:pandaloveu:
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Té bona pinta, @Estel! Em fas enveja, fa setmanes que vull pastís xD

Doncs jo... jo crec que per una de les coses que l'amor és necessari és perquè algú t'acompanyi a fer polissonades... o, ja que hi som, SACRILEGIS.

No sabíem de què dinar, i hem trobat que podíem fer truita de patates... però teníem un moniato mort d'oi per allà tirat... i... WHY NOT!?

Heus aquí... la truita de patata... amb moniato. Sí, amb ceba, clar. És a dir, som sacrílegs, però tenim estàndards.

Imatge
Com podeu veure, amb un poc de moniato. Potser ens hem passat xD

Imatge
Skill, eh? El truc està en tenir un plat lleugeeeeerament més gros que la paella.

Imatge
Al final... no ha estat dolent, però no puc dir que hagi millorat la recepta original. Tampoc l'ha feta tornar dolenta, eh?

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Estel ha escrit: 12 feb. 2023, 18:41 Doncs a casa meva hem fet un pastís de pastanaga i hi hem dibuixat un cor :pandalove:

Imatge

RECEPTA PLEASE! :flors:

Que té una bona pinta que t'hi cagues (i espero que dugui molta lactosa, per cagar-se de veritat i no pas metafòricament, o no sé, les dues coses a la vegada). És de pastanaga amb formatge? O el formatge és per decorar? Curiosity 1000%
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

UkiHana ha escrit: 12 feb. 2023, 22:40
RECEPTA PLEASE! :flors:

Que té una bona pinta que t'hi cagues (i espero que dugui molta lactosa, per cagar-se de veritat i no pas metafòricament, o no sé, les dues coses a la vegada). És de pastanaga amb formatge? O el formatge és per decorar? Curiosity 1000%


Aquí la recepta!


I la nata (no és formatge) es fa amb: Filadèlfia, nata líquida i sucre glaç.
Els barreges i els bats amb la batedora fins que queda amb una consistència esponjosa, i després ho escampes així per sobre fent la forma de cor i pels costats del pastís :)
També hi hem posat mermelada per fora del cor i nous per marcar la forma :nekook:
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Aquest Sant Valentí no ens hi vorem amb la parella, però tot i així he decidit que volia demostrar igualment el meu amor per la família elaborant un meravellós pastís de formatge sense forn. He buscat una recepta i m'he posat a cuinar.

Estris amunt i avall, apuntant en un paper les proporcions i tot el que feia, amb la calculadora per saber quants grams quedaven...

I el resultat...

Imatge

Tatxàn! Què us sembla? Espectacular, oi?

Bé, potser no és tan espectacular com esperava, però és que he tingut un petit "percance" mentre el pastís s'arrofredava...

Imatge

Però bé, no passa res, oi? He demostrat el meu amor, que és el més important 😊 (l'acte d'amor l'ha fet ma mare que m'ha dit que m'ha quedat molt bo, no sé jo si dir mentides és legítim, però bé)

Com que sóc una sinvergüensa he recuperat tot el material i l'he posat a la nevera com si no hagués passat res. Sorprenentment la galeta s'ha solidificat en la forma desmuntada després d'estar a la nevera, jo flipo.

Imatge

Heu vist quin Yin Yang més modern? Pastís de formatge amb galeta deconstruïda, una elaboració artística realitzada per un deixeble de Ferran Adrià, Loraninja. És una obra d'alta cultura, una delicatessen de gust, textura i vista.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Que hi ha mes amoros que fer pa en una familia on cada dia es foten dos barres? Pues res d'amoros, perque els dos cops que n'he fet els pans han acabat a la paperera. PERO LA INTENCION ESTAVA AHI.

PA D'ARRÓS COMPRIMIT 100%
Imatge
Imatge
recepta: https://www.youtube.com/results?search_ ... +In+1+Hour

Em va quedar perfecte tal com surt a la recepta, pero al donarli de provar als meus pares no els va convencer la textura una mica glutinosa (us juro que te gust a pa i latextura es casi IMPERCEPTIBLE i ho diu algu autista que no tolera textures extranyes!!!!!!!!!!!!!!!!) i mho van fer tirar sencer a la paperera.

Pa normal comprimit 100%
Imatge
recepta: qualsevol de google la verdah

Va pujar pero potser al ficar-ho tot en un container petit es va compactar i si que es cert que la miga ertava compactada, tot i tenir bon gust el van tastar e inclus en van menjar amb el dinar pero al agafar 4 trossos el van tornar a tirar ala paperera.





VISCA L'AMOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon