Calendari d'advent 2022

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

2. El personatge que s'assembla més a tu

Amb la fama injustificada que he agafat de persona que s'enfada massa depressa no em queda més remei que dir que sóc en... HEIWAJIMA SHIZUO

Una de les persones amb menys paciència de l'anime i que ho resol tot amb violència.

Imatge

També tenim en comú que tenim un germà petit més tranquils que nosaltres i amb millors pintes.
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Segurament respondria el mateix que l'any passat, així que intentaré dir personatges diferents per canviar una mica.

1. El teu personatge preferit dels animes del K3


Imatge
Hinata de Haikyu
M'encanta el seu entusiasme i la passió que hi posa per les coses que li agraden.

2. El personatge que s'assembla més a tu


Imatge
Hinata de Naruto
Fa molt que no veig Naruto, però sobretot al principi de la sèrie és molt tímida i insegura, i crec que bastant callada, coses que bueno... jo també xD

Sembla que va de Hinatas la cosa :lol:

Text amagat.
Imatge
Realment en la primera pregunta hauria dit en Tanjiro de Kimetsu. Tan bona persona i sempre preocupant-se per els altres, inclús per els seus enemics.
Però per no repetir-me he dit un altre personatge que també és genial.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

2. El personatge que s'assembla més a tu

Mmm... en aquest casos no sé mai qui posar, així que m'ha costat. Al final he recordat que a l'institut amb una amiga deiem que jo era com el Kuroko, estava allà però ningú notava la meva presencia. I això és el que he agafat per l'elecció d'avui, crec que m'encaixa molt, sempre hi sóc però sóc poc notada xDD

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

2. El personatge que s'assembla més a tu

Aquesta pregunta hauria estat difícil fins el moment en què vaig descobrir la Rin i Yuru Camp, un dels millors slice of life que he tingut l'honor de veure. Em sembla que fins aquell moment no m'havia sentit mai tan identificada amb gairebé cap personatge; l'únic que em faltaria seria animar-me a anar d'acampada de chill, però tot és provar-ho :idea: A grans trets, una personalitat reservada i amb tendència a la introversió però tot i ser independent no deixa de ser una persona amigable. De totes maneres amb el que més m'identifico són amb algunes reaccions concretes seves, ja que amb la descripció general s'hi podria englobar moltíssima gent XD


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Hola!


2. El personatge que s'assembla més a tu


Vivi Ornitier
A més de ser el meu avatar i el meu personatge més estimat de Final Fantasy ix.

M'ha costat però ho tenia davant dels nassos!

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

2. El personatge que s'assembla més a tu


Imatge

Així en general la gent es pensa que tinc la solució màgica als seus problemes dins la butxaca, però jo l'únic que vull fer és jeure i menjar pastissets.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

1. El teu personatge preferit dels animes del K3


Imatge
Genkai la best waifu.

2. El personatge que s'assembla més a tu


Imatge

Per l'Aizawa és més pel look que porto sense cua que per la personalitat. Realment no trobo cap personatge que s'assembli a mi, o en tot cas hauria de buscar massa sense saber si existeix.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

3. El personatge que més odies

Uf, això és fort.

Mmmm...

Puc dir en Michael Scott the The Office?

Imatge

Si no... na Makima de Chainsaw Man em cau bastant malament.

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

3. El personatge que més odies.

Aquesta és difícil perquè hi ha molts personatges que no m'agraden gens però pocs que em despertin emocions excessivament negatives. Tot i així, després de pensar-hi una estona n'he trobat un que s'hi apropa bastant...
A la imatge hi apareixen dos personatges simplement perquè m'ha agradat aquesta, però aquí deixarem de banda la Ghost perquè la que realment em genera emocions negatives és la Cairngorm (dreta). Sense fer spoiler per si algú vol veure/llegir Houseki no Kuni diré que a partir d’un arc determinat aconsegueixen que odiï a més de la meitat de personatges quan inicialment m’encantaven pràcticament tots, és una cosa brutal XD Igualment em decanto per ella perquè és la que més ràbia em fa; entenc el desenvolupament de personatge i quadra perfectament amb la situació però és superior a les meves forces, no puc.


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

3. El personatge que més odies

Porto bona part de la tarda pensant en un personatge i cop que no se m'ha ocorregut cap personatge he anat a l'opció fàcil

Doncs el Trebol s'emporta la corona com el personatge que més repulsió em dona de One Piece, cada cop que sortia se'm posava cara de fàstic, i mira que és difícil ser més merda que el Saint Charloss o l'Spandam, doncs per mi ell ho ha aconseguit. No puc gens amb ell.

Imatge
Imatge
Respon