Calendari d'advent 2022

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Preguntes difícils, eh? I ja vaig tard, a veure com ho fem...

1. El teu personatge preferit dels animes del K3 - En shin-chan, eheheheheh

2. El personatge que s'assembla més a tu - En shinji ikari En Taichi de Chihayafuru, crec que som més o menys igual de petardos.

3. El personatge que més odies - va direm na Hori de Horimiya . Va ser el personatge que va fer que deixés l'anime a mitges, tanta tírria li vaig agafar que no vaig ni fer post, al final.
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

3. El personatge que més odies

Imatge

El puto Nevat, perquè a un capítol s'escapava perquè el Shin-chan no el cuidava i saps què, això és de ser mal gos, li falta lleialtat, li falta afecte i respecte per al seu amo que estava molt ocupat mirant l'Ultraheroi. Sabeu, el Nevat és un egoista que només volia menjar sense tenir en compte que el Shin-chan havia de complir les seves obligacions com a fan. I ser un fan és molt difícil, exigeix molt de sacrifici. Poca broma. Nevat, ets un cabró.
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

3. El personatge que més odies

Odiar és una paraula forta, una paraula forta que no hauria d'anar per qualsevol persona. Així que, sempre he tingut la creença que poques persones mereixen ser odiades.

Però sense cap mena de dubtes aquest fill de la gran puta és mereix tots els honors com a tío més odiat de l'anime: el puto Shou Tucker
Imatge

Tots els que hem vist Full Metal Alchemist recordem el que va fer aquest tío amb la seva filla i la seva mascota, així que no cal incidir més.

4. Un personatge que triaries com a campió personal per defensar-te en una lluita a mort

Resposta obvia: Saitama. Us he de ser sincers, quan li vaig proposar a en Minato que poséssim aquesta pregunta al Calendari d'Advent pensava en alguns dels nombrosos guerrers de l'anime. Tios amb katana, ninges, bruixots, dimonis... però crec que em quedo amb el calb que personifica l'expressió de 0 fucks given.

Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

4. Un personatge que triaries com a campió personal per defensar-te en una lluita a mort

Quan he vist el que toca avui el primer que m'ha vingut al cap ha estat "duelo a muerte con cuchillos" així que per fer honor a aquesta gran escena agafaré com a campió personal al Yusuke Urameshi

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

4. Un personatge que triaries com a campió personal per defensar-te en una lluita a mort.

Pensant en personatges overpowered al final he pensant en ell perquè si no és el bruixot més poderós de Jujustu Kaisen, poc li deu faltar. Només he vist la pel·lícula i la primera temporada de l'anime, però em sembla que n'he fet prou per fer-me'n una idea. A més el tio mola molt, motiu principal pel qual he escollit en Gojo Satoru, la veritat <3 .


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

4. Un personatge que triaries com a campió personal per defensar-te en una lluita a mort.

Imatge

A veure, em Masao està masao, però... no m'inspira gaire confiança, la veritat.

Potser en Doraemon? Segur que podria treure's alguna cosa xetada de la butxaca màgica per guanyar.

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

4. Un personatge que triaries com a campió personal per defensar-te en una lluita a mort.


Imatge

Dying is my passion :hippie:
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

5. Quin personatge no es perdria ni un sol partit de la selecció espanyola?

El senyor Antonio Fernández Carriedo aka Espanyita segur que no es perdria cap partit de la seva propia selecció.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

5. Quin personatge no es perdria ni un sol partit de la selecció espanyola?

Jo crec que és força obvi que un tío que és l'embodiment del rei emèrit i que es diu DONQUIXOTE DOFLAMINGO veuria tots els partits de la selecció.

Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Haig de remuntar això.

3. El personatge que més odies
Des que estudio filosofia he après a no odiar a ningú, però un personatge que em posa nerviós i em molesta físicament parlant és en:
Imatge
sorry not sorry

4. Un personatge que triaries com a campió personal per defensar-te en una lluita a mort.
Els més evidents ja els han dit així que... toca algun de bola de drac. Imatge

5. Quin personatge no es perdria ni un sol partit de la selecció espanyola?
Imatge
Respon