Veiem plegats El Senyor dels Anells

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Estel ha escrit: 24 set. 2022, 12:33 Mem de la segona part :riu:

Bonisim!!! :riu:

Com sempre un plaer compartir l'estona amb tots vosaltres :uki:
En quant al doblatge, be, em vaig indignar un poc amb Gorja de Helm, queda lleig a mes no poder (per molt que sigui correctament traduït, per mi sempre serà l'Abisme de Helm) però la resta guai.

Ens veiem Divendres 30 a les 22h!
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Havia vist les pel·lícules però la veritat és que recordava poca cosa i ja m’està anant bé fer el re-visionat. Diria que aquesta segona també m’ha agradat una mica més que la primera, tot i que no crec que sigui per l’acció sinó potser més per la dinàmica i interaccions dels personatges.

La veritat és que si ara mateix algú em preguntés com resumiria la pel·lícula seria «Gimli <3» i no miro a ningú XD Òbviament guardant les distàncies, em recorda una mica a les interaccions que tenen l’Elrond i en Durin a «Els Anells del Poder». Pot ser que sigui una de les coses que més m’agrada de les pel·lícules, mems a part.

I per què no? En Gòl·lum (Gollum) també és d’allò més entretingut de veure, ja només amb això aquesta segona part també suma punts.

Ja només afegiria que sort que el Frodo de la pel·lícula es va endur en Sam amb ell, perquè sinó em sembla que no arribaríem a lloc.

És una dinàmica que m’agrada, crec que m’hi podria acostumar i no em molestaria fer-ho de tant en tant. De moment queda El Retorn del Rei per divendres.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
chimichurri
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 7
Membre des de: 24 jul. 2018, 20:03
0
1
Gràcies rebudes: 10 cops

bones! jo no estic segur si m'agrada més la primera o la segona peli. De les dos torres em sobra tanta estona de batalla... estan molt bé i són espectaculars... però són molt llargues... amb 2 minuts per batalla en tindria prou jo. Però en fi, ni amb tanta acció vaig aconseguir mantenir-me despert fins al final (de fet em vaig adormir abans de les batalles xD).

Us deixo un text de resum de la peli en clau d'humor que em va fer molta gràcia fa la pila d'anys: https://elanillounico.com/foros/tema/resumen-de-l2t/

salut!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Recordeu que demà divendres a les 22 h hem quedat per veure El Retorn del Rei.

Quant a Les Dues Torres,
Text amagat.
a la Gorja de Helm hi ha la primera gran batalla de la trilogia i em sonava que era més llarga del que record... Supòs que el Bingo hi ha tengut alguna cosa a veure. Crec que els va sortir molt bé que ningú recordés que en Gàndalf havia de venir a l'albada del cinquè dia i crec que molts ens vam pensar (en el seu moment) que aquell era un darrer acte heroic que feien n'Àragorn i companyia.

Crec que la primera ha d'introduir molt el món (i, de fet, es deixen mil coses) i per tant, queda poc lloc per altres coses. Aquí hi podem veure el desenvolupament dels lligams entre personatges i podem veure com el que fan alguns d'ells afecta la Terra Mitjana. Podem veure la relació Frodo-Sam-Gòllum, podem veure com afecta que passin per Osgiliath amb l'Anell; podem veure més de la relació Merry-Pippin, i com desencadenen l'atac de Fàngorn a Ísengard; i podem veure la relació Àragorn-Légolas-Gimli, i com ajuden els pobles dels homes.

És a dir, hi ha acció, més enllà de només introduir el món, i per això puc entendre que hagi agradat més :)
Skuld ha escrit: 24 set. 2022, 20:41 La veritat és que si ara mateix algú em preguntés com resumiria la pel·lícula seria «Gimli <3» i no miro a ningú XD
<3

PS: @Shancks saps a què m'ha sonat "Gorja", a mi? Al Searing Gorge del WoW! Sempre és guai conèixer paraules noves :)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ha sigut un plaer veure aquesta trilogia LoTR amb vosaltres :uki:

Si d'aqui una temporada hi ha quòrum podem fer el mateix amb el Hobbit, potser faria un descans, miraria alguna altre cosa i ja miraria Hobbit mes endavant o l'any que ve.

Fins la propera!
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Ha estat MOLT intens. No la recordava gairebé gens, i quan hi ha hagut l'escena del volcà he tingut flashbacks de quan era petita i m'he temut el pitjor per a en Frodo i en Sam, com que caiguéssin a la lava... El final m'ha resultat una mica estrany, però, amb això de la barca... Ja m'han explicat que simbolitza el paradís, tot i que ho he vist una mica trist (i hauria de ser alegre!).
En fi, m'ha agradat molt!! A veure si repetim la sessió de cine! :D
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

(S,ha comentat com a idea que les proximes q veiem siguin les de pirates del carib, o comedia en general.)
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Després del rewatch he de dir que aquesta última era la que menys recordava de les tres, el que tenia més present era el moment abans de llançar l’anell on apareixia en Gòl·lum, per algun motiu aquesta escena se’m va quedar gravada la primera vegada que la vaig veure.

Pot ser que sigui perquè òbviament és el clímax de la història, però en la meva humil opinió crec és la més potent de les tres amb el to èpic de batalla final i l’emotivitat del comiat.

Hi ha algunes qüestions que potser es donen per sabudes i crec que amb 9 hores al llarg de tres pel·lícules potser podrien haver donat alguna petita explicació sobre el món, encara que fos de forma ràpida. Entenc que tampoc hi vulguin dedicar molta estona i en general ja s’entén prou bé, però... et demanen (in)directament que et llegeixis els llibres :x

Com sempre en Gimli és amb qui m’he sentit més identificada i en Sam ha estat l’MVP d’aquesta última entrega. Què faria en Frodo sense ell? No de debò, quantes vegades hauria mort pel camí? XD
manolini ha escrit: 01 oct. 2022, 01:54 (S,ha comentat com a idea que les proximes q veiem siguin les de pirates del carib, o comedia en general.)
I bé, com ja vaig dir pel xat, jo m’apunto a les sessions de cine si repetim. Sempre que em sigui possible count me in! Si fos el cas aquestes me les he vist moltes més vegades però m’encantaria repetir perquè sempre està bé tornar a veure el capità Jack Sparrow en acció.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

manolini ha escrit: 01 oct. 2022, 01:54(S,ha comentat com a idea que les proximes q veiem siguin les de pirates del carib, o comedia en general.)
Jo voto per veure Pirates del Carib junts! ✋
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Així estàvem i la veritat és que m'ho he passat molt bé.

Imatge

Fins la propera!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon