[Torneig] Tadaima Battle Royale - Primera edició

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge
El meu vot és per en Jonathan Joestar.


En Jonathan és un dels personatges de cor més pur que he vist mai a cap anime. Crec que és digne d'admiració i crec, sincerament, que qualsevol persona que pugui estar al seu costat ha tengut la sort de la vida.

De tota manera, el que fa decantar la balança al seu costat és que tots hem de tenir en compte l'apocalipsi zombi de vampirs que la generació dels nostres fills patirà a conseqüència de l'establiment de les zones de baixes emissions imposades per aquests governs esquerranosos amb l'excusa del canvi climàtic. Per això, estar emparellat amb un expert del jamón hamon, tècnica essencial per combatre els vampirs xucladors de sang gràcies a l'energia del llum del Sol que tant temen és essencial pel futur immediat.

A més, tot i que és cert que el pobre té pardals al cap, el cos que té és escultural i segur que la meva filla (o fill*) en faria un bon ús.

* spoiler
Text amagat: Spoiler de la part 3: Stardust Crusaders.
Tenint en compte el que fa en DIO, pot passar tant una cosa com l'altra!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

El meu vot va cap a l'Utena

Imatge

No hi ha cosa més important que els valors i la valentia per enfrontar-se a les pors, als somnis i a la incertesa :whip: Sí, Utena és també tot un cavaller i no es rendeix mai. Tot s'ha de dir que el mico, en Chu-Chu, és un valor afegit meravellós, compraré plàtans. :idea:

A més a més, no suportaria la veu estrident i sobreactuada d'en Dio constantment, també crec que hauria de canviar les portes i les cadires perquè no les fes malbé quan vinguessin a casa a dinar.
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Hi he donat moltes voltes.
D'una banda, en Jonathan és el cavaller per excel·lència i té un cor d'or. És capaç de compadir-se de l'enemic i tracta a l'Erina (la seva esposa) amb molt d'amor i respecte. Surt a la seva defensa quan ho necessita i és capaç de donar la vida per ella.

D'altra banda, l'Utena és una adolescent que encara està aprenent sobre si mateixa i sobre l'amor. Té una idea de cavallerositat que al llarg de la sèrie es posa a prova, i entra en relacions tòxiques. Al final, acaba aprenent que ajudar a la parella és oferir-li la mà perquè ella mateixa s'aixequi, aprenent que respectar la llibertat i la voluntat de l'altre és el més important.

Jo diria que en Jonathan és simplement un bon home que s'enamora i la Utena és una noia que està descobrint què és realment estimar (lo qual, per la temàtica d'amor i parella, és molt més interessant). @Ai_Serenity això de no haver d'aguantar en Dio és un gran argument, not gonna lie :joy: tot i que els dos, tan en Jonathan com la Utena acaben ajudant a les seves parelles davant dels enemics. @Minatoni tampoc està mal pensat lo del :pernil: per l'apocalipsi vampíric...

Bé... Utena, ets preciosa i crec que al final aprens molt sobre l'amor, però pel meu fill/la meva filla voldria una relació més madura i estable...

Voto a en Jonathan!


Imatge
Josep Navarro Bes
0
1

Pos jo voto a Utena perquè a una amiga meua li agrada molt i em va recomanar l'anime i perquè la trobo inspiradora per a la meua història de fantasia que estic escrivint. A més, el mono és molt mono. No vull que mon fill o filla s'ajunti en algú que lluiti tan directament contra un mal tan poderós... no és segur.
Josep Navarro Bes l’ha editat per darrera vegada el dia: 12 set. 2022, 20:44, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Jo voto l'Utena, perquè tot i que només he vist els 2 primers capítols de la seva sèrie, no crec que en Jonathan (que el conec molt més) tingui les qualitats necessàries per a la vida moderna. Ser la parella d'en JoJo, a més, implicaria estar al punt de mira d'en DIOOOOOOOOOOOO, i no es pot tenir un gendre amb enemics tan perillosos.
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Bon vespre,

Vinc a comentar una mica la meva decisió.


Primer de tot dir que jo com a bona sogra m'agradaria poder engreixar al meu gendre o la meva jove. A mi m'agrada cuinar i a vegades és la meva manera de estimar. Es a dir, si fem una comparació del diametre de les cuixes d'en Jonathan i les de la Utena, veiem qui clarament necessita atipar-se. Jo m'estimo més que vingui l'Utena a dinar a casa!!

Vot per na Utena Tenjo.

Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

De forma contundent la guanyadora del primer enfrontament és Utena Tenjou! Felicitats @Yuri.

El segon enfrontament tindrem un emocionant...

SAKAMOTO VS ATSUKO KAGARI

Imatge

Imatge

Podeu començar amb la batalla @Estel i @cosarara. Que guanyi el millor candidat a gendre! Teniu fins demà a les 23.59 per escriure tot el que vulgueu. Molta sort!
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Imatge

En Sakamoto és el màxim absolut del coolness, cap dubte. Però! No n'hi ha prou a la vida amb ser cool. De fet, jo diria que és millor ser encantador que cool. Vivim en un món d'emocions reprimides, de negar els sentiments, on se suposa que s'ha de ser fred i perfecte, el cor no hi té lloc. N'Akko és l'oponent perfecte, que lluitarà complir els seus somnis, que l'omplen d'energia.

Jo, sincerament, en sospito, d'en Sakamoto. Potser és enveja, potser és incomprensió, però no crec que sigui sa anar de super guai per la vida en tot moment. S'ha de mostrar vulnerabilitat en aquesta vida, s'han de parlar les coses, no es pot pretendre fer flis flas flus tècnica secreta per totes les dificultats de la vida. Seria capaç, en Sakamoto, de seure i parlar un problema que no pot "arreglar" ell mateix sent guai alhora que ho fa? N'Akko sí que podria, és el seu pa de cada dia.

Qui voldríeu, pel vostre fill o filla?
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Imatge

Gran argumentació, estimat cosa. Benne, benne! :soudesuka:

No he tingut el plaer de conèixer l'Atsukko, o sigui que l'he buscat per youtube i crec que me'n faig una idea general de com és.

Aquí va la meva defensa.

Primer, faré servir el mateix argument de la seguretat que vas fer servir per votar a l'Utena en lloc de'n Jonathan: Preferiu que el vostre fill/a estigui amb una aprenent de màgia que el pot posar en perill/embolicar la troca amb trucs mal executats, o preferiu algú que al revés, giri la truita de totes les males situacions i que acabin sortint bé?

Parles de l'avorriment en la perfecció, però realment no ho crec pas, ja que precisament en Sakamoto és capaç de fer que situacions quotidianes siguin extraordinàries i molt gracioses, sense que faci falta viure en un món amb màgia!

A l'Atsukko no li van els rics. Però en Sakamoto s'adapta a qualsevol condició econòmica, és capaç tant d'estar en un karaoke o videoclub i passar desapercebut, com d'estar en un restaurant de 5 estrelles.

D'acord, potser en Sakamoto no té un somni tan extraordinari com l'Atsukko de ser una gran maga, però ell també té un somni: ser astronauta. I se'n surt!

Crec que en Sakamoto és incomprès perquè sembla fred, però veiem que al final final es fa amic de tota la classe i de persones de tota mena, des del gordet de la classe fins a la fantasma que està enamorada d'ell. S'estima els animals i té una vessant innocent que crec que és el seu autèntic caràcter. A més, és honest i no s'aprofita del seu atractiu per a lligar.

És veritat que és extraordinàriament guai i que vol evitar quedar en ridícul. Però veiem que pels seus amics és capaç d'empastifar-se la cara, per tant, per a ell, les persones primer.

I finalment: A part de les qualitats com la intel·ligència, bon gust i bon cor, en Sakamoto està per sucar-hi pa. Penso que el meu fill/a seria feliç amb un bombó.

Ui! Gairebé m'oblido de l'argument més important: En cas de trobar-vos amb una panerola a casa, en Sakamoto us salvarà. I a més de manera elegant, com va salvar a tota la classe d'una abella.
Estel l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 set. 2022, 22:55, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Acaba l'enfrontament! La resta de participants teniu tot el dia per votar!
Respon