[Torneig] Tadaima Battle Royale - Primera edició

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure, diria que la cosa està justa. Llavors, la cosa està si vols arreglar els problemes amb la màgia o amb una bona sort sobrenatural també.

Hmm... Supòs que és difícil combatre amb el "perfecte" Sakamoto.

Sorry Akko, però el meu vot és per en Sakamoto.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

He de confessar @cosarara que no conec gaire l'Akko, però pel que expliques és una noieta que no m'importaria tenir-la a la família i segur que sabria cuidar molt bé el meu fill amb magia o sense, però en Sakamoto és molt Sakamoto...

En Sakamoto tot i que tingui una aparença una mica freda sé que també es preocuparia i cuidaria molt bé a la meva filla, com també estic segura que amb la seva manera de resoldre les situacions faria treure més d'un somriure a la seva sogra. A més, coneixent a la meva filla sé que el faria tocar de peus a terra en alguns moments.

Per tant, trobo que es complementarien molt bé i, si ha sortit com la seva mare que té un fetitxe amb les ulleres, estic més que convençuda que això seria un factor pel qual la meva nena s'enamoraria d'ell hahahahaha.

El meu vot final és per en Sakamoto! <3
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, aquí només hi ha una cosa important i és que hi ha un d'aquests personatges que et purga la casa d'éssers menyspreables. O existeix una criatura sobre la terra més fastigosa que una panerola? És per culpa de les paneroles que els àliens no venen a la terra a compartir el secret de la vida eterna i els viatges interestel·lars amb nosaltres, n'estic 1000% segura, perquè si no fos per elles ja tindríem turisme espacial.

Per aquest i altres motius, jo voto el Sakamoto.
Josep Navarro Bes
0
1

M'hagués agradat equilibrar una mica la balança però no puc anar en contra del que penso... En Sakamoto crec que és més oportú, ja que el nostre món no és tan màgic i s'ha de ser subtil i tenir mà esquerra, a més d'aptituts intel·lectuals. L'Akko, parlant des de la ignorància, no sembla tenir tanta maduresa a l'hora d'exterioritzar les seues emocions, i tampoc pareix que vetlli tant pels altres com en Sakamoto. A més, cito textualment: "en cas de trobar-vos amb una panerola a casa, en Sakamoto us salvarà. I a més de manera elegant, com va salvar a tota la classe d'una abella." Aquestes són situacions típiques de la vida, no pas enfrontar-nos cara a cara en un mal sobrenatural, sinó fer fora insectes i pagar factures.

Sakamoto wins!
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Enhorabona a l'@Estel que pasa de ronda gràcies a una aplastant victòria d'en Sakamoto.

Avui i demà veurem un emocionant enfrontament entre...

ANYA FORGER VS DEKISUGI

Imatge

Imatge

Teniu avui i demà per debatre @Ai_Serenity @Josep Navarro Bes
Josep Navarro Bes
0
1

Què dir d'en Dekisugi que no sapigueu? Ell és tot un bon noi, tothom se l'estima i volen ser com ell, és molt galant i atent, sempre està disposat a ajudar els seus amics i a perdonar-los si fan alguna trastada. A més, no li sap mal ajudar amb els deures a qui ho necessita, i practica deport en gràcia i estil. Jo no li veig cap defecte, ja que malgrat tenir moltes virtuts sap conservar la humilitat perquè és una ànima gran.

Segons tinc entès d'Anya Forger, ella és encara una xiqueta petita que no sap ben bé com estimar i ser estimada. És molt impressionable i no sempre utilitza els seus poders per a fer el bé. Podria fer mal sense voler al teu fill o filla ja que no és tan madura ni conscient com el Dekisugi. I encara que Dekisugi no tingui poders sobrenaturals, té l'amistat de Doraemon, que li obri moltes portes i li pot donar tot el que necessiti i més a ton fill o filla.

Jo no ho dubtaria i votaria al Dekisugi, i vatros?

Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

L'Anya és tot amor. Faci el que faci sempre intenta protegir a tots aquells qui estima. Potser a vegades fica la pota, però l'única cosa que vil és ser estimada i agrair a la seva família haver-la tret d'aquell orfenat. Sí que és cert que en llegir la ment no la podràs enganyar, però mai utilitzarà els seus poders secrets per fer mal la família de la seva parella.
:unicorn: No és súper adorable? Serà com tenir la filla que mai has tingut i no deixarà que al teu fille li faci mal ningú.
Li encanten les aventures, no vols viure-les amb ella? :uki:

En Dekisugi és un robot sense opinió pròpia, més buit que l'ampolla de xibeca d'un borratxo. Us avorrireu més que amb el discurs de Nadal del rei. És tan perfecte que fa més ràbia que en Tsuneo. :pervertmoon: Per molt que sigui amic del Doraemon ni ell li obriria la porta, a menys que necessiti ajuda per fer els deures, en aquell cas sí que us anirà bé. Però qui vol fer bé un examen si pots saber les respostes? jujuju Això d'en Dekisugi fa olor de divorci a mitjà-llarg termini :crispetes:

A més a més... Qui sap si al final voldrà marxar amb la Shizuka :3
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

S'acaba l'enfrontament i comença la votació! Teniu avui fins les 23.59 per votar.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure, per mi aquesta és fàcil: o poders sobrenaturals de primera mà amb n'Anya o de segona mà amb en Dekisugi a través d'en Doraemon. I a més, això no garanteix res, mirau en Nobita.

Sí, és cert que en Dekisugi pareix el noi exemplar, però uf, ha de ser difícil estar a l'ombra d'algú així, no?

Així que el meu vot és per n'Anya!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Bon vespre!

Votaré per la petita Anya. No la conec però em fa molta gràcia les cares que fa. Sembla una trapella! Seria divertit tenir una jove com ella.

En Dekisugi en tot cas seria un bon marit per a la Shizuka. En Nobita sempre la està cagant.

Perdoneu que no vaig poder arribar a les votacions passades.

Salut!
Respon