[Torneig] Tadaima Battle Royale - Primera edició

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Mireu, jo a l'Anya li tinc més carinyo que a en Toya. Deu ser perquè en Toya és un personatge secundari d'una sèrie que veia quan era petita. BUT, per algun motiu, l'argumentació de la @Giggles m'agrada molt: no és una proposta pretenciosa, simplement en Toya és un bon nano, sa, qui li portaria l'esmorzar al meu fill (lo qual és fantàstic) i a qui el vestit de la Ventafocs li queda 👌
A l'Anya li tinc molt de carinyo, però és que la família Forger és tan especial i única que costa d'imaginar-me com seria la meva relació com a família. A més, em fa cangueli això que els consogres vagin tot el dia amb armes. Em cauen 100% tho, i són molt macos.

Jo voto a en Toya. Li ensenyaré a tocar el violí 🎻 però si m'assebento que li fot els cuernos amb en Yukito, em passaré al bàndol de l'Anya i trucaré als forgers per a una missió 🔫 :xiular:
Josep Navarro Bes
0
1

Jo prefereixo el Touya, ho sento, soc fidel al seu encant i sacrifici per qui s'estima. L'Anya no la conec prou, així que no puc confiar en ella... Clar està que en Touya ja té el Yukito, això voldria dir que el meu fill és el Yukito, no? He, he!

Voto Touya! :-D
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Ui, jo no podria estar tranquil amb una nena que em llegeix la ment, mal iuiu. Molt útil, però 0 privacitat. Voto a en Touya, així de senzill.
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

I amb aquesta victòria pels pèls d'en Touya, la @Giggles passa a la gran final!

Imatge

LA GRAN FINAL SERÀ SAKAMOTO VS TOUYA KINOMOTO

Imatge
Imatge

@Estel @Giggles teniu des de ara mateix fins el dia 04 a les 23.59 per donar arguments. Molta sort i que guanyi el millor pretendent!
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Jo no participo però ho he anat seguint i ho estic trobant força emocionant, ara em sap greu no formar-ne part així que ja penso en si hi haurà futures edicions hihihi

El cas és que estic impacient per veure com es resol aquesta final, no esperava que hi arribarien aquest parell i tinc ganes de veure com acaba!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Només espero que es treguin la samarreta per donar-nos bons arguments per votar i mirar-m'ho mentre em bec a morro una ampolla de vi de garrafón, preferiblement Don Simón, així serà el vi qui votarà i no jo, perquè decidir entre aquests dos és terriblement complicat.
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Toya Kinomoto


Imatge
Fanart de Raigiecross
https://www.deviantart.com/raigiecross

the best ultimate improved Son-in-law


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


Quin argument més necessiteu ? No està clar quin és el gendre perfecte?
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Sakamoto



Imatge

Ups, fanart equivocat

Imatge

*Ehem!* :pervertmoon:

Raons per votar a en Sakamoto:
-És un personatge amb molta salsa i amb una vessant seriosa, oferta 2x1
-És molt carinyós amb els animals, especialment amb els ocells. Si voleu tenir animals de companyia, en Sakamoto pot acollir-ne qualsevol tipus
-Li agraden les arts i sap cantar òpera que et deixa encandilat no com en Toya que és postureo d'imatge d'stock. Concerts gratis cada dia
-Si tinguéssiu néts i passessin per una edat del pavo xunga, en Sakamoto els pot fer tornar pel bon camí, perquè malgrat que de fora sembli un cubet de gel, és un tros de pa, i no abandona els seus amics encara que s'apartin molt del bon camí
-Argument de les paneroles again
-No posarà mai les banyes al vostre fill, és fidel 100%
-Ni que vosaltres mateixos us hi obsessionéssiu, ell no cedeix mai i us faria recobrar el seny
-Us ho passareu teta. Garantia, amb dret de devolució en cas contrari

Ja no se m'acudeix res més :joy: mireu algun trosset de la sèrie que hi hagi penjat al youtube per a més arguments, que segur que n'hi ha si és que ja no els he dit. APROFITEU L'OFERTA!
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Teniu tant el dia 6 com el dia 7 per votar, moltes ganes de veure qui guanya la gran final!
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Imatge

I came here to drink milk and kick ass....and I just finished my milk!

Imatge
Respon