[Torneig] Tadaima Battle Royale - Primera edició

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Bona nit a tothom!

No oblideu que la Utena sempre està al costat dels seus amics per ajudar-los amb tot el que necessitin i així serà amb el vostre fill i família. Sempre podreu comptar amb ella pel que faci falta.

A més, amb ella el vostre fill viurà moltes aventures i entre els dos aprendran moltes coses, estic segura que junts s'ho passaràn molt bé i compartiran molts riures.


Imatge
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Enfrontament acabat! Ara sí, teniu tot el dia per votar qui avança a la gran final!
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Bon vespre,

jo escullo na Utena Tenjo. Escullo una dona forta i valenta que no li cal un princep perque ja es té a ella mateixa. A més podré fer de sogra pesada i la podré alimentar i engreixar.

Imatge
Josep Navarro Bes
0
1

Voto a Sakamoto, ja que qui porta espasa, a espasa morirà. Sembla un noi ben educat i amable, més ficat en els temes d'este món que en fantasies malignes.
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Doncs amb això passa a la gran final en Sakamoto. Enhorabona @Estel.

A continuació tindrem l'altre semifinal...

ANYA FORGER VS TOUYA KINOMOTO

Imatge
Imatge

@Ai_Serenity @Giggles teniu dos dies per presentar els vostres arguments des de la publicació d'aquest post. Molta sort!
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

WAKU WAKU!
L'Anya no té cap mena de maldat, admira als seus pares i vol el millor per ells. També podria defensar-vos a vosaltres. Amb els consogres us divertireu molt a les reunions familiars i estareu protegits de tots els mals. Podríeu fins i tot ajudar a salvar el món dels malvats! Seria molt emocionant i trobaríeu un sentit a la vostra vida :urahara: :ilu:

Pot saber què fareu per sopar, pot saber quin és el vostre regal perfecte d'aniversari! Si és que tot són possibilitats amb l'Anya a la família. També li farà saber al seu fill si va ficant la pota amb la tia que us ha de deixar l'herència :crispetes:

Si escolliu en Touya, de què parlareu als dinars familiars? Us divertireu? Podeu parlar d'en Yukito, he, he...
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Vale en Toya no té ni puta idea de tocar el violí com bé va puntualitzar na @Estel
Se li ha vist el "plumero" . Segurament era una foto que li va fer el seu amic Yukito per pujar-la a myspace o fotolog d'abans.
ver foto
Text amagat.
Imatge
No li tingueu en compte. Tothom en algun moment de la seva vida ha fet postureo amb algun instrument musical vestit per anar a l'Opera.

Jo clarissimament veig en Toya el vostre gendre ideal.
Deixeu-me que us expliqui!

Us portarà l'esmorzar al llit. Sí, al vostre fill o filla, però també a vosaltres. I si no em creieu demaneu-li a la Sakura.
En Toya la té ben mimada.
Mireu, mireu...
Text amagat.
Imatge
A més és un nano sa. Li agrada el futbol.
Text amagat.
Imatge

Com a poder especial ell pot veure fantasmes i èssers màgics o amb algun poder màgic. D'alguna manera té un sexte sentit.

I per acabar és un noi guapot!
Text amagat.
Imatge
No oblidem siusplau quan va interpretar el papel de la ventafocs a l'institut!
Text amagat.
moníssim! Imatge
Ja no tinc més a dir. El futur de la vostra familia està a les vostres mans!
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Fins aquí l'enfrontament! Teniu tot el dia per votar @Minatoni @UkiHana @Estel @cosarara @Josep Navarro Bes
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo ja m'he perdut i no sé què més argumentar, per tant seré breu per una vegada a la meva vida. Podré? Qui sap, qui sap, podria ser que... I res, doncs que si en Toya no sap fer feliç un violí, com pot aspirar a fer feliç la seva sogra? Per tant, el meu vot és per a l'Anya, perquè comparteixi amb mi els seus cacauets.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ai_Serenity ha escrit: 29 set. 2022, 15:15 Si escolliu en Touya, de què parlareu als dinars familiars? Us divertireu? Podeu parlar d'en Yukito, he, he...
Jo crec que no hi ha gaire res més a dir. A no ser que el meu fill fos en Yukito, en Toya es passaria tot el dia pensant en fotre-li les banyes.

Així que... Anya!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon