[Torneig] Tadaima Battle Royale - Primera edició

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Amb l'argument de la loteria d'en @Minatoni vaig pensar "ja està, decidit!", però la Giggles ha fet una defensa fantàstica...
Això que diu que en Trunks es passaria el dia entrenant és un gran argument, perquè la familia dels super sayans, fora dels rings de combat, no hi són gairebé mai. I en Vegeta. A mi tampoc m'agradaria tenir-lo pels dinars de Nadal, ens acabaríem estomacant acabaríem malament, això ha sigut un puntàs.
Però el que no em puc treure del cap és tenir a la Sakura dins la família, és que seria espectacular... A més, en Touya no sembla mal noi, encara que faci la guitza a la Sakura. Ara que, t'has passat @Giggles, amb això de la mare morta, que bèstia :joy:

L'únic que m'ha fet estar a punt de dir que no a en Touya és la foto tant sacrilegious de com agafa el violí... (Mireu Twosetviolin per entendre la referència) Ja li ensenyaré jo a agafar-lo bé :whip:

Perdona Trunks, però el meu vot és per en Touya!
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Sense cap mena de dubte vull un Trunks per la família, ja que no me'l puc quedar jo, que el gaudeixi el meu fill <3
Touya ets massa avorrit per mi i pels meus descendents i ja tens a qui estimar.
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Per primer cop tenim un enfrontament més just que s'acaba emportant la @Giggles amb en Touya!

Imatge

Toquen les semifinals! En la primera semifinal tindrem...

UTENA TENJOU VS SAKAMOTO

Imatge
Imatge

Qui guanyarà i passarà a la gran final? @Estel @Yuri Podeu començar!
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops


ei però que en @cosarara no ha votat
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Giggles ha escrit: 22 set. 2022, 21:23 ei però que en @cosarara no ha votat
No és la primera vegada que queda algú per votar. Hi ha un límit de temps per fer-ho, però molts cops permeto que els vots arribin fins que tingui temps de treure el següent enfrontament. Avui, execepcionalment, m'he endarrerit per com ha anat el dia, però heu de votar dins del periode especificat! Estic segur que en cosa donarà uns vots genials en les semis i les finals.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Mmmmmmmmm

Jo diria que entre aquests dos seguesc pensant que en Sakamoto pot ser millor.

Vull que estigui pendent del meu fill o filla, no d'una història xunga d'una espasa.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Aquest em costa la veritat perquè l'Utena m'agrada molt i en Sakamoto és perfecció personalitzada, així que és difícil, moooooolt difícil.

La Utena et mataria les cucaratxes o no? Però ho faria amb l'espasa de la noia de la rosa? I en Sakamoto es posaria sobre el cotxe vermell descapotable dels membres del consell escolar amb la camisa oberta?

Imatge
Què faig amb la meva vida que no estic fent un rewatch d'això?

Pensem en la meva nena... Un tio perfeccionista o una noia justiciera? Jo m'inclino més per la justícia però la justícia duu a l'idealisme i l'idealisme a la infelicitat. Però per altra banda, no m'agraden els "amics" de la Utena que condueixen sense precaució i sense ningú al volant mentre van a gran velocitat només per l'efecte dramàtic que la camisa els voli a gran velocitat mentre mostren els seus pectorals perfectes esculpits al gimnàs de l'Institut.

En canvi, mireu els amics del Sakamoto:

Imatge

És atractiu, és ros, duu els cabells llargs... No puc demanar res més que una boda entre la meva filla i el Sakamoto per poder veure el Hayabusa. Per tant, Sakamoto, et dono el meu vot de confiança.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Un pèl justet de temps, però dos argument a favor d'en Sakamoto:
No soluciona els problemes dels altres si els altres no volen solucionar-los primer (llavors, si necessiten ajuda sí que ajuda molt. Recordem que la Utena té problemes amb l'Anthy per això, perquè l'Anthy ha de prendre la iniciativa): minut 3:04 a endavant
I la relació amb el fill seria molt natural, res impostat. Però sempre seria guai. Mireu quina relació té amb el seu millor amic: minut 11:52 a endavant

Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Jo sense cap dubte em quedo amb Utena, és un amor platònic, no conec en Sakamoto, però té pinta de ser massa estirat. Millor vaig a fer drama amb l'Utena i la Himemiya, Potser seria una relació a 3... :riu:

PD: M'heu trencat el cor amb en Trunks, és un dels personatges del meu harem de la infància :banana:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Gent, vinc a recordar-vos breument el funcionament del torneig. Primer hem de deixar a la gent donar els seus arguments en la fase d'enfrontament i després decidim en la fase de votació, tal i com teniu marcat en els calendaris. Deixaré un dia més per donar arguments degut a la confusió i el dilluns votarem. Gràcies!
Respon