Animesong - Onzena edició

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Giggles ha escrit: 25 set. 2022, 22:35:what: ah espera que era d'en @Shancks :hemort:
gomen nasai gomen nasai gomen nasai

PERDONEU tinc mig cervell mort des que tinc gos


O M E D E T O @Shancks!!! :hug: :pandabirthday:
merci Giggles, cap problema


merci a tots per les puntuacions, sincerament no pensava que quallaria, ja li faré post algun d'aquests dies.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Per desgràcia no he pogut estar a la gala i només puc dir que enhorabona a en Shancks, molt bona cançó. Sobre la meva em conformo amb fer top 10, més després de quedar primer en el j-song no em puc queixar ja. xD
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Moltes gràcies @Ai_Serenity per fer-nos tot el animesong i la gala tot i estar amb la ressaca avui. :hug: M'ho he passat molt bé!!

A reveure!
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

QUI ÉS QUI



@manolini HO HAS PETAT!

Imatge
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Què divertit això del Qui és qui. Veig que la gent, tot i que no hagin encertat la meva cançó, em tenen agafat el meu gust musical. Molts dels guess són cançons que podria haver enviat.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uep!

Primer de tot, gràcies @Ai_Serenity per organitzar això! Ha estat genial.

Llavors, crec que una part de la gràcia d'això és que es recomani el que heu enviat, perquè se suposa que ho enviau perquè alguna cosa vos ha agradat.

Començaré: crec que els JoJo's (que vaig anar amb compte d'enviar-ho com "Stone Ocean" i no com a "JoJo's", tot i que supòs que no ha colat) són una sèrie que s'ha de veure. Potser no sencera, però com a mínim els primers 9 episodis (tres horetes de res), defineixen bastant què és la sèrie i vos en podeu fer una idea i conèixer un poc més una sèrie que està molt de moda.

Crec que estaria molt bé que la resta féssiu un comentari així si voleu. Especialment els que heu quedat millor, ja que els que vos hem votat millor devem voler saber si ens els recomanau.

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Jo no sé si podria recomanar l'anime de "Spare me great lord" perquè no l'he vist... :sweat_smile:
L'he enviada perquè em va sortir l'anime als recomanats i està visualment espectacular (la música no tant, està descompensat). Tot i així m'han dit que la resta de l'animació de la sèrie és molt més baixa de qualitat i a alguns no els hi ha agradat la trama... a d'altres sí, però.
Crec que va d'un noi i la seva germana (orfes) que en un moment donat reben uns poders. El noi rep el poder de guanyar punts (com si fos un videojoc) a base de fer la punyeta als altres i així aconsegueix objectes del no-res (com en un joc, exactament). Llavors no sé si entren en una mena de societat secreta on troben altra gent amb poders o si els fan servir per sortir de la pobresa. No ho sé ben bé. Bé, feu-ne un cop d'ull ;)
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

2 encerts hahaha, la majoria de propostes molt aleatòriament :riu:

Avui ja no perquè sóc a la feina però demà intentaré fer tema per Black Summoner però dubto que el vegi massa gent, es un Pseudo-isekai i això no triunfa massa per aquí.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Doncs la veritat m'esperava que la meva cançó tindria un resultat semblant, però tenia ganes d'enviar-ne una de divertida!
@Shancks l'enhorabona per guanyar, estava molt bé!
Tot i que jo apostava que guanyaria Paripi Koumei, que és molt marxosa!
Sobre el meu anime, fa molts anys que el vaig veure i no me'n recordo, me'n recordo que era cute i que anava que la bèstia es torna l'esposa del noi i tal... haha

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Enhorabona pels resultats, especialment a en @Shancks per la primera posició! M'hauria encantat participar però aquest cop no ha pogut ser, estaré esperant la propera edició per presentar la meva proposta!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Respon