28 Manga Barcelona 2022

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Senek
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 19
Membre des de: 14 nov. 2022, 23:54
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

Molt bones a tots!! Avui, dijous, he anat al salo del manga despres de 6 anys i la veritat que el lloc nou molt be. Només hem fet 20 minuts de cua, que a montjuic eran 2-3 hores, i l'espai era molt més ampli entre els estants el cual s'agraeix perque no vas tant apretat pels carrils.

I ja que estic fardare una mica de las mevas compres :urahara:

Imatge

P.D: M'ha matat que amb el manga de Takopi em regalessin un paquet de mocadors per plorar xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona compra, jo també vull Bibliomania, espero que dissabte encara quedin còpies... La primera edició ja vaig fer tard.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Tristament jo no puc ser al saló d'aquest any, però vull compartir-vos que oosoo comics ha anunciat que treuran un manga de megaman en català. Em fa força il·lusió, fora de megaman el ciberguerrer (perdudíssim), crec que és l'únic oficial que tindrem de megaman en català.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Imatge

Doncs aquí estan les nostres compres del saló, alguns mangues, un artwork, cartes pokémon i els típics pòsters que regalaven. (Que per cert, molt malament, aquest any Ivrea no en donava cap, així que no vaig comprar res, ja compraré un altre dia al Norma Comics)
Sort que Milky Way segueix com sempre (Però aquest any no m'agradaven els posters :x)

El poster de Pokémon me'l va aconseguir en @taka , així que mil gràcies!! i molt content de veureus també @Ai_Serenity i @Ereza

Però en general aquest any el saló m'ha agradat menys que l'any passat, el canvi de lloc no m'ha agradat, la cua estava més desorganitzada, en comptes de fer moltes corbes es va fer una fila fins l'infinit que vam tardar la vida a trobar el final. Per sort aquets ultims any la cua ja sempre és molt ràpida, però igualment vam estar un bon rato.
Per dins sí que he llegit que hi havia més espai, però no em donava aquesta sensació a més semblava que hi hagués menys coses, potser perquè al final quedava tot més barrejat ni idea :x

També vaig jugar a una màquina gacha i em va tocar l'únic que no m'interessava... Típic >.<
Però tot i així em va agradar ehhh encara que no ho sembli xD
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Vaig anar ahir al Saló i va estar prou bé, molt més espai, bastanta varietat.

A la tarda de shopping amb en @cosarara i trobada amb @Ai_Serenity , merci per ser-hi!!

Aquí deixo les meves compres:
ImatgeImatge

Parlant d'elles, he comprat per error el Tom 8 d'Atelier of Witch Hat i ja el tenia, si algú li falta, que m'ho digui. @manolini

Recomano moltíssim però molt molt Bibliomania, en poder li faré un post. Tom únic i es genial.

PD: la samarreta del paio somrient creepy, es del manwha Solo Leveling.
Imatge
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Bon diaa!
Jo vaig anar-hi al dijous, i m'hi vaig trobar en @Xail ! Us deixo aquí foto del que em vaig comprar:

Imatge
Efectivament, es tracta de la meva nova mascota!

I aquí hi ha una foto del que vaig sopar el dimecres a la nit, que tot i que no es saló, és part de l'experiència per a mi:

Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops



Collons, si que va anar penya al Saló, 163mil es molta gent friki :lol: :lol:

@Minatoni faràs xapeta? vam quedar pocs pero millor que res. A vera si l'any que ve, s'anima mes gent a anar-hi.
Imatge
Respon