L'ingredient secret: albercocs

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Putos albercocs, menjar de temporada cony. També podria haver dit cireres o fraules o qualsevol cosa vermella però el @Minatoni m'hauria mort. I ja ho diu la cançó: albercocs i cireres, bona vianda.

Albercocs


Ja que faig el post tard perquè soc una puta vaga de merda i no me n'amago doncs us poso el que he fet jo que és una puta coca d'albercocs de tota la vida, deliciosa i saborosa com l'amor d'una mare.

Imatge

Doncs aquí teniu el resultat, mireu quina cosa més guapa i polida. Si cercau coca d'albercocs a google us sortiran un munt de receptes plenes de saïm i coses molt goorrrdeees. Ma mare ha perfeccionat la recepta perquè no sigui tan guarrindonga.


Receptachionne
  • 250 de farina
  • 200 de sucre
  • 1 tassa d'oli
  • 1 tassa de llet
  • 3 ous
  • 1 sobre de llevat
  • Albercocs amb sucre per sobre
  • I en teoria duu sucre en pols per sobre però no en tenim així que no en poso.
Ja que la recepta és modificada perquè no dugui tanta merda, els albercocs d'enfonsen una mica i no queden tan guapos, però compensa perquè el gust és boníssim.

Detall dels albercocs enfonsats, because no saïm i si no tenim saïm s'enfonsen en la pasta


Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

@UkiHana té una pinta boníssima! :pandayummy:
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Ja que l'albercoqué de casa ha fet albercocs ho he aprofitat per fer-ne alguna cosa, i aquí en teniu el resultat (no sé quin nom posar-li així que es dirà):

Recepta sense nom d'albercocs

Imatge


Ingredients:
- Bastants albercocs
- 1/2 l de llet
- Sucre
- 2 Cullerades de maizena
- Una mica de canyella

Procediment:
- Es treu el pinyol a uns 10 d'albercocs i es barreja amb la llet i es tritura, allà s'hi afegeix una mica de sucre, les dues cullerades de maizena i una mica de canyella.
- Aquesta barreja es posa a una olla i es porta al foc, on es cou a foc mig fins que espessa una mica, un cop espessida es tira el resultat a vasos, gots, copes.
- Llavors s'agafen uns 10 albercocs més i es tallen a quadradets, i es posen a foc mig amb una mica de sucre i mantega, un cop els albercocs es veuen una mica cuits i ben plens de sucre, es posen a sobre l'altra barreja i fet.

Als meus pares els ha agradat, a mi també tot i que tenia un regust amarg que m'hi sobrava (hem arribat a la conclusió que algun dels albercocs estava una mica verd i per això el gust amarg)
Imatge
Respon