Calendari d'advent otaku 2021

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

3. El personatge que s'assembla més a tu



Una altra de difícil...

A veure, crec que en Van Hohenheim de Fullmetal Alchemist se m'assembla un poc físicament i crec, també, un poc, en la manera de ser:

Imatge

Sí, jo tenc els cabells un poc més foscs, no duc ulleres (tot i que l'oculista em va fer la recepta "per si trobes que et fan falta") i no, no duc una barba tan badass com du ell més endavant), però eh, trob que ja està bé.

Quant a la manera de ser... parlar d'altra gent és fàcil, parlar d'un mateix no tant, així que crec que ho deixaré aquí :p

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

@Ai_Serenity L'Aerith :'( gran personatge

3. El personatge que s'assembla més a tu



Jo diria que m'assemblo a dos personatges de Shigatsu wa kimi no uso (Mentides d'abril pels de casa): Físicament m'assemblo a la Tsubaki (però menys prima i més alta, i amb els cabells un pèl més llargs)

Imatge

I a nivell de personalitat m'assemblo a la Kaori

Imatge

Primer perquè toco el violí xD I després perquè tinc un caràcter semblant al seu: extrovertida, intentant sempre animar, de vegades una mica esbojarrada, de vegades pot ser que amagui els problemes de cara a fora amb un somriure (com moltes vegades fa la Kaori), però quan es posa seriosa, es posa seriosa i treu bellesa i profunditat de dins.

Imatge
Pos bueno, la combinació quedaria una mica així (però sent una mica més adulta) xDD

Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

No he participat fins ara perquè no trobo que tingués un primer crush i que en sigui conscient i també considero que no tinc personatges preferits.
Però crec que hi ha un personatge que s'assembla molt a mi!


3. El personatge que s'assembla més a tu


Imatge

Es tracta d'en Koyuki Seri, de l'anime "Boku no Tonari ni Ankoku Hakaishin ga Imasu".
És un anime d'humor força divertit que em va agradar molt.
Doncs en Koyuki és un catboy en tota regla com jo (disclaimer, no és un gat. els cabells li fan la forma d'orelles i el que sembla una cua és un cinturó), és morè i té la mateixa forma de cabells que jo en moltes etapes de la meva vida. En Koyuki té amics que no el paren de molestar i ell vol viure tranquil i és "el seriós" del grupet, tot i que tampoc és del tot normal. Per això penso que és molt pastat a mi! :p

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

3. El personatge que s'assembla més a tu



A veure xavals, jo no sé què cony contestar, I need help per continuar aquest repte, perquè no sé res i tinc una gran buidor espiritual que m'impedeix determinar el meu caràcter de merda. Jo què sé, si soc un desastre absolut que no fa res condret, alguna cosa així com el Shinji d'Evangelion però que beu birra i li agrada la roba estampada. Crec que és un bon resum.

Us deixo un gat borratxo. Em representa.

Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

@UkiHana
Doncs parlant de dilemes espirituals, i aprofitant que en Minato ha triat en Hohenheim de Fullmetal Alchemist, podries ser la Veritat:
Imatge
És un personatge que pot adoptar qualsevol forma (així, si no ho tens clar, pots agafar més d'un personatge hehe), està de chill sempre a la porta, i què és més guai que ser Déu? Ara, això de les birres i dels estampats, ja no sé xD
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Bon vespre,
2. Crec que el meu personatge preferit és en Rock Lee de Naruto. És molt especial i el duré sempre al meu cor.
3. La tercera és molt difícil de respondre. M'espero a demà per continuar.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Quin poc nivell d'introspecció veig por estos lares.

3. El personatge que s'assembla més a tu

Físicament encara no he trobat cap personatge que se m'assembli, suposo que perquè hi ha poques noies animu amb cabell curt però no drama. Seria en Nagisa potser? Però amb alguns kilets més.

Imatge


A nivell de personalitat des de que l'he conegut m'he identificat molt amb la meva estimada Nico Robin (per ella em vaig decidir a mirar One Piece). Som reservades i ens agrada aprendre simplement pel gust d'aprendre. També tenim un costat innocent que amaguem als que ens envolten. Ens costa crear vincles amb els demés i obrir-nos a qui ens envolta per por a que ens facin mal o ens traicionin.

Ojalà haver compartit també el físic de la Nico Robin però no he tingut tanta sort.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

3. El personatge que s'assembla més a tu


L'Usopp de One Piece

Imatge

Bé, potser m'he passat, l'Usopp és el millor integrant de la tripulació del Barret de Palla (moriré en aquest vaixell, no em fareu canviar d'opinió). Sobretot s'assembla molt a mi al principi de la sèrie. Inútil, pessimista, hàbil amb les mans i polifacètic, poruc, do de la paraula per sortir de conflictes i amb un ego enorme. (Tot i que a mi l'ego em ve i em va) L'única diferència és que l'Usopp menteix més que parla i jo sóc al revés, menteixo fatal i se'm veu venir d'una hora lluny (em poso dels putos nervis i suo i sóc suspicious over 9000 :scared: ).

Imatge
L'Usopp sent el puto amo i sent invulnerable gràcies a la seva pèssima autoestima. Ídol.


També es podria dir que sóc com el trio dèbil de la tripulació, format per l'Usopp, la Nami i en Chopper, que s'espanten per tot. Jo sento un sorollet i ja em defeco a sobre, em penso que em roben i que em segresten i em posseeixen i m'ataquen bestioles i éssers de l'altre món. Això sí, després de pixar-me al damunt i plorar-li a l'ens que em ve a segrestar que em compadeixi, quan descobreixo que en realitat era el pal de fregar amb una tela penjada que semblava una persona, llavors ja em pixo de riure i m'ho passo molt bé. O sigui jo passo moltes penúries amb la por però la gaudeixo, sí.

Que també t'he de dir. Si qualsevol de naltros estiguéssim en la situació d'ells tres i les passéssim tan putes, ens pixaríem més d'una i més de dues vegades. Que és molt fàcil ser un tità impertorbable quan portes tres espases, fots unes patades de l'hòstia o ets de goma. Però quan ets una persona normal i humana i endeble que qualsevol cosa et fa mal i pots morir fàcilment, llavors a veure d'on treus el valor.

Imatge
Recopilació de l'Usopp, la Nami i en Chopper passant por a Thriller Bark. Jo ja m'hauria desmaiat en aquella situació, la veritat.

En Mr.2 Bon Kure de One Piece

Efectivament. Quan em dóna la vena Drama Queen, sóc com en Bon Kure! Que important és l'amistat, sobretot quan ens acabem de conèixer, ploraré! Oh! Que dramàtica la vida? Que bonic que és el yaoi!

Imatge


Aprofito per compartir un mini còmic meravellós que em va fer l'Eiichiro Oda en persona per commemorar la meva participació a l'edició de One Piece a Lluna Plena no Fansub
Text amagat.
Imatge

Bé amics, ha estat un plaer!

Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

3. El personatge que s'assembla més a tu


Aquesta ha estat complicada per mi, no m'agrada això d'analitzar-me d'aquesta manera, però al final ho he fet. :red:
Tot i que no he trobat cap personatge que em faci el pes del tot, he decidit centrar-me en les parts bones i he trobat dos personatges que si podrien colar bastant.


Imatge
Haru Miura de Tutor Hitman Reborn
Ja que és una persona molt optimista, sempre amb un somriure a la cara, molt obsessiva amb les coses que li agraden, etc.



Imatge
Eiji Okumura de Banana Fish
Tot i que fa molt que vaig veure l'anime i no recordo exactament com era, és un noi amb una actitud molt calmada, que això crec que em defineix molt bé.
Entre altres coses també és amable, una mica innocent, etc.
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Ha sigut molt difícil. Finalment he recordat un personate de Naruto que era bastant fdp

4. Danzo.
Respon