Calendari d'advent otaku 2021

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

2. El teu personatge preferit


Perque m'ho poseu tan facil? :lol: :lol:

Nomes cal mirar el meu nick per adivinar-ho, em va tornar boig la primera vegada que el vaig veure al K3 i despres no ha fet mes que reafirmar-ho, es un crack i vull viure igual de lliure i despreocupat pero amb caracter i valors, si senyor.

Per si algu no ho ha captat encara, parlo de Shanks de One Piece, un troç de pj brutal que s'ha convertit a dia d'avui quasibe en el boss final de One Piece, amb trames i subtrames d'allo mes sucoses.
Imatge

EL PUTU AMO!!!! 8) 8)
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

2. El teu personatge preferit

Em sembla bastant increïble que fins ara encara ningú l'hagi destronat, l'anime no és gaire conegut per lo que no tinc gaire material per fangirlejar amb ell però tot i així cap personatge ha aconseguit enamorar-me com ell.

Evidentment parlo del meu estimat: Izaya Orihara el principal antagonista de Durarara.

Imatge


És un manipulador al que li agrada jugar amb les persones que l'envolten simplement per saber com reaccionaran, fa servir al seu entorn com a conillets d'indies. I per què t'agrada tant Nafi? Doncs perquè sempre m'han fascinat els personatges psicòpates, que es surten de la norma i en aquest cas no és el típic assassí en serie o persona fora de la llei, és lo suficientment intel·ligent i previsor com per aconseguir el que vol involucrant-se lo mínim indispensable. Però no és ni de lluny perfecte ni el típic personatge al que tot li surt rodó, en les seves (poques) relacions més estretes com en Shizuo, la Namie i en Shinra queda clar que té mancances.

Imatge


A més és preciós i m'encanta la seva relació amb en Shizuo. Cada cop que torno a veure Durarara em sembla més interessant i fascinant <3

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

2. Personatge preferit

El Great Teacher Onizuka, és espectacular, un geni del mal, 11/10 insuperable
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

2. Personatge preferit



Uf, aquesta és tricky.

A veure, si m'he de banyar, crec que diria que en Kisuke Urahara de Bleach.

Imatge

Crec que és un tio divertit. També crec que és bona persona i sempre ajuda qui ho necessita. També té aquest punt de mad scientist sense ser evil (com en Mayuri) (bé, (chaotic) evil seria en Szayel i en Mayuri potser seria totalment chaotic neutral), diria que n'Urahara és chaotic good que fa que sigui encara més interessant.

Llavors, ha estat a la sèrie des de quasi el principi i ha estat involucrat en quasi tot el que hi ha passat, sempre ajudant els protagonistes del moment.

M'agrada. Sí.

I les geta ho peten molt.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

2. Personatge preferit



Definitivament, el meu personatge preferit és la Midna de The Legend of Zelda: Twilight Princess


Imatge

És el personatge que més m'ha impactat de la infància (i què coi, adolescència, i encara ara m'encanta) i la que em va introduïr apassionadament al món dels videojocs (i després al món otaku, perquè van ben juntets). Potser no és el personatge més desenvolupat en profunditat de tots els personatges que existeixen (segurament en altres sèries hi ha algú que dius, buah, flipo amb la profunditat de personatge), però el seu disseny, la seva història i desenvolupament de personatge i la seva relació amb en Link, i el seu caràcter així com mig entremaliat mig irònic mig waifu... fa molt. La seva forma real és waifu 100% i sempre té bon cor (per exemple
Text amagat.
quan segresten l'Ivan, si consultes a la Midna mentre vas a caball a per l'ogre aquell enorme que té capturat el nen, et diu més o menys "Però què coi fots aturant-te per preguntar-me?! Vols anar a pel nen i carregar-te l'Schrek aquell?!"
), encara que al principi és una mica capulla xD Però bueno, i què dir del final durant el combat amb en Ganondorf? Millor em callo i no faig més spoilers :p

Encara li faig fanarts de tant en tant. Jolín, com me l'estimo <3
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

2. El teu personatge preferit


Imatge

Nico Robin de One Piece.
Ja des de petit quan la vaig veure per primer cop i era la puta ama em va agradar, tot i ser dels dolents al principi, però tenia un aire guai. Sé que ara ja no es veu tan "badass" com abans, que ja tenia una recompensa super alta des de ben petita, però els pocs moments que li dona Oda també em segueix agradant molt, tot i que n'hi ha de donar més!
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

1- El teu primer crush:

Buah no me'n recordo, suposo que la Sakura. Però sí que recordo que l'Aoi de Blau també em va cridar l'atenció especialment, suposo que perquè era molt diferent a res del que havia vist mai.

Imatge


2- El teu personatge preferit:

Juer tio si ja em costa triar-ne un en una sola sèrie... Per dir un diria en Bobobo.


Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

2. El teu personatge preferit


Kurogane, de Tsubasa Reservoir Chronicle

Imatge


Doncs sí, li reso als ninges cada dia per culpa seva, confesso. És que no tinc res més a dir. No tinc cap explicació, no us ho puc justificar (en realitat sí, pero m'agradaria anar-me'n a dormir avui).


Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

3. El personatge que s'assembla més a tu


Hiroshi Nohara.
Imatge
Imatge
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

3. El personatge que s'assembla més a tu



Això em costa molt... però diria que m'assemblo a la Nana per una part.

Imatge

i també m'identifico molt amb la Carole i la Tuesday
Imatge

No sabia si podia escollir personatges de videojocs i com he vist que l' @Estel_volador ha posat a la meravellosa de la Midna, doncs hauria de tornar enrere i dir que pel que fa al meu personatge preferit també he de posar l'Aerith del Final Fantasy i el Leon de Resident Evil.

Imatge

Imatge
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Respon