Calendari d'advent otaku 2021

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

El personatge que més odies



Odi no crec que sigui la paraula, però em cansineja moltíssim.
Li van donar tant de bombo que em va fastiguejar. Parlo d'en Naruto.

Imatge

També he arribat a detestar molt a l'Eren a l'última temporada, però crec que farà un gir al final.
A més a més que no m'agrada gens com han dibuixat la 4ª temporada.

Imatge

El Light de Death Note tampoc no m'agradava gaire per la seva (falta) ètica i moral.

Imatge

Estic segura que se m'acudirà algun més...
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

4. El personatge que més odies


Imatge
Takumi Ichinose. A casa som bàsics i som de l'altre equip. No volem famosets insuportables i ximplets que creuen poder-ho arreglar tot amb diners.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

4. El personatge que més odies


El personatge que més odio amb diferència és la Rachel de Tower of God.
És el dimoni en persona, la maldat personificada. Qui hagin llegit el manhwa o n'hagin vist l'anime sabran per què. :roll:
Imatge

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

4. El personatge que més odies


No seria el personatge que més odio, ja que hi ha dolents fets expressament perque tots odiem com Spandam de One Piece, pero hi ha un personatge que en teoria no esta fet amb aquesta intenció que si que odio.


Imatge
Meliodas de Nanatsu no Taiza

És que ja es veu quin fàstic de persona és amb el gif que he posat, no caldria que digui res més.
Però quan vaig començar la sèrie quasi la deixo perquè no l'aguantava, amb la seva actitud prepotent, a sobre no para d'assetjar a la noia, etc.
A més és el protagonista i tot aquesta actitud no es veu castigada, si no el contrari, és com per pensar mira que guai que és...
Text amagat.
He de dir que quan avança la sèrie ja no li tinc tant de fàstic, es relaxa una mica i ja no és tan insuportable com al principi, a part de que "comença" una relació amb Elizabeth, i en ser parella això ja deixa de ser fastigós en aquest sentit.
Però mai l'he acabat d'aguantar del tot.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

@Loraninja Millor crossover One Piece x Loraninja del món xDDD
I l'Ussop és la pera, change my mind.
@Xail Súper d'acord, en Meliodas també m'ha semblat un capullo i pervertit.

4. El personatge que més odies



A veure, no recordo cap personatge a qui encara li tingui rancúnia, però sí que hi ha un patró en certs personatges que em posa dels nervis: que siguin uns creguts.

La Taiga de Toradora.
Imatge
El meu problema amb aquest tap de bassa: li consenteixen absolutament tots els abusos que fa, només perquè és kawaii. Es passa la sèrie pegant el pobre Ryuuji i vacil·la la seva mare, fent-la patint un ou en una ocasió que desapareix de casa. És molt tonta i em fa ràbia que ningú li foti la bronca :suspect:

En Sesshomaru d'Inuyasha.

Imatge

Ja sé que era el teu primer crush, Lora, però no entenc per què té tants fans. A mi m'ha semblat un capullo des del principi i, sí, malgrat que canvia gràcies a la Rin i tot plegat, i al final ajuda la Kagome i tal, aquesta actitud d'indiferència i de "mira que guai que sóc", i ESPECIALMENT a Yashahime*, com passa de la cara de les seves filles (sí, ja sé que sempre les està vigilant i els hi dóna armes i tal), però quan a certa filla li passa certa cosa... No em vinguis amb proves de fortalesa o supervivència, o sigui, no es fa això de deixar-les tirades i no presentar-se. Sembla que hagis anat a buscar llet i no tornis fins al cap de 14 anys perquè li ha tocat la loteria al fill. I a més, la pobre Rin pateix molt (encara que digui "confio en tu", almenys explica-li els teus plans).
*També és veritat que no he vist encara la segona temporada de Yashahime, però és que em va fer molta ràbia tota la primera.


I dic el mateix d'en Sasuke de Naruto.
Imatge
El tio és un cregut des del minut 1. AH, ESPEREU! Perquè encara em queia més o menys bé quan tenia 12 anys, per això que defensa en Naruto i té principis i tal, però és que a mesura que avança la sèrie es va tornant més cruel i igual que en Sesshomaru: "Mira que guai que sóc". NO SENYOR. I a més, tracta la Sakura com el cul i OH, convenientment al final es casen i tenen una filla BUT no passa per casa de tant en tant i és més fred amb la seva família que l'Iceberg que va enfonsar el Titanic. Hi ha molts personatges així, que són freds amb la família/amics i se'ls excusen les mil imbecilitats que fan només perquè tenen pinta de ser... guais? No mola no. A mi encara em queia bé al principi, però al final, no li he trobat la gràcia, què vols que et digui.

I després hi ha un altre patró, que és el de no expressar mai els sentiments (donant lloc a mals entesos) i creure's valdre menys una merda. Personatges així són la Sawako de Kimi ni Todoke (no l'odio, però em fan ràbia els 30 minuts de pensaments interns mentre deixa a l'altre que no sap què pensar, i aquesta baixa autoestima). Ol'Ishida de A silent voice, encara que amb ell entenc que tingui problemes de depressió, i no l'odio i el comprenc, però també, els episodis de baixa autoestima absolut i de no expressar els sentiments... aix, em posa nerviosa. A aquests dos els entec i no odio, però plis, una mica més de consideració per vosaltres mateixos, home, que ja està bé.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

4. El personatge que més odies



Imatge

Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

4. El personatge que més odies



Imatge

Disculpeu, s'ha colat un personatge de merda als meus Jojos. Us explico, és un tio corrupte i avariciós que si es presentés a batle pel PP al teu poble guanyaria. I desfalcaria els diners de les pensions de les velletes del poble i s'inventaria tres impostos nous per ofegar l'economia de botigues i famílies. Aquesta classe de personatge és el nostre Shigeki. Mireu-vos los Jojos.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Minatoni ha escrit: 04 des. 2021, 16:13

4. El personatge que més odies



Imatge


Ni has hagut de dir res 😂😂😂
Buah no el recordava, però sí, un gran malparit...
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

3.El personatge que s'assembla més a tu


No conec cap personatge que s'asembli mi (fisicament), de caracter crec que s'em asembla Iida Tenya de Boku no Hero, soc igual de recte, no molt obert pero si "fidel" als meus amics. Tambe acostumo a corregir o donar dades sense que hem preguntin, mala costum ho se xDD
Imatge

4.El personatge que més odies


Com ja han dit, obviament odio alguns dolents perque estan disenyats per aixo, es mes rabia. La rabia que sento cada cop que li veig la cara i surt en escena, no parlo d'una altre que d'en Bakugo de Boku no Hero, com a super heroi potser es fort, pero quan obre la boca la caga, quina patada li donaria a la boca....
Imatge

Tambe es similar el que hem passa amb Mineta, uff, els seus acodits i insinuacions sexuals son cansines a mes no poder.

(No ho he fet expresament pero al final avui els 2 pj son del Boku no hero sense adonar-me'n)
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

El personatge que més odies



En posaré dos, el primer, un que ja estar dissenyat per ser odiat (i el que clarament odio més):
Text amagat.
Malty Melromarc de Tate (The Rising of the Shield Hero)

Imatge
I un segon, que no està tan pensat per ser odiat, però que jo odio moltissim:
Text amagat.
La Satoko de Higurashi no Naku Koro Ni

Imatge
Perquè només sabia cridar.
Respon