Calendari d'advent otaku 2021

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

4. El personatge que més odies
La Nagisa de Clannad tio, és una bleda que si li obrissis el cap, segurament hi trobaries pasta de mochi, no hi ha personatge més avorrit al món. Bueno i en segon lloc la Sengoku Nadeko de monogatari series, que és com super pesada i histèrica i egoista i té una veu que se't fica al cap. AH i en Subaru de Re:zero, terrible, pesat com ell sol, cap de suro també. I la Taiga de toradora EVIDENTMENT per les raons que ja han dit per aquí amunt.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Vaig una mica atrassada però ho provarem de fer...

2- El teu personatge preferit


El meu personatge preferit és la Yotsuba m'encanta lo viva i alegre que és, i sempre que llegeixo els seus mangues m'està traient somriures.

Imatge


3- El personatge que s'assembla més a tu


Físicament no n'he trobat cap, però de personalitat en tinc alguns

El primer és el Canadà d'Hetalia perquè igual que ell sóc tímida, bastant tranquil·la, sensible i la gent o no em nota o s'oblida de mi fàcilment.

Imatge


L'altre que em recorda a mi és el Bepo de One Piece, i el que més comparteixo amb ell és que és algo depressiu i es passa el dia demanant perdó per qualsevol tonteria.

Imatge


4- El personatge que més odies


Arribeu a fer aquesta pregunta fa un any i hauria respost el Sasuke, però confesso que fa poc em vaig rellegir Naruto i ja no l'odio tant, només trobo que és tonto i ja.

No sé si el personatge que posaré és el personatge que més odio, però í que està a la llista dels que més...

L'Happosai de Ranma 1/2, osigui quin fàstic de personatge, durant el temps que hi havia Miquelets, molts migdies vaig estar mirant Ranma, i confesso que capítol que sortia aquest vell, capítol que sentia que s'esgarrava...

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

4. El personatge que més odies


La Ran Mouri, del Detectiu Conan

Imatge


No la suporto. És que no la puc ni veure. Com és possible la seva existència. Com pot ser que ningú hagi mirat i hagi dit "Doncs potser ens hem passat de personatge insuportable i inútil que xupa tanta camara" i l'hagin tret (o l'hagin fet menys insuportable). És campiona del karate espectacular poderosíssima, però només quan li convé al guió. La resta del temps és un ninot immòbil que no fa res per salvar la vida. La seva funció és interposar-se entre el Conan i la seva missió (trama principal). Sempre que apareix molesta. I mira, per això, la veritat és que ja podria no aparèixer, no colabora en res. "No clar és que la trama romàntica" mira la trama de la relació entre el Shinichi i la Ran ja se la poden confitar que no li interessa a ningú, Shinichi per favor no vagis amb aquesta bleda que creu en l'amor romàntic tòxic monògam, ja et regalaré jo una nina unflable i amb ella ja faras lo teu, no et cal més. Al Conan que assassinin a la penya i descobreixin com, i que es desvelin coses dels homes de negre. La resta de merda (ai és que en Chiba és gordo que horrible, ui és que la Sato m'estima però en realitat no, ai és que les polis urbanes dels tacons i la faldilla diuen nosequé) ja la poden cremar a la foguera.

Tanco la boca que m'ennervo i no és plan. Me'n vaig a respirar a una bossa i a cridar-li al meu coixí el fàstic que li tinc a aquesta paia. Buf. :scared:
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

5. Avui toca personatge preferit del k3?
Utena Tenjo
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

5. El teu personatge preferit dels animes del K3



En tinc 3, l’Utena Tenjo com la @Giggles <3 N
o cal dir més, és un anime que costa d’entendre, però em sembla espectacular sobretot per com trenca molts esquemes. Qui sap, qui sap, podria ser que...?

Imatge

La Jeanne de Kamikaze Kaitô Jeanne perquè la seva història em fascina, les magical girls sempre han sigut el meu gènere preferit. Malauradament ja m'he fet gran i ara necessito alguna cosa més.

Imatge

I la princesa Serenitat perquè és el meu personatge preferit de la meva sèrie preferida, ja ho vaig dir el dia 1 :pervertmoon:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

5. El teu personatge preferit dels animes de K3



Dels animes del K3, el meu preferit era la Sakura, la caçadora de cartes <3
Imatge

Recordo que em molava moltíssim que hi haguéssin tantes cartes amb poders tan diferents, i que la Sakura les fes servir amb enginy. Molava molt la seqüència aquesta:
Imatge
Inclús em volia comprar el bastó aquest per jugar xDD

P.D.:
Text amagat.
No me'n recordava gens de la màgica Doremi!!! És que m'heu pillat que em fallava la memòria, però vaig tenir dues temporades: Quan era més petita, m'encantava Sakura, i més tard, quan van començar la Doremi, em vaig enganxar a elles! O sigui que també vull afegir-les a elles, que tenen un lloc especial al meu kokoro <3
Imatge
(mira què col·leguis són)
Text amagat.
També, si m'haguéssiu dit altres personatges que no fóssin d'anime, us diria que la Aelita de Codi Lyoko és definitivament la meva preferida, tot i que recordo que a partir de cert moment mirava la sèrie per clan perquè van deixar a mitges la sèrie en català i després la van emetre en un horari que no m'anava bé :(
Imatge
Encara conservo una disfressa que tinc d'ella que em vaig fer per un carnaval de primària xD
Estel l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 des. 2021, 22:14, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

5. El teu personatge preferit dels animes de K3



Imatge

Un model a seguir, un exemple admirable d'emprenedor. Amancio, encara tens un llarg camí per arribar a ser un autèntic home de negocis com el nostre estimat director de l'escoleta de Kasukabe...
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

5- El teu personatge preferit dels animes del K3



Doncs com que aquests dies vaig estar rellegint One piece i em fa mandra posar-me a pensar en tots els animes del K3 doncs dic el Zoro, que si potser no és el meu personatge fav, però segur que està dins dels que més m'agraden i té punts extra perquè és peloverde!!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

5. El teu personatge preferit dels animes del K3


És el mateix que a la pregunta dos (Nico Robin), ja que també sortia al K3, però per no repetir-me diré algun altre personatge que m'agradi del K3 encara que no sigui el meu preferit.


Imatge
Ruffy de One Piece, ja que m'agrada sempre amb la seva actitud alegre i innocent, a més, mai pot parar de fer el burro.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

5. El teu personatge preferit dels animes del K3



Per no repetirme amb One Piece, escullo un que em va molar molt en el seu moment. Tot un badass de cap a peus :lloa:

Hiei de Yu Yu Hakusho
Imatge
Imatge
Respon