Pàgina 1 de 3

Inktober Tadaima [2021]

Publicat: 03 oct. 2021, 19:47
Autor: Ai_Serenity
Imatge
Hola!
:whip:
Benvinguts i benvingudes a l'Inktober de Tadaima! Com ja debeu saber des d'octubre de 2009 es celebra aquest esdeveniment amb l'objectiu de fomentar la creativitat i les habilitats del dibuix (ink=tinta). Els temes que veureu són una proposta exclusiva de Tadaima 8) són suficientment amplis perquè pugueu explorar la vostra imaginació.

Com que no tenim tot el temps del món, hem decidit que farem 1 temàtica, és a dir 1 dibuix, per setmana :ilu:
  • 1. Primera setmana (del 4 al 10 d'octubre): Un fantasma o criatura del folklore japonès.
  • 2. Segona setmana (de l'11 al 17 d'octubre): Un crossover entre dues històries (per exemple, en Walter White (Breaking Bad) a classe de pocions de Hogwarts (Harry Potter)).
  • 3. Tercera setmana (del 18 al 24 d'octubre): Jocs de taula.
  • 4. Quarta setmana (del 25 al 31 d'octubre): Fakémon (Pokémon inventats per nosaltres).

:crispetes:
Esperem els vostres dibuixos com a resposta d'aquest missatge. Ah!, i si els voleu penjar al Twitter utilitzeu el hashtag #Inktober i no us oblideu d'etiquetar Tadaima! Si no ho pengeu, he, he, ho farem nosaltres (en pla "ei, mireu què fan els nostres usuaris al nostre #inktober").

Re: Inktober Tadaima [2021]

Publicat: 05 oct. 2021, 18:00
Autor: Minatoni
Fa quasi dos anys vam comprar aquest set de cal·ligrafia japonès per cinc-cents iens (no arriba a cinc euros) al Daiso.

Imatge

Feia temps que ens feia ganes estrenar-lo, així que... hem aprofitat!

Imatge

Vos present el Kappa!

Imatge

Re: Inktober Tadaima [2021]

Publicat: 05 oct. 2021, 19:27
Autor: UkiHana
Dibuixar no és el meu fort. Hi ha altres coses que tampoc no faig bé, com ara viure. I a més, per culpa d'aquest Inktober, tenc la cançó del Yokai Watch al cap i, no sé, poques ganes de sobreviure a una invasió extraterrestre ara mateix.

Aquí teniu el que és, amb diferència, el millor yokai, perquè és un puto paraigua. Et pot fer spooky un puto paraigua? Ho dubto, la veritat, però els japonesos són un món a part, especialment si has vist Another, ja sabeu.
Imatge
Tah tot fortot, mireu quins bessons que passeja. El paraigua ha fet el camí de Sant Jaume com a mínim... La veritat és que et mira com amb gràcia, més de robar-te el chupachup que de causar-te un in-fart.

I aquí el que he fet primer de prova en llapis que ha quedat infinitament millor que amb tinta, però la vida és molt puta.
Imatge

Salut i força al canut.

Re: Inktober Tadaima [2021]

Publicat: 06 oct. 2021, 16:58
Autor: Meina
Doncs jo també he fet el paraigües, per que és genial i aquí està!
El dibuix és lleig però que hi farem, m'ho he passat molt bé fent-lo :banana:

Imatge


La foto que he fet al dibuix abans de pintar-lo (per que si l'esgarrava almenys tenir aquest)
Text amagat.
Imatge

I res, que el dia després em vaig inspirar i el vaig fer en pixelart, però més esvelt (sóc noob amb pixelart així que no espereu massa)

Imatge

Re: Inktober Tadaima [2021]

Publicat: 08 oct. 2021, 19:43
Autor: Ai_Serenity
Per fi! No em parleu de llògica d'ombres ni plecs de roba xD, però aquí està el meu Yokai.

És un Rokurokubi! :hurra:

Es veu que de dia són persones normals i de nit se'ls hi allarga el coll. Fins i tot poden posar cara d'ogre per tachan, tachan!, espantar la gent, per què? No ho sé, tenen la necessitat d'espantar i espiar la gent, vaja que són uns voyeurs com l'altre fantasma que surt d'un biombo, muahahaha

Em flipen els vostres paraigües, quin riure, és que són la canya! :ilu:

He decidit posar la Nezuko de Kimetsu no Yaiba per no fer una dona random.

Imatge

Re: Inktober Tadaima [2021]

Publicat: 08 oct. 2021, 22:48
Autor: Estel
Ai_Serenity ha escrit: 08 oct. 2021, 19:43 Per fi! No em parleu de llògica d'ombres ni plecs de roba xD, però aquí està el meu Yokai.

És un Rokurokubi! :hurra:

He decidit posar la Nezuko de Kimetsu no Yaiba per no fer una dona random.

Imatge
Ai però que maca la Nezukoooo!!! :kawaii:

Re: Inktober Tadaima [2021]

Publicat: 09 oct. 2021, 13:17
Autor: Layla
Doncs jo he pensat... i perquè no un d'aquells que no tenen cames? (em feia mandra dibuixar cames? pot ser), l'he buscat i... aquí teniu la meva Yurei!!

Els Yurei són uns fantasmes amb aparença humana però amb moviments més ondulants i coses rares, a més, una mica abans d'aparèixer surten uns focs flotants d'aquells tan bonics per avisar de la seva arribada! La causa de que es tornin Yurei és la ràbia! Ja sigui perquè l'han traït, perquè l'han matat, o perquè no li han fet un enterrament com pertoca!

Imatge

Re: Inktober Tadaima [2021]

Publicat: 09 oct. 2021, 20:04
Autor: Estel
Imatge

El yokai de la mà del vàter, de Zelda, el Kurote 8)
Poca broma, que està basat en un Yokai real! Aquí en teniu la història original: https://yokai.com/kurote/
En aquest univers paral·lel, una de les missions secundàries del gran samurai i viatger Link, de la era Nint-endo, és ajudar a aquest pobre senyor que està aquí a la cantonada (molt espantat, i com no estar-ho si de nit et surt una mà del vàter) a treure aquest yokai de casa seva. En Link li ofereix a la mà un rotllo de paper de vàter, invent de la Xina del segle VI d.C., que en un dels seus viatges va aconseguir. La pobra mà, que és molt educada i que l'únic que volia era aixugar-se (sense cap intenció d'espantar l'amo de la casa) li agraeix amb un :thumbsup:
Al final el yokai se'n va i tots contents :cheers:
A les lletres japoneses posa "gràcies" (primer cop que les escric, no em linxeu xD), i ho he fet amb ordinador, que té l'efecte aquest de la tinta i queda més guai 8)

Re: Inktober Tadaima [2021]

Publicat: 09 oct. 2021, 22:33
Autor: Ai_Serenity
Brutal! Recordo això del wc del Skyword 🤣

Gran elecció això de fer un Yurei, ho recordo de moltes sèries, fins i tot per mostrar emocions dels personatges.

Re: Inktober Tadaima [2021]

Publicat: 10 oct. 2021, 22:57
Autor: Xail
Imatge

Ja està!, justet de temps però fet! :x

Al final també he fet un Kappa. :3 :3
Que no sempre són tan dòcils com aquest, si mai us en trobeu un i esteu en perill heu de saber que hi ha un truc per derrotar-los.
Els heu de desafiar a un combat de sumo, si així el podreu guanyar... :/ El secret és que la font del seu poder és l'aigua que porten al cap, i al començament del combat heu de fer una reverència, perquè ells també la facin i per tant perdin l'aigua del cap junt amb la seva força sobrehumana.