27 Manga Barcelona 2021

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Imatge


Bona tarda,
Com molts ja sabeu, s'apropen les dates pel Salo del manga(actualment Manga Barcelona) i aquest any si, sera presencial.

Informacio general:
  • Dates: Del Divendres 29 fins el Dilluns 1 de Novembre
  • Entrades: Son al mateix preu que al 2019 i estaran disponibles la setmana que ve o l'altre aprox.
  • Ubicacio: La mateixa que sempre, Fira Montjuïc
Coses a tenir en compte :
  • Mascareta: Com es logic, s'ha de portar mascareta 24/7 dins de tot el recinte (plaça Univers tambe) i nomes es pot treure per menjar/beure i prou.
  • Aforament limitat: no us entretingeu en pensar si voleu o no anar, penseu-ho ara abans que siguin a la venta les entrades, s'acabaran en pocs dies perque hi hauran menys entrades(aforament maxim per covid a recintes com aquest es del 40-60%) i la gent te ganas ara mes que mai en fer coses.
  • Passaport Covid: Desde la generalitat estan plantejant app's per posar en funcionament l'entrada a llocs d'oci(estadis, discos, bars,etc.) nomes amb la vacuna posada, es posible que ho apliquin aqui tambe (no deixa de ser oci, d'un altre tipus :lol: ). Aixi que si encara no esteu vacunats, penseu-ho de fer si teniu ganes d'entrar al Salo i no quedar-vos a la porta.
  • Cosplay: Es pot fer cosplay amb normalitat pero no hi hauran concursos oficials, els guanyadors del 2019 participaran als concursos del Japo quan es facin. Pero si que hi hauran concursos no oficials amb premis igualment.
  • Convidats: Aquest any obviament hi hauran 0 convidats japonesos, pensen fer alguna videoconferencia d'aqui al japo en directe i poca cosa mes. Si hi haura algun convidat local i youtubers/influencers pero res de firmes de llibres/manga.
  • Menjar: Tampoc hi hauran mostras de menjar o similars, pero es podra comprar menjar japojapo com sempre, a mes a mes dels food trucks dels ultims anys. Hi hauran zones habilitades per menjar pero segurament hi haura menys taules si han de estar mes separades per tema covid,etc.

Activitats

Com sempre no hi ha res especificat de que es fara a banda del tipic (otaquiz, cosplay, idols/k-pop, etc.), pero van asegurar que hi haurian presentacions d'editorials, projeccions de pelis,etc. com cada any.

Crec que no hem deixo res, a sota teniu mes info.

Opinio opersonal:

Personalment si que m'agradaria anar, tinc el handicap que vaig al Horroland( a Illa Fantasia) el mateix cap de setmana, Horrorland es el dia 30 i la meva cosina vol pasar la nit alla aixi que tornaria el 31.
Encara no he decidit si demanar festa el 29 i anar-hi divendres o anar dilluns(i dimarts treballar com una merda xDD), estare pendent del que dieu per aqui i aixi escollir un dels 2 dies que vagi mes gent.

Mes info en detall:


https://www.manga-barcelona.com/ca/noti ... ntjuic.htm


Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Que guai, ja en tenia ganes de saló del manga la veritat :uki:
A veure com són les coses ara amb la distància de seguretat, mascareta, etc.

Doncs sí, tocarà estar molt atent a veure quan surten les entrades, que segur que volen, sobretot pel cap de setmana.

Suposo que intentaré comprar entrades pel cap de setmana, hi aniré amb la meva parella, però si algú i va potser estaria bé saludar-nos un momentet. :3
I volia portar el meu cosí al saló que s'està interessant pel manga, però em fa una mica de pal amb el tema covid, com serà una mica diferent dels altres anys... No se potser acabo comprant entrades per 2 dies, per anar un amb ell, ja veuré...

Per cert, m'encanta el cartell d'aquest any :love: :love:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops



Veig que en Kalathras està convidat al saló. No sabia que fos mangaka!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Minatoni ha escrit: 08 oct. 2021, 16:01Veig que en Kalathras està convidat al saló. No sabia que fos mangaka!
Que bé! Si ja no pensava anar-hi, això és un motiu més per a no anar-hi, em cau fatal aquest home xD

I evidentment no és mangaka, només s'aprofita d'algú altre que sí que ho és. Com en Rubius amb els còmics i tal.

Fins aquí la meva racció de "hate" xD
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ereza ha escrit: 08 oct. 2021, 16:25 I evidentment no és mangaka, només s'aprofita d'algú altre que sí que ho és. Com en Rubius amb els còmics i tal.
M'ho he perdut això, què ha passat?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 08 oct. 2021, 21:10
Ereza ha escrit: 08 oct. 2021, 16:25 I evidentment no és mangaka, només s'aprofita d'algú altre que sí que ho és. Com en Rubius amb els còmics i tal.
M'ho he perdut això, què ha passat?
Kala va com a invitat no nomes per ser youtuber d'anime-manga sino que ha publicat el seu 4rt manga, ell fa el guio "l'idea" i busca un mangaka per que li dibuixi, el Rubius va fer el mateix pero en comic no manga i amb un videojoc.

Suposo que es refereix amb aixo.

Jo al final, si aconsegueixo entrada, anire Dilluns dia 1, els altres dies m'es imposible anar-hi.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Tadaima! Ja han anunciat quan estaran disponibles les entrades a la venda:
Imatge
Mes info: https://www.manga-barcelona.com/ca/noti ... re-16h.htm

No us despisteu que volaran.
Imatge
Avatar de l’usuari
Akime
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 34
Membre des de: 28 abr. 2021, 18:04
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 33 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Holaa! Jo finalment he aconseguit entrades per dissabte.
I vosaltres? Hi havia una cua important al web a les 16:00.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Akime ha escrit: 18 oct. 2021, 16:50 Holaa! Jo finalment he aconseguit entrades per dissabte.
I vosaltres? Hi havia una cua important al web a les 16:00.
Jo les he comprat per Dilluns 1 ja que no podia un altre dia, ja ens diras com esta el panorama montat :lol: :lol:
Imatge

Millor compreu-les per les 9, ja que de 9 a 11 hi haura la meitat de gent ja que no poden entrar fins les 11. Son 2h mes tranquiles per comprar, hi haura de tot i al mateix preu d'entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ja tinc les entrades, al final aniré el dissabte i el dilluns :cheers: :cheers:

Ha costat lo seu pillar les entrades, sobretot la de dissabte :roll:
Respon