Torneig de parelles de Tadaima!

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

1: Hiromi x Akihito - Per que els altres no els coneixo...

2: Bulma x Vegeta - Encara no coneixo els altres... (l'Ereza i la Manolo em mataran) i de bones a primeres shipejar animals no va amb mi xDDD

3: Hongo x Milo-sensei - No coneixo cap de les dues parelles, he mirat que votava la gent, i com que de moment guanya per més l'altra parella doncs he triat aquesta per compensar (?)

4: Minato x Seiya - Confesso que no coneixo la parella (i al Hiroshi i la Misae si) però l'estil de dibuix del anime m'agrada molt, i ells dos es veuen super shipejables i super bona ship, i han pogut amb mi!

5: Ymir x Historia - Són massa precioses, no coneixo les altres però em costa imaginar una millor ship que elles!

6: Araragi x Senjougahara - No he vist cap de les dues series, però la 1a (sense saber-ne res) al veure les imatges del tio amb la que sembla una nena se'm fa una mica pertorbador.

7: Gajeel x Levy - Mira que hi han parelles que no m'interessen dins del concurs i se'n ajunten dues de guais TT, però per mi GaLe és el millor del món!!

8: Maguri x Maora - Sé que ningú més els votarà, però vosaltres us perdeu aquesta gran parella, són massa preciossos!
Crec que m'he passat, pero us deixo imatges dels meus dos cositos, per que es mereixen el millor del món <3
Text amagat.

Imatge

Imatge

Imatge

I especial Maora:
Imatge

Imatge
Imatge

Imatge

El Maguri mirant el Maora de carter (em representa):
Imatge

I un Maguri:
Imatge

P.D: Com podeu observar no segueixo un criteri en concret, vaig canviant depen del enfrontament i tal
Imatge
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

1: Tang San x Xiao Wu El meu vot és per una parella que no conec però com l'altre va desbancar l'Ichigo...

2: Bulma x Vegeta Bola de Drac Forever ^^

3: Kaguya x Miyuki Ja que els vaig votar a la primera ronda, doncs seguim, no se...

4: Hiroshi x Misae Home...! Mítica parella de l'humor, el meu vot es totalment per ells.

5: Saber x Rin Tohsaka La meva irracional animadversió per Shingeki fa decantar el meu vot per la parella formada per la Saber i la Rin, que a més m'agrada.

6: Sommelier x Fu Girl La vaig proposar jo, les aparences enganyen i la serie es boníssima, gran moment quan aquesta parella creen el Tanc Sommelier!

7: Gajeel x Levy No conec ninguna de les dos parelles, però com a mínim de la segona si que he vist els primers capítols del anime en el que aparèixen.

8: Maguri x Maora No se quins son així que mirant l'estil de dibuix... em quedo amb la primera perque m'agrada com utilitza els colors, au.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

1: Tang San x Xiao Wu
No els conec, però els altres no són ship ni un colló.

2: Bulma x Vegeta
En Vegeta és una persona horrible, però na Bulma és un dels personatges més forts que s'han fet mai. En el fons, s'entenen, i això és el que és bo.

3: Kaguya x Miyuki
rip #TeamHongo, com ha dit na @manolini, va ser molt divertit, però ja està xD

4: Hiroshi x Misae
Mític.

5: Ymir x Historia
Sí, no?

6: Araragi x Senjougahara
:bicyclist:

7: Gajeel x Levy
Una altra que no hi diuen gaire però es poden estimar.

8: Kyo Souma x Tooru Honda
Ni idea, però diria que els segons.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

1: Tang San x Xiao Wu (obviament, son el ship entre els ships)

2: Bulma x Vegeta

3: Kaguya x Miyuki

4: Hiroshi x Misae

5: Saber x Rin Tohsaka

6: Araragi x Senjougahara

7: Gajeel x Levy

8: Kyo Souma x Tooru Honda
Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Bona tarda!

Continuem amb aquest torneig que cada cop es posa millor i això que només estem al segon dia! :crispetes:

Els meus vots d'avui són.....

1. Hiromi x Akihito: Ho sento però on hi hagi un ship BL, aquí estaré jo hahaha

2. Mei x Gabu: Aquesta vegada he fet la meva elecció en base el dibuix. El dibuix dels dos animals em sembla super cuqui.

3. Kaguya x Miyuki: Fidel a la parella que vaig proposar!

4.Minato x Seiya: En Hiroshi i la Misae eren molt divertits però...tal com he dit abans, on hi hagi un possible ship bl.....no fa falta que digui res més hahaha

5. Saber x Rin Tohasaka: No he vist cap dels dos animes, així que altre cop em decanto per l'estil de dibuix que més m'ha agradat.

6. Sommelier x Fu Girl: Buscant informació m'he donat compte que vaig veure el anime, tot i que no recordo gaire, però sí recordo que vaig riure molt.

7. Gajeel x Levy: Fidel als ships de Fairy Tail.

8. Kyo Souma x Tooru Honda: He vist el anime tot i que em falta veure la segona temporada, així que em decanto per ells.


I això és tot!
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

1: Hiromi x Akihito Diseny dels personatges.
2: Bulma x VegetaL'altre té un estil d'animació molt particular que no m'agrada.
3: Kaguya x Miyuki No en sé res de les dues, però m'han parlat bé de la primera xD.
4: Hiroshi x Misae La vaig proposar jo, però se'm ha fet molt dur votar contra Minato x Seiya.
5: Ymir x Historia Millor ship de tot SnK.
6: Araragi x Senjougahara L'escena amb la bici és molt maca.
7: Komatsu Nana x Oosaki Nana No els conec i no m'agraden els dissenys de cap, he tirat una moneda a l'aire.
8: Kyo Souma x Tooru Honda Diseny dels personatges.
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Bon vespre!

Hiromi x Akihito
Mei x Gabu
Kaguya x Miyuki
Minato x Seiya
Ymir x Historia
Araragi x Senjougahara
Komatsu Nana x Oosaki Nana
Maguri x Maora

<3 <3 <3 <3 <3 <3
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

1. Hiromi x Akihito. No conec a cap de les dos parelles però m'hana gradat més les fotos de la 1a. (En realitat és pel yaoi i ho sabeu)

2. Bulma x Vegeta. Per molt que no hagi mirat mai Bola de drac sembla que tenen com una història, més que el llop amb la ovella que mira em sembla forçat i un pel pedofil.

3.Kaguya x Miyuki buaaa esque em fan molta gràcia junts!!

4.Minato x Seiya. No els conec però he pensat que pararien coses dolentes si rebutjava a un Minato (i el yaoi)

5.Ymir x Història. No en conec a cap dels dos i el ymir té mir al nom, per gràccia divina he de treure plaça l'annny que ve així que lli he de donar molt de suport XD

6. Arargari x Senjougahara. Tampoc els conec però la primera parell m'ha semblat igual de creepy que el llop amab la ovella #perdoneuperoalguhohaviadedir.

7. Mira, aqueta parella ha estat molt cruel però costa molt triar entre Nana i Fairy Tail, Puc donar un punt a cadascun i que la resta ja desempatin????? Em costa molt triar. I si no pot ser un vot pel que en tingui menys.

8. Kyo Souma x Tooru Honda :plor: love basket és molt xula !!!!!!

PD: això de comentar perquè tries una parella o una altra m'ha encantat XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Patx ha escrit: 09 feb. 2021, 22:052. Bulma x Vegeta. Per molt que no hagi mirat mai Bola de drac sembla que tenen com una història, més que el llop amb la ovella que mira em sembla forçat i un pel pedofil.
Imagino que no has vist la pel·lícula, perquè no veig pas la pedofília enlloc. Per si de cas, la recomano a tothom: Una nit de tempesta. Està subtitulada en català i tot.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Resultats del segon dia!



Batalla 1
Hiromi x Akihito 8
Tang San x Xiao Wu 6

Guanyadora: Hiromi x Akihito

Batalla 2
Bulma x Vegeta 8
Mei x Gabu 6

Guanyadora: Bulma x Vegeta

Batalla 3
Kaguya x Miyuki 12
Hongo x Milo-sensei 2

Guanyadora: Kaguya x Miyuki

Batalla 4
Hiroshi x Misae 8
Minato x Seiya 7

Guanyadora: Hiroshi x Misae

Batalla 5
Saber x Rin Tohsaka 5
Ymir x Historia 9

Guanyadora: Ymir x Historia

Batalla 6
Sommelier x Fu Girl 3
Araragi x Senjougahara 11

Guanyadora: Araragi x Senjougahara

Batalla 7
Komatsu Nana x Oosaki Nana 5
Gajeel x Levy 9

Guanyadora: Gajeel x Levy

Batalla 8
Maguri x Maora 3
Kyo Souma x Tooru Honda 11

Guanyadora: Kyo Souma x Tooru Honda

Tenim un empat a la batalla 4! Voteu a aquest tuit per desempatar: https://twitter.com/tadaima_cat/status/ ... 10210?s=20

EMPAT DESEMPATAT!
Imatge
Respon