[Activitat] Quarta Setmana Otaku

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Felicitats @Morte-Diem el Hackerman :pervertmoon:
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Bé, enhorabona per ser tan ràpida @Atir dels Senders. Jo estic satisfet amb els resultats, i estic esperant que m'arribi el meu carnet d'otako dorado :D

Ha sigut divertit i una organització perfecte. Gràcies @Shancks, @UkiHana i @Nafi
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

Moltes gràcies als 3 organitzadors :hug:
Que puc dir al veure les preguntes tenia bastant clar que molt amunt no quedaria, és un honor haver quedat la última així us estalvio a la resta el lloc hahahhahahaha de la única prova on he fet poca pena és a la dels mangas i ni així, la segona prova considerant que no miro animes des de fa anys i que si els miro els openings me'ls salto (els endings ni els veig XD), i a les preguntes 3 de 10 em sembla un bon número hahahahahahaha
He rigut molt fent les proves, gràcies a tots/es
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Alça!! :ovella:

A la segona prova l'últim no el coneixia però veient l'efecte Jojo sabia que hi havia de ser!! I mira, si! Ha sigut molt divertit, moltes gràcies a tots tres per la organització.

Iiiiii enhorabona Morte pel resultat!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uoo, quarta posició! No està gens malament!

Enhorabona, @Morte-Diem, @Atir dels Senders, @Grimmy. També a vosaltres @Shancks, @UkiHana, @Nafi: ha estat molt entretengut.

Fins la propera!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Per ser el primer cop 5a posició està molt bé!! L'enhorabona a tothom pels resultats. Ha estat molt divertit participar en aquesta activitat ^^ Gràcies a @Shancks, @UkiHana i @Nafi

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

La 1a prova era super difícil, em sap greu @Ereza haver-te tret el lloc. Death Note l'hauria d'haver tret perquè me'l vaig llegir, però vist tant de prop no el vaig reconèixer. Inuyashiki va caure de xiripa perquè un company de l'uni em va recomanar l'anime i el vaig començar (i al final va acabar en drop, però m'ha salvat del 0!).

Així com amb la 1a prova dic que sou uns fricassos i que era impossible ;) , de la segona prova sí que estic descontent amb els meus resultats, ho podria haver fet molt millor. D'Assassination Classroom en vaig veure una bona colla de capítols, el podria haver sabut. Suposo que com que era netflix l'opening se saltava sol, ves. Amb Shigatsu Kimi no Uso el mateix. A l'infern dels otakus. Death Parade, encara pitjor: vaig escoltar l'opening sempre, però no el vaig reconèixer. Tan maco que és! Però no em va venir al cap. El de kiznaiver em sonava, però no hi hauria caigut. Quan estava en emissió en vaig veure dos o tres capítols.

La 3a prova és la millor i per això ho vaig fer tan bé (amb perdó de la noia sorda, que em vaig oblidar del seu intent de suïcidi :xiular: ). Certes respostes van ser molt temptadores, però calia de qualsevol manera recuperar el fracàs de la 1a prova!

Moltes gràcies per l'organització, m'ha agradat molt participar.
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Felicitats @Morte-Diem per ser el més otaku de tots!!! :hurra: Felicitats també a @Atir dels Senders per la segona prova!!!!!!

Estic satisfeta dels meus resultats. De fet, m'he sorprès a mi mateixa veure que sabia forces respostes!
He de reconèixer que la prova dels mangas, no n'he llegit cap, tots em sonaven d'haver vist el anime o d'haver vist algunes imtges conceptuals.
La 9e imatge de la prova dels mangas, la vaig encertar de casualitat, ja que em sonava d'haver-lo vist quan buscava mangas online per llegir hahaha....
La imatge del manga Atelier, el vaig encertar perquè em va recordar a la @manolini, però no recordava el nom fins que se'm va encendre la bombeta!
La de deaht note, em sonava moltíssim però no va haver manera de relacionar-ho....i que dir de Erased? en cap moment se'm va passar pel cap que pogués ser-ho! L'estil és una mica diferent del anime

la prova dels openings, realment vaig posar els que sabia i havia vist el anime, excepte Yuri on ice i shingeki no kyojin que els sabia perquè pel youtube algun cop m'havien saltat per allà. I el trivial, igual, vaig contestar les que sabia.

En definitiva, felicitats als organitzadors @Shancks, @UkiHana i @Nafi per la gran feina que heu fet i ha sigut un plaer tornar a participar en aquesta activitat!!!!!
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

M'ha sorprès la meva posició, em veia més rovellada, suposo que encara puc conservar el meu carnet otaku!!

Moltes felicitats @Morte-Diem per la victoria!!

I moltes gràcies als organitzadors!! <3
Imatge
Respon