Bons moments, Salo del Manga 2015

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Us ho heu passat be al Salo? Jo millor impossible! Ahir va ser amb diferencia un dels millors dies que he passat al Salo del Manga des que hi vaig!! :hurra:

Quins son els moments que destacarieu?

Jo, per exemple, m'ho vaig passar molt be al grupal de Bleach!! Vam coneixer gent nova molt simpàtica i vam passar una estona molt agradable!! Aixi dóna gust fer cosplay de la teva sèrie preferida!! Va valer moltissim la pena anar fins a Montjuic!! En general em va encantar, una experiència brutal!

Tambe m'ho vaig passar molt be el divendres amb el Samael, la Meina, el Victor, la Nafi, el Kami... Ens van passar moltes coses molt random, com no podia ser d'altra manera!!

Buaaaah i del dissabte, veure al Bank, a la fi!! S'havia fet pregar i tot i que al final no ens va fer yaoi... El perdonarem!

I pel que fa a cosplayers, evidentment els que em van agradar mes van ser els de Bleach i els d'Akatsuki no Yona!! Vam trobar un grupal el dissabte per la tarda molt currat, nomes els faltava el Soo-Won i el Jae-Ha! I molts Shin-Ah tambe molt ben fets, amb la calor que devien passar!!

Vaig trobar a faltar cosplayers d'Arslan Senki i algun cosplay currat del Suga de Haikyuu. Tambe em va sorprendre no veure cap cosplayer de Gangsta.. I em vaig trobar un Zetsubou Sensei, un anime que m'agrada molt i que coneix molt poca gent!

Be, i com a cosa negativa els preus, evidentment, pero aixo ja escapa al nostre control. Molt abusiu 7 eurazos per un clauer del Koro-sensei, per molt mono que fos. El Minato i jo nomes ens hem comprat manga, pero aixo ja anira al post pertinent!

Moltes gracies per ser-hi i per fer que aquest Salo del Manga hagi estat tan especial! Em sento molt afortunada d'haver-vos conegut! :visca:
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Personalment, aquest ha estat l'any que m'ho he passat millor al saló, sobretot el dissabte!

(seguiré un guió semblant al de la Hanako xDD)

Tot hi que va ser el 2n grupal en el que vaig participar, crec que em va agradar molt més que el del any passat, per el bon rollo que hi va haver i per que la gent que ens vam trobar per allà, tot hi que no ens coneixíem, van participar molt i van portar molt bon rollo!

El joc dels llops... tot hi el constant bulling que vaig patir degut al meu color de cabell verd (que encara no veig la relació de cabell verd amb llop) i que en cap partida vaig ser un animal salvatge devora humans, va ser molt divertit :3

De cosplays, jo encara estic esperant que algun dia aparegui un home que tingui les qualitats per portar un bon cosplay d'Itachi i que li quedi bé!! De moment em toca esperar u.u

En conclusió, aquest any ha estat genial, pero espero que el següent encara ho sigui molt més!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

:blush: Per fi vaig poder conèixer als admins del fòrum més eròtic de tots :blush:

Bé, el dia. ESPECTACULAR! És el primer cop que vaig al saló amb vosaltres i m'ho vaig passar molt bé! De fet no vaig notar el cansament acumulat fins que em vaig posar al llit, tenia moltes ganes de veureus a alguns i coneixer als altres! (Hanako, Minatoni :blush: )

Em va encantar fer el grupal de Bleach amb tothom qui ens vàrem trobar (menys el kenpachi borde -.-) i es nota que teniem un fotògraf de qualitat i responsable :pervertmoon:

També tenia ganes de veure els d'Akatsuki no Yona, però no havia cap Jae-Ha (ho sento Meina, Hanako, mantinc la meva heterosexualitat :consol: ) i també vaig veure cosplays molt currats de diferents animes però el que més em va impactar va ser el cosplay de un personatge d'un videojoc de Star Wars que no tothom coneix i que lamentaré la meva vida sencera no haver-me pogut fer foto amb ell/a (es que estava en una desfilada). No vaig comprar res perquè no vaig parar gaire atenció ni vaig trobar el que buscava, així que em vaig dedicar a menjar gelat :D

Per acabar doncs dir altre cop que em va encantar passar el dia amb valtrus :blush: i que espero amb ànsies el pròxim cop que quedem :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Samael
Porco Rosso
Porco Rosso
Never Forgetti Saske
Entrades: 113
Membre des de: 03 jul. 2015, 22:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 47 cops

Poder no vaig poder passar molta estona amb vosaltres degut al meu retràs a l'hora de comprar les entrades i anar a fer pràctiques catxondes por ahi. Però he de dir que aquells moments que vam estar junts van ser de dies!
M'hagues agradat venir dissabte, però no es va poder :S Però teniu sort, arribo a estar i en el joc del llop us pegava pallisa gitana a tots ^^
Això si, heu de donar les gràcies de tenir un fotògraf to polno que us fes unes fotos tan màximes sensuals.
Avatar de l’usuari
Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 135
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

Jo concordo totalment amb la Meina, va ser el Saló on millor m'ho he passat! La bona companyia, les bromes, el munt de fotos que ens vam fer, el coneixer gent nova que anaven amb molt bon rotllo (excepte el kenpachi, com diu el Bank), i el joc de cartes van fer un dia quasi immillorable! :urahara:
I més encara, gracies al grupal d'aquest any vaig poder descobrir aquest fòrum i els seus integrants, que son genials! :visca:

Estic esperant amb moltes ganes el tornar-vos a veure als que vau venir i a coneixer-vos en persona als que no vau poder aquest darrer Saló. :ilu: :ilu: :ilu:
L'any que ve mes i millor!! :kanonji: :kanonji:
Imatge
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Aquest any he anat un mica a la meva bola (dissabte), però tornar-vos a veure m'ha tornat a fer molta ilu. El divendres va ser un dia completament random però divertit. A més que em vau veure cospleyat xDD

Em vaig quedar amb les ganes de veure la grupal i coneixer els nous. Però ja hi hauran més ocasions! :visca:

Vaig veure molts cosplays currats, els que més em van agradar van ser els de Pokemon, super pros anant de diferents pokes llegendaris i el Team Magma.

Algun dia jugaré al joc dels llops...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ja us heu vist el video de l'Home APM liant-la per allà dintre?? Us deixo l'enllaç perquè el cateu! http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/apm/ho ... hootsuite#


Per a mi el millor del video ha estat el Shin-Ah ballant com si no hi hagués demà! :hurra:
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Soc massa faan d'aquest home :lloa:

L'altre dia estava tranquilament a la meva habitació i els meus pares em van fer baixar a mirar això, va ser massa bo! :riu:

P.D: Surt la noia que anava de Shin-Ah que vam veure el divendres xDDD
Imatge
Respon