Juguem-hi! Golden Sun

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure tets, aquí els que ho peten (a part del volcà LOOOOL) són na Jessie i en James. Són els fuckers del joc, que van a veure el batle per subornar-lo. El Drake es nota que no és del PP perquè si no hauria caigut sota els efectes de l'atac "Corrupció" però és un tio legal i en comptes de dir-los el que volia saber, s'estima més agafar tres joves innocents i portar-los a un santuari (un vell amb tres nens a un santuari, bale oc) i destapar la fi del món.

Podem parlar durant un moment de per què el savi és una roca amb un ull? No us veig impactats per aquesta revelation!! I'ts creepyyyy. El Félix, per la seva banda, és husbando. I com va dir el Morte, el millor és el Guardián de las Estrellas xDDDD

I res, doncs aquesta és la meva aportació. És cutre però l'he fet amb molt d'amor i elementos elementales.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ja he arribat a les portes del castell de Bilibin, però sóc pobre i no puc permetre'm una granera... (tot i que crec que no és tan bona, crec que no és massa bona compra).

Imatge

Djinn:
  • Venus
    • Sílex
  • Mart
    • Fragua
  • Júpiter
    • Ráfaga
Què vos ha parescut el que ha passat a Vault?
Text amagat.
Ja tenim els lladres empresonats, però el mestre Hammet pareix que és presoner a Lunpa. Tot i això, n'Ivan s'uneix a nosaltres en comptes d'anar a ajudar el seu mestre... Vaig pegar-hi un bot, a Lunpa, i les portes estan tancades :(


Heu explorat a fons la cova Noma?

Text amagat.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

I després...

Imatge
Imatge


Quina gràcia! Hahaha.

I res, pareix que a Bilibin hi passa alguna cosa...

Text amagat.
Imatge


Si xerrau amb els vilatans descobrireu què passa. Hi heu trobat alguna altra cosa? :pervertmoon:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs recuperar el bastó no va ser senzill, la veritat, el team Rocket ho va posar difícil i volia lluitar i no sé, jo estava en mode pacifista. Però al final la justícia va triomfar i tothom els va fotre de pals i els varen escopir a un ull perquè robar és lleig (això pot ser que no passés)

I res, després me'n vaig anar d'aventura, perquè la vida és beautiful i el meu amigu que va dir que el molt cabró que partia, doncs al final no, quin fill de puta. Que jo ja estava ben feliç perquè qui vol viatjar amb un tio que et llegeix la ment? Ja no pot el pobre Garet pensar en coses pervertides amb el Hans sense que hi hagi l'Ivan el trolasso allà llegint-li la ment fosca i perversa. (això també és probable que m'ho hagi inventat jo, l'argument em satisfà, però té carències de yaoi).

I bé, ara sóc a un poble on hi ha un arbre tot creepy que li llegeixes la ment i et diu que compris tabac i porros. No és gaire de fiar, el puto arbre aquest. Així que vaig anar a partir-li la cara a un tio que tenia un palau super gegant que té una moguda xunga de poder i va considerar que nosaltres erem uns pringats. A veure, uns pringats no, només uns pajeros d'aventura pel món. T'empassaràs les teves paraules, mira que t'ho dic.

I ara ja no recordo què he de fer. Ah sí, he d'anar a un bosc a pegar-li pallissa a algú. Han enviat un munt d'inútils i gent que no pagava els impostos i allà s'han muntat una rave eterna i no torna ningú perquè al bosc d'està millor que al poble creepy. Si és que no en saben...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hahaha,

llavors vas al dia de la setmana passada.

L'objectiu d'aquesta setmana és anar a veure què passa a Kolima i al seu bosc.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Com ho duis? Sé que na @UkiHana va al dia. No vos ha acabat d'enganxar, a la resta?

Heu llegit la ment a na Laurel?

Text amagat.
Imatge


Idò això és el que toca aquesta setmana!

A na @UkiHana li ha costat saber com arribar a Ímil, i la veritat és que dins el joc no diuen massa bé on és.

Si tampoc ho trobau,
Text amagat.
Heu de tornar a Bilibin i llavors anar cap al nord, allà hi trobareu la cova de Bilibin.


A l'entrada de la cova (a la zona exterior abans d'entrar a la cova) hi trobareu una cosa verda... Ja ho podeu fer. Demanau si no vos en sortiu (està un poc amagat, potser sense llegir el manual d'instruccions és mal d'entendre).

Aquesta setmana hi ha el primer missable. És mínim. De fet, mai l'havia fet.

Text amagat.
Abans de tornar al bosc per segona vegada, passareu per la barricada i veureu que alguna cosa ha canviat...
Text amagat.
Hi ha un arbre que s'ofegarà?


Djinn fins ara


Text amagat.
  • Venus
    • Sílex (sortint de Tale)
    • Granito (Kolima)
  • Mart
    • Fragua (cova Noma)
  • Júpiter
    • Ráfaga (Bilibin)
    • Brisa (branques superiors d'en Tret)
  • Mercuri
    Imatge
    Text amagat.
    Imatge
    Avatar de l’usuari
    UkiHana
    Administradora
    Administradora
    Burxaratti
    Entrades: 2827
    Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
    0
    1
    Pronom: Femení
    Gràcies donades: 491 cops
    Gràcies rebudes: 1503 cops

    A veure, a veure. Jo només vull la bona droga que li van donar als que van fer el joc. És com molt creepy que entris a un poble i tothom sigui arbre i que la cosa és perquè un arbre vell i malcarat ressentit amb la vida els ha maleït a tots i et fa ahi un laberint de branques i maldat i has d'anar caient a sobre de teranyines i molt complicat tot.

    Però tot se soluciona quan apareix el Ramsés a fotre canya. Puto Ramsés fill de puta, està mamadíssim! I res, ara resulta que per salvar la gent -que a mi me la sua molt la gent saps, no haver-se deixat convertir en arbre, a mi què m'expliquen!!- primer he de salvar el puto arbre malcarat perquè si es mor (que està com a 0,1% de vida) doncs no es pot salvar tothom i és una matada guapa perquè molta penya la dinya i, tu diràs, però a tu què t'importa? Ja, teniu raó, però penseu en el pobre sepultureru, que es queda a l'atur (en el cas que no sigui un arbre també, és clar...)

    I bé, doncs res, ara tocarà anar a un far a cercar aigua de la vida perquè el puto arbre torni a la vida i que quan tengui vida pugui ressuscitar la gent. És com una cadena infinita de gent que la palma i jo que estic viu, només vull una birra...
    Avatar de l’usuari
    Minatoni
    Administrador
    Administrador
    Tadaima!
    Entrades: 2571
    Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
    0
    1
    Pronom: Masculí
    Gràcies donades: 2210 cops
    Gràcies rebudes: 991 cops

    Bé, jo ja torn a anar al dia. He arribat a Altin en poc més de sis hores i mitja.

    Imatge

    A la setmana 4 hi havia el primer missable. Ho heu aconseguit? (Després del far, abans de curar en Tret)

    Text amagat.
    Imatge


    El far de Mercuri és la masmorra més complicada de moment, amb certa diferència, però tot i això, tampoc és tan complicada. La lluita al cim del far tampoc és gaire complicada. Crec recordar que vaig començar amb els djinn assignats i va durar dues rondes de fer servir els djinn, invocar, un torn de psinergies, djinn i invocar una altra vegada.

    Djinn fins a la setmana 4


    Text amagat.
    • Venus
      • Sílex (sortint de Tale)
      • Granito (Kolima)
    • Mart
      • Fragua (cova Noma)
      • Fiebre (Ímil)
    • Júpiter
      • Ráfaga (Bilibin)
      • Brisa (branques superiors d'en Tret)
    • Mercuri
      • Burbuja (Mia)
      • Nieve (far de Mercuri, dins una cascada)


    Llavors ha tocat el temple Fuchin, el bosc Mogall i Xian. Res massa a destacar, no? Heu agafat els dos tresors del bosc?

    Djinn fins a la setmana 5


    Text amagat.
    • Venus
      • Sílex (sortint de Tale)
      • Granito (Kolima)
      • Cuarzo (bosc Mogall)
    • Mart
      • Fragua (cova Noma)
      • Fiebre (Ímil)
      • Corona (món exterior, illa just al nord de Xian, es veu Kolima des d'allà, dins el bosc)
    • Júpiter
      • Ráfaga (Bilibin)
      • Brisa (branques superiors d'en Tret)
      • Céfiro (cova del Temple Fuchin)
    • Mercuri
      • Burbuja (Mia)
      • Nieve (far de Mercuri, dins una cascada)
      • Niebla (Xian)
    Imatge
    Text amagat.
    Imatge
    Avatar de l’usuari
    Minatoni
    Administrador
    Administrador
    Tadaima!
    Entrades: 2571
    Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
    0
    1
    Pronom: Masculí
    Gràcies donades: 2210 cops
    Gràcies rebudes: 991 cops

    Bé, diria que oficialment m'heu deixat tirat...

    Setmana 6: una horeta i mitja.

    Imatge

    Aquesta vegada no ens hem mogut gaire: hem descobert que Altin està inundada per culpa d'uns monstres esputadors. Les mines estan separades en tres parts; la primera és molt senzilla, la segona és un poc més complicada (i té un tresor ocult a la zona més profunda -que és la primera zona que visitam), i la tercera també té la seva gràcia, a més de contenir la sortida.

    Una vegada visiteu el temple Lama, na Mia tendrà una idea revolucionària...

    Imatge

    Feis-ho abans de passar pel desert. Si no, no podreu obtenir una cosa al segon joc.

    Djinn fins a la setmana 6 (3-3-3-4)


    Text amagat.
    • Venus
      • Sílex (sortint de Tale)
      • Granito (Kolima)
      • Cuarzo (bosc Mogall)
    • Mart
      • Fragua (cova Noma)
      • Fiebre (Ímil)
      • Corona (món exterior, illa just al nord de Xian, es veu Kolima des d'allà, dins el bosc)
    • Júpiter
      • Ráfaga (Bilibin)
      • Brisa (branques superiors d'en Tret)
      • Céfiro (cova del Temple Fuchin)
    • Mercuri
      • Burbuja (Mia)
      • Nieve (far de Mercuri, dins una cascada)
      • Niebla (Xian)
      • Presión (mines d'Altin, tercer nivell)
    Imatge
    Text amagat.
    Imatge
    Avatar de l’usuari
    Minatoni
    Administrador
    Administrador
    Tadaima!
    Entrades: 2571
    Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
    0
    1
    Pronom: Masculí
    Gràcies donades: 2210 cops
    Gràcies rebudes: 991 cops

    Setmana 7

    Imatge

    Aquesta setmana se m'ha fet més llarga, ja que he travessat el Desert de Lamakan (abans d'entrari, pensau a...)

    Text amagat.
    Salvar en Hsu al Pasaje Alpino


    i he revisitat Vault, Vale i la cova de Bilibin.

    En visitar Vault, pensau a

    Text amagat.
    Xerrar amb el batle, que vos dirà que els lladres s'han escapat


    Això és necessari per obtenir un objecte al segon joc.

    Podeu tornar a visitar Vale. Allà, pensau a

    Text amagat.
    Visitar na Dora, la mare d'en Hans


    No record per a què era necessari, però bé, no fa mal, no?

    Text amagat.
    Imatge


    Sí, jo també m'ho deman...

    Djinn fins a la setmana 7 (5-4-4-5)


    Text amagat.
    • Venus
      • Sílex (sortint de Tale)
      • Granito (Kolima)
      • Cuarzo (bosc Mogall)
      • Parra (en sortir del Desert de Lamakan, travessa el pont del sud, llavors el del nord i camina pel bosc)
      • Savia (Vault)
    • Mart
      • Fragua (cova Noma)
      • Fiebre (Ímil)
      • Corona (món exterior, illa just al nord de Xian, es veu Kolima des d'allà, dins el bosc)
      • Brasa (túnel de Kalay)
    • Júpiter
      • Ráfaga (Bilibin)
      • Brisa (branques superiors d'en Tret)
      • Céfiro (cova del Temple Fuchin)
      • Humo (Desert de Lamakan)
      • Cometa (cova de Tale)
    • Mercuri
      • Burbuja (Mia)
      • Nieve (far de Mercuri, dins una cascada)
      • Niebla (Xian)
      • Presión (mines d'Altin, tercer nivell)
    Imatge
    Text amagat.
    Imatge
    Avatar de l’usuari
    Minatoni
    Administrador
    Administrador
    Tadaima!
    Entrades: 2571
    Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
    0
    1
    Pronom: Masculí
    Gràcies donades: 2210 cops
    Gràcies rebudes: 991 cops

    Setmana 8



    Benvinguts una setmana més al meu monòleg!

    Aquesta vegada hem anat de creuer pel Thanatos (en original Karagol).

    Sempre m'ha parescut molt curiós, el viatge en vaixell.

    Imatge
    Sí, sí, no passis pena... Que no miraré cap guia per Internet per saber com fer-ho malament :p

    Imatge
    Hala! No pot ser! Si he anat super alerta d'agafar homes forts a la part esquerra i gent fluixa (dones, sorry) a la dreta... Ah, que això no és equilibrat? Vaaaaaja.

    Imatge
    Idò res, he explorat els primers quatre pisos de l'Illa Pirata.

    Imatge
    Vaaaja. Ja sabeu, si voleu anar a l'illa pirata abans d'hora... Feu-ho així :p

    Imatge
    Crec que no estarem gaire a saber més coses d'aquest Babi i com està relacionat amb en Kraden...

    Imatge
    I així estic.

    He gastat les medalles de la sort a la font. Els objectes que més gràcia m'han fet són una Espada Asesina per en Hans, una Hacha Llameante per en Garet, i llavors algun Yelmo de Adepto, Armadura Espíritu i Escudo Terra.

    També he gastat els Tickets de Juego. Els objectes bons són les Hiperbotas i els Sayos de Mitril. Pots intentar guardar i resetejar, però pel que he llegit, mai et tocaran les Hiperbotas a la primera, que has de passar per les botes dolentes primer sí o sí. Així que mira, al final he col·leccionat 2 Hiperbotas i 2 Botas Veloces i 3 Sayos de Mitril. Ja faré més tiquets i ja els gastaré.


    Djinn fins a la setmana 8 (6-5-5-5)


    Text amagat.
    • Venus
      • Sílex (sortint de Tale)
      • Granito (Kolima)
      • Cuarzo (bosc Mogall)
      • Parra (en sortir del Desert de Lamakan, travessa el pont del sud, llavors el del nord i camina pel bosc)
      • Savia (Vault)
      • Humus (Port de Kalay, s'hi ha d'entrar des de Tolbi)
    • Mart
      • Fragua (cova Noma)
      • Fiebre (Ímil)
      • Corona (món exterior, illa just al nord de Xian, es veu Kolima des d'allà, dins el bosc)
      • Brasa (túnel de Kalay)
      • Ascua (Tolbi)
    • Júpiter
      • Ráfaga (Bilibin)
      • Brisa (branques superiors d'en Tret)
      • Céfiro (cova del Temple Fuchin)
      • Humo (Desert de Lamakan)
      • Cometa (cova de Tale)
    • Mercuri
      • Burbuja (Mia)
      • Nieve (far de Mercuri, dins una cascada)
      • Niebla (Xian)
      • Presión (mines d'Altin, tercer nivell)
      • Granizo (sortint de Tolbi, travessam el pont de l'oest, el de l'oest i dins el bosc)
    Imatge
    Text amagat.
    Imatge
    Respon