Activitats Saló del Manga Barcelona

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Tot i que ja no queda quasi res pel Saló, no sé vosaltres però jo encara ni m'he mirat les activitats ni res de res!! De moment avui he vist el nou plànol, aquí el teniu per si encara no l'heu catat.

Imatge

Pel que pareix que hi ha nou és l'espai 4 (el verd, vaja) on hi haurà exposicions i un escenari per fer activitats relacionades amb el cosplay.

Pel que fa a les activitats, aquí teniu el link: http://manga-xxi.ficomic.com/informacio.cfm :hurra:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

I així i tot estarà petat :P

Quines activitats vos criden més l'atenció? Jo em deixaré portar per vosaltres, en principi...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

La cua de taquilla buida i la de compra anticipada plena XDD

Heu vist els planols?, el palau 4 estara bastant buit, ideal per dinar tranquil xDDD:
http://manga-xxi.ficomic.com/expositors.cfm

D'activitats nomes tinc 2 programades:
- Trivial al Stand Selecta Visio
- Trobada amb Tashiiro d'Akame ga Kill!

Y vosaltres?
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

La veritat es que jo quan vaig al saló no acostumo a programar-me activitats i vaig fent sobre la marxa xDDD

L'únic que tenia pensat fer es anar a veure a una amiga meva que cantarà, encara no se a on, ni la hora, però em va dir que tant divendres com dissabte actuaria i jo aquelles hores les aprofitare per anar-la a veure :3

Per les altres, no tinc problemes, jo m'adaptare a les que volgueu fer!!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo vull anar a veure l'exposició d'Star Wars i la dels dracs. Per la resta realment ni idea... I sóc jo o l'any passat s'ho van currar molt més amb les activitats (o com a mínim els hi van donar molt més protagonisme, potser?)

També havia alguna cosa sobre Hiroshima i sobre l'arquitectura, no? Però la veritat és que encara no m'ho he ni mirat, ja anirem allà on vulgueu anar xDD
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Jo com la Hanako vull veure Star Wars i els dracs, lo demés si hi ha algo interessant ja m'hi pararé. Com que només podré anar una tarda tampoc crec que em doni temps de molt més XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Ostres, es veritat hi hauran les exposicions dels Dracs i Star Wars, al dir les activitats que volia fer no hi havia pensat, pero a mi també m'agradaria molt anar-les a veure :3
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Jo em deixo portar :banana:
Imatge
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Jo també veure les exposicions i em deixaré portar xD

He anat mirant per la pàgina de ficomic i he vist una cosa que potser us interesa: http://manga-xxi.ficomic.com/sala-te.cfm

Es sobre el té i la seva ceremonia, pel que he vist faràn divendres i dissabte a les 16:00 una ceremonia del té on apuntar-se es gratuït i podreu tasta una mica de té :3 Si us interesa apunteu-vos quan entreu al saló, les plaçes són limitades.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Camarrrrradas, si tots ens deixem portar hi ha un error i el sistema peta xDDDD

Estem d'acord en que estem d'acord en anar a veure les exposicions. I després ja veurem, que el destí màgic ens guii! El que és més divertit és improvisar i perdre't, adonar-te'n que no saps on estàs i acabar ingressant a una secta que té el Magikarp com a líder espiritual (a mi m'ha passat, true history).

Buah, la sala del te m'interessa a lot of, però... tinc un grupal molt eròtic *guiño, guiño* (necessitem un meme eròtic, un yoda molón o alguna cosa sensualosa)
Respon