Juguem-hi!: RiME

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Bé... Acabat per segon cop!

M'agradaria saber què en penseu del final els qui hi heu jugat. La meva opinió al respecte (i explicació del final)...

Text amagat.
En general, és un joc sense gaire història com bé diu en @Minatoni, però la poca història que hi ha em va sorprendre molt gratament. Al llarg dels capítols vas veient que sembla que t'has perdut a la mar, després, sembla que abans has perdut algú altre que anava amb tu (suposadament el pare), i finalment... és que resulta que eres mort!

Tot el joc gira al voltant de la superació de la mort d'un fill... però vista des de la perspectiva del pare. Per això els noms dels capítols del joc són els de les 5 fases del dol: negació, ira, negociació, depressió i acceptació. Els múltiples panys que es veuen al joc són una metàfora del pany de l'habitació del fill, que el pare no ha estat capaç de tornar a obrir des que se li va morir. I els múltiples elements que et fan progressar al joc (la guineu, els porcs, el pterodàctil, la gavina, el vaixell, el mòbil daurat amb dues potes i el molinet de vent) estan basats en les joguines del nen (per això deia que era important intentar trobar-los, perquè així el final té més sentit).


A part d'això, (spoilers del final "bo"):
Text amagat.
Si aconsegueixes totes les ombres blanques (que em sembla que estan molt ben amagades), el final canvia lleugerament i quan el pare abraça el fill, també hi apareix l'ombra de la mare. És a dir, que a part del fill, també va perdre la dona temps enrere. I aquí m'he adonat d'una cosa en el segon cop que hi he jugat: al primer capítol, hi ha una zona amb aigua i dos arbres vermells: si nedes a sota dels arbres, arribes a una zona on hi ha una tomba i flors. I si intentes cridar, el nen, en lloc d'això, somica. És a dir, que dedueixo que és la tomba de la mare.


En resum, el joc en si és bo i entretingut, però descobrir-ne el final em va impactar.

I a la resta (@Grimmy, @manolini, @Meina, i no sé si algú altre s'hi va animar), què, com us ha anat? L'heu acabat? I en cas afirmatiu, què us ha semblat?
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, he acabat el joc per segona vegada; aquesta vegada al 100% i amb el final "bo".

(spoilers final bo)

Text amagat.
Tot i que no canvia una merda el final i una vegada has acabat el joc per primera vegada veus venir que alguna cosa ha passat amb la mare del nen (bàsicament perquè no hi és) i que, en la meva opinió, les estàtues em van semblar femenines... no sé, no em calia aquest canvi del final. I sí, @Ereza, vaig trobar la "tomba" :pervertmoon:


Però bé. No me'n penedesc gens d'haver-lo tornat a jugar. El vaig gaudir la primera vegada i ho he tornat a fer (quasi que més) la segona. Si no l'heu jugat, vos el torn a recomanar.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs al cap de massa temps he acabat el joc, però m'he deixat moltes coses pel camí. Suposo que d'aquí molt temps si en tinc ganes el tornaré a jugar i intentaré aconseguir-ho tot, ja que és qüestió de buscar.

Haig de dir que el primer capítol és el que m'agrada més, bàsicament per l'escenari verd, amb arbres, mar, etc, són els entorns que més agradables se'm fan. El segon capítol és més estressant, amb l'ocell perseguin-te tota l'estona i la part sota l'aigua, però tot i així està bé. La tercera part me l'esperava diferent. Quan me'n he adonat ja no podia tornar enrere i no he pogut explorar altres camins que es presentaven a l'inici. I la quarta ha sigut tant breu que al principi pensava que era una transició i no tot un capítol. Ha sigut ràpid la veritat. Oficialment hi ha la cinquena però jo no la comptaria ja que no és "jugable", per això l'he acabat abans del que em pensava.

En general m'ha agradat molt el joc. És totalment diferent a tota la resta de jocs que hi ha, i la atmosfera, la música, tot, et transmet molts sentiments, cosa que últimament trobava a faltar en un joc. M'agradaria que hi hagués més jocs que apostessin per camins diferents però sembla que no és aquesta la dinàmica actual.

En fi molt guai.
Respon