Tercer Aniversari Tadaima.cat

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Imatge

Moltes felicitats Tadaima! :happy: :happy: :happy:


No em puc creure que ja faci 3 anys que vam començar amb aquesta petita comunitat, han passat tantes coses en aquests tres anys, i hi ha passat tanta gent... moltes gràcies als que heu estat amb nosaltres des de el principi i als que us heu anat afegint amb el temps moltes gràcies per fer no fugir de nosaltres!

Jo sóc una persona clàssica així que proposo fer una Semana Otaku durant aquests septembre per celebrar el tercer aniversari de Tadaima <3 podria ser d'alguna temàtica especial com "Semana Otaku Vintage" on totes les proves estiguin relacionades amb els animes que s'emetien a l'antic Super 3/3XL. Evidentment la gent que teniu més imaginació que jo (que no és gaire complicat) podeu proposar alguna temàtica més interessant o alguna variació a la Semana Otaku que hem estat organitzant fins ara.

Ara només falta que en @Minatoni ens inviti a tots a un berenat amb pastís i alcohol per celebrar-ho!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Felicitats a tots!! :cheers:
Encantat d'haver trobat aquest fòrum en català. Faci el que es faci al final, intentaré participar.
No dono idees que sóc nefast en això xD
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Akami
Porco Rosso
Porco Rosso
🐸
Entrades: 181
Membre des de: 26 oct. 2016, 17:28
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 192 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

Bé, felicitats a tots i totes :P
Qualsevol idea crec que serà acertada, també porto temps pensant que podriem fer alguna quedada per Girona, que també es força bonic i així us veig d'una vegada :')

Passeu un bon dia :)
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

I tant de bo en siguin més! :festa: Molt contenta de ser-hi aquest any i poder-ho celebrar amb vosaltres! :visca:
Em semblen idees genials, no puc aportar res millor. Fem el que vulgueu!
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Bona tarda!!

FELICITATSSSS PER AQUESTS 3 ANYS DE TADAIMA!!!!!!!!!!! :uki:

La veritat és que estic molt contenta d'haver trobat aquest forum i d'haver-vos conegut! Sou gent molt maca i amb vosaltres sempre ric molt!! És un plaer trobar gent amb qui poder compartir aquesta afició i gustos. Espero que per molts anys més poguem compartir bons moments i bons riures!!!

No sóc de tenir bones idees per plantejar, però miraré de pensar en alguna activitat que poguem fer!! :ok:
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Akami
Porco Rosso
Porco Rosso
🐸
Entrades: 181
Membre des de: 26 oct. 2016, 17:28
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 192 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

i si fem algo tipo amic invisible?
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

MOLTES FELICITATS QUITXALLA!!!!


Imatge


espero que seguim així fins que internet deixi d'existir com a mínim! jajajaja

d'aquí 2 mesos farà 1 any que vaig entrar i no puc estar més content per haver decidit fer-ho encara que m'ho pintàssiu com una secta sedicioses de boixos no em bau poder espantar muahahahaha.

:unicorn: :unicorn: :festa: :festa: :festa: :festa: :banana: :banana: :banana: :banana: :uki: :uki: :uki: :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Moltes felicitats per 3 anys d'aquest gran projecte!!! Espero que duri moooooooooooooooooolts anys més! :uki:
Imatge
Respon