Stars Wars al Saló del Manga

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

El XXI Saló del Manga de Barcelona comptarà amb una exposició de l'artista japonès Tsuneo Sanda sobre l'univers d'Stars Wars.

L'exposició s'anomenarà "Stars Wars Japan" i es podran veure les creacions del Tsuneo Sanda així com altres adaptacions com ara manga o peces exclusives que només van sortir a la venda pel mercat japonès. Però de tptes maneres, el que serà més esperat serà la col·lecció de peces amb personatges d'Stars Wars portant vestimenta de samurai.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ara té més sentit. Quan he vist la noticia de que Star Wars tindría un especial al Saló he pensat que Ficomic ja havia perdut el nord completament però veient que és algo de Japó i Star Wars ja li trobo més sentit i com a fan de Star Wars (i amb el hype que tinc per la nova peli) la veritat és que tinc moltes ganes de veure l'exposició i les figuretes, vull en Chewacca vestit de samurai!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Jo només per veure imatges xules com aquestes ja em penso prendre el meu temps per veure l'exposició tal com toca! Realment m'agrada el detall que hagin decidit incloure Stars Wars i ho vinculin amb el Japó d'aquesta manera.

Ara, si voleu que us sigui sincera, amb el Super Mario ja se'm fa més difícil... l'únic que té de japonès és que es va crear allà, que estigui al Saló i amb tant de protagonisme ho agafo un poc amb pinces... Al final acabaran canviant el nom per "Saló del frikisme"...
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Mol ghey les imatges d'en C3PO i l'R2D2 XD Crec que és una de les mostres que m'ha fet més ilusió de veure al Saló, i coincideixo amb tu Hanako, no entenc molt que hi pinta en Mario al Saló però la veritat és que sent Nintendo la potència que és al Japó no em sorprén gens que el posin, sembla que intenten buscar no només al públic de manga i anime si no que intenten enganxar l'atenció també dels frikis dels videojocs i de la Nintendo... Vamos, que Ficomic lo únic que busca és fer més pasta.
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Sincerament, no se què hi pinta Star Wars (vale que m'agradi molt però es que no és pas manga.. (bé, tampoc ho és assassin's creed)), tot i que sóc molt fan de Star Wars i les figueretes que diu la Hanako MOLEN MOLT

Text amagat.
Imatge


I en quant al Mario, suposo que tens raó Nafi, com més pasta en puguin treure millor per ells.

Per cert a la imatge del Yoda porta una espasa-laser-serramecànica?
Imatge
Respon