Mazinger Z Infinity

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
Avatar de l’usuari
Japanium
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
daijôbu desu!
Entrades: 48
Membre des de: 07 gen. 2018, 12:39
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 29 cops
Gràcies rebudes: 27 cops

Hola a tothom!

Tot i que crec que la pel·lícula està dirigida als nostàlgics, voldria saber si teniu interés en anar al cinema a veure-la, ara que tant sols queden 11 dies per a la seva estrena.

Salut!
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Hola Japanium! Tot i que no vaig ser mai seguidora d'aquest anime sí que tinc interés en la pel.lícula. :) Tinc alguns records bonics de quan era petita. La meva motivació per anar al cinema és 100% nostàlgica!
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Jo segurament vagi a veure-la perqué s'ha de donar suport a aquest tipus de iniciatives que de tan ens regala selecta (perqué si hem d'esperar quelcom de TV3 i altres televisions anem ben arreplegats, tot i que la primera per fi ha escoltat els nostres precs per Detectiu Conan).
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Japanium
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
daijôbu desu!
Entrades: 48
Membre des de: 07 gen. 2018, 12:39
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 29 cops
Gràcies rebudes: 27 cops

Uooooooooooo... demà aniré al cinema... Roketto Punch!
Us deixo una petita biografia del creador de Mazinger Z, Gô Nagai.
http://japaniums.blogspot.com.es/2016/02/go-nagai.html
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Vaja, nosaltres hem estat a punt d'anar-hi avui.

Què t'ha semblat?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Japanium
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
daijôbu desu!
Entrades: 48
Membre des de: 07 gen. 2018, 12:39
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 29 cops
Gràcies rebudes: 27 cops

Jo m'ho vaig passar prou bé...
Això si, sala mig buida, en aquests moments el que triomfa es "Coco" i "jumanji" entre els jovenents. De totes formes va ser un exercici de nostàlgia. La història res de l'altre món, al cap i a la fi és el mateix de sempre. El bé contra el mal i poc més. Grans lluites, explosions, desmembraments... i quan sembla que tot està perdut passa quelcom inesperat que canvia el pes de la balança.
Animació bona (els títols de crèdit estan fets en plan retro i es nota la diferència), la feina 3D (CGI) no està gens malament. La música brutal, nova versió modernitzada del tema clàssic.Evolució dels personatges (sorprenent Shiro) i moltes picades d'ull als fans.
La part dolenta: Potser haurien d'haver aprofondit en l'origen del Mazinger i els malvats per explicar la rivalitat Kabuto - Infierno i també una mica més de referència a la cultura grega que omple tot l'imaginari mazinger. Al cap i a la fí el que volien és que les noves generacions s'enganxessin al personatge, no? També sobren una mica les típiques bromes pseudo-eròtiques tant a l'estil de Gô Nagai, però bé, és el que hi ha i és la marca de la casa.
En resum, una pel·lícula entretinguda, 100% testosterònica que compleix amb l'objectiu de distreure al personal.
Respon