Konnichiwa!

Respon
Avatar de l’usuari
Katniss
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 11
Membre des de: 26 nov. 2017, 19:00
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

Bona tarda! :)

Vaig conèixer aquest fòrum a través de Twitter i he decidit unir-m'hi. Aquí em podeu dir Katniss i bé, m'encanten el manga, l'anime i tot allò relacionat amb la cultura japonesa. Dels animes que hi a en emissió actualment segueixo Mahoutsukai no Yome, Just Because! i crec que ja està... Perquè Inuyashiki i Black Clover no m'han acabat d'enganxar.

Els gèneres que més em solen agradar són el romanç, la intriga i el misteri, i l'aventura. Acostumo a moure'm entre les demografies de shoujo (i mahou shoujo), shounen i josei.

No tinc un anime o manga preferit, sinó uns quants. Alguns d'ellsque són Inuyasha, Fushigi Yûgi, Nana, Jeanne la lladre kamikaze, El detectiu Conan, La màgica Doremi i Sakura, la caçadora de cartes.

No sé gaire què més dir :red: jajaja espero que això sigui molt divertit!

Ens llegim ;)
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Sigues benvinguda!

Un altre que segueix Just Because! :uki: :emocionat: . Realment veig que et mous molt pels cercles de Clam, la mestre Rumiko i altres grans series (suposadament per noies). Així que et llençaré les preguntes de rigor mentre espero als meus companys que acabin de treure la bateria de preguntes.

Prefereixes manga o anime?
Llegueixes en físic o vas a l'online?
A títol més personal, has vist Sakurada Reset? Erased? Tsuki Ga Kirei?

Novament, espero que et sentis la mar de bé al fòrum i que participis tan com et sigui possible! Ah i aprofita el xat per anar-nos coneixent a tots!

Sayonara :adeu:
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Benvinguda Katniss :visca:

Espero que et sentis com a casa en aquest fòrum i que comentis moltíssim! Si vols parlar d'algun anime o manga i veus que no n'hem parlat fins ara, no et tallis gens ni mica i recomana'l, així el podrem comentar entre tots!!

Jo vaig començar amb els animes que has esmentat! La Sakura i Fushigi Yugi varen ser els que més em varen impactar! Amb la Sakura era un poc petita però Fushigi Yugi em va agafar més gran i vaig fangirlejar MOLTÍSSIM!! A mi m'agrada molt el Josei, dins aquest gènere et podria recomanar Sakamichi no Apollon o Chihayafuru!

També seguim per tadaima Mahotsukai, la podrem comentar cada setmana si vols :uki: Estic molt contenta de tenir per aquí una shojera, espero que puguem parlar molt i que ens recomanem moltes coses!!

Ens llegim!!
Avatar de l’usuari
Katniss
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 11
Membre des de: 26 nov. 2017, 19:00
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

Gràcies! @robguerrero, pel que fa a les preguntes (molt interessants per cert):

Prefereixes manga o anime? Em sembla que no puc triar-ne un dels dos, cada un té les seves avantatges i els seus inconvenients... Mmm... no ho sé! :(

Llegueixes en físic o vas a l'online? En físic sempre que sigui possible. A l'online hi recorro quan no hi ha més remei, però m'acaba cansant al cap d'una estona... De fet alguns dels mangas que he llegit en online els he deixat
a mitges per aquesta raó.

A títol més personal, has vist Sakurada Reset? Erased? Tsuki Ga Kirei? Erased sí (és Boku dake ga inai machi oi?) i em va encantar molt molt. Els altres dos em sonen els títols però no els he vist. De Tsuki ga kirei n'he vist bones opinions, per això.

@UkiHana jo també vaig començar amb Fushigi Yugi més cap a l'adolescència i déu meu com em va enamorar! M'apunto els josei que m'has dit, merci! :3
He vist que seguiu Mahoutsukai per aquí, segurament m'apunti a comentar els capítols ^^ M'ha fet gràcia això de "shojera" perquè em diuen sovint que estic una mica boja amb els shoujos jajajaja :red:

Gràcies per la benvinguda!
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

@Katniss efectivament, es Boku dake ga inai machi (coses de parlar amb comoditat), Sakurada Reset no va tenir tan bona premsa pero reconec que a mi em va encantar perqué té els ingredients que tu dius que t'agraden, tot i que es molt fatigosa de veure de cop ho haig de reconeixer!

D'altra banda, també et recomano molt Pandora Hearts!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Benvinguda!

Carai, carai... Una altra fan de Fushigi Yugi com na @UkiHana... Però he vist que no t'ha fet la pregunta :pervertmoon: ... Ja te la farà ella hihihi.

Doooncs no sé massa què dir-te ja que no coincidim massa, però bé, que sàpigues que ets més que benvinguda i participa tot el que vulguis sense cap por! ;)

Fins aviat!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Benvinguda!!!

Bé, bé... Coincidim amb Inuyasha, Fushigi Yuugi (la principal culpable de la meva afició a l'anime) i Conan. I Jeanne estava bé, però se'm va fer massa repetitiva. Crec que també em considero força "shojero", així que no puc fer més que alegrar-me perquè tinguem més gent amb bon gust per aquí :stuck_out_tongue:

Espero que t'ho passis molt bé al fòrum, ja veuràs que hi ha moltes coses per comentar!

Ens llegim! :adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

bieeen ja no sóc el més nou jajajaja

benvinguda!! ^^
una "shojera" més al grup jejejeje acabarem dominant el foro.

Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Benvinguda!!! Jo sóc el que et va fer spam pel twitter, estic content de que t'hagis apuntat al fòrum, espero que t'ho passis bé,i a veure si coincidim algun dia pel xat!

Ens anem llegint!
Respon