Hola! :D

Avatar de l’usuari
Jack la Tour
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
The brood is ready
Entrades: 41
Membre des de: 26 oct. 2016, 15:08
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 29 cops
Gràcies rebudes: 35 cops

Benvinguda a Tadaima!

No crec que et pugui dir res que no t'hagin comentat ja x), però s'ha de donar la benvinguda. Espero que la teva estancia per el forum sigui enriquidora, que puguis participar en moltes activitats i que t'ho passis d'allò més bé! Faras molts amics/gues, ja ho veuras :3
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hajimemashite!

Benvinguda a tadaima Elia! Espero que t'ho passis molt bé al fòrum amb nosaltres, que comentis moltíssim (hahahaha, veig que ja has començat, que bé!!!!) i que t'ho passis molt bé entre nosaltres! Ja ens aniràs coneixent, som gent molt diferent però tothom té el seu encant!

Dir-te que, com tu, m'encanta Fushigi Yugi! Aquest anime em va marcar moltíssim i sempre m'ha agradat! Crec que és un dels animes dels quals guardo millor record i que sempre duré al cor! Buuaah i Psycho-Pass també em va encantar! Eres més de Makishima o de Kougami? Buuff, a mi el Ginoza em va robar el cor a la segona temporada amb aquell look macarra però sensual, molt subtil xDD

També coincidim en FMA, així que bé, podem parlar una bona estona sense avorrir-nos xDD Espero veure't molt per aquí!

Fushigi Yugi eternal husbando
Text amagat.
:pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon:
Imatge

Sorry not sorry, Hotohori is the best. Però tant és, em caus bé igualment encara que t'agradi el Tamahome hahahahahahaha :p
Avatar de l’usuari
Elia Periwinkle
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
ADALTDELAMUNTANYA
Entrades: 32
Membre des de: 11 maig 2017, 15:12
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

Shancks ha escrit:Welcome to the Tadaima Jungle!!!

Death Parade, Psycho Pass i Game of Thrones, ens portarem be jejeje

He escoltat el teu Fandub de Death Parade a YB, bona feina.

Jo si segueixo molt manga digital (i molt anime tmb xDDD), et recomanoDead Tube o TENKUU SHINPAN, si t'agrada el psicologic i no t'importa una mica de sang, t'agradaran. I si no vols llegir online, Doubt te versio impresa per Ivrea i tambe esta molt be.

Es veiem per aqui!

PD: GoT el 16 de Juliol!!! ja compto els dies xDDD
Cotillejaré les teves recomanacions moltes gràcies!!!! :D

I per GoT... CAN'T WAIT!!! :uki:

Afegit en 8 minuts 33 segons:
UkiHana ha escrit:Hajimemashite!

Benvinguda a tadaima Elia! Espero que t'ho passis molt bé al fòrum amb nosaltres, que comentis moltíssim (hahahaha, veig que ja has començat, que bé!!!!) i que t'ho passis molt bé entre nosaltres! Ja ens aniràs coneixent, som gent molt diferent però tothom té el seu encant!

Dir-te que, com tu, m'encanta Fushigi Yugi! Aquest anime em va marcar moltíssim i sempre m'ha agradat! Crec que és un dels animes dels quals guardo millor record i que sempre duré al cor! Buuaah i Psycho-Pass també em va encantar! Eres més de Makishima o de Kougami? Buuff, a mi el Ginoza em va robar el cor a la segona temporada amb aquell look macarra però sensual, molt subtil xDD

També coincidim en FMA, així que bé, podem parlar una bona estona sense avorrir-nos xDD Espero veure't molt per aquí!

Fushigi Yugi eternal husbando
Text amagat.
:pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon:
Imatge

Sorry not sorry, Hotohori is the best. Però tant és, em caus bé igualment encara que t'agradi el Tamahome hahahahahahaha :p
Aiaiaiaiaiiiiiii m'he emocionat!!! Hem de parlar molt ehhh jajajaja

En primer lloc moltes gràcies!!!! En segon, Kougami <3 MI MARIDO!!! I el Tamahome m'encanta però my eternal husbando és l'INUYASHA!!!! <3
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Bé Elia que dir-te que no t'hagin dit per aquí xD
Sigues més que benvinguda i passa-t'ho genial per aquí!
Pregunta: Quin és el teu gènere de música preferit? I la banda?
Ens llegim :D
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Benvinguda Elia! :visca:
Crec que ja t'han dit i preguntat tot lo possible i imaginable així que només em queda desitjar-te una bona estada a Tadaima, ja vas veure que som gent molt boja bonica així que espero seguir-te veient sovint per aquí i pel xat. Anima't a comentar amb nosaltres tots els animes i mangues, i ens veiem pel xat per seguir parlant de husbandos :pervertmoon:
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Molt benvinguda, Elia!!
Espero que et trobis molt a gust aquí, i que comentis a destall!
No sé si ja t'ho han preguntat, però: segueixes alguna sèrie actual? (ja sigui manga o anime)
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 135
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

Sigues benvinguda Elia! Espero que passis una bona estada al fòrum :D
Imatge
Avatar de l’usuari
Elia Periwinkle
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
ADALTDELAMUNTANYA
Entrades: 32
Membre des de: 11 maig 2017, 15:12
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

Arnau11 ha escrit:Bé Elia que dir-te que no t'hagin dit per aquí xD
Sigues més que benvinguda i passa-t'ho genial per aquí!
Pregunta: Quin és el teu gènere de música preferit? I la banda?
Ens llegim :D
Moltes gràcies!!! :) A mi m'agrada tot tipus de música. No m'agraden les cançons per gènere sinó per les cançons en si. I no tinc cap grup çreferit.
Avatar de l’usuari
Samael
Porco Rosso
Porco Rosso
Never Forgetti Saske
Entrades: 113
Membre des de: 03 jul. 2015, 22:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 47 cops

Normalment no comento mai en una presentació, però això no ho puc passar per alt.

La cosa és que estic molt indignat, que és aquest èxit tan aclaparador en una presentació? A què has vingut aquí?

Poder pots enganyar a aquesta colla de sòmines, però a mi no... sé que ets aquí per treure'm el lloc "d'heroïna de la sèrie" i NO, no t'ho penso passar gens fàcil. Et tindre vigilada... I a la mínima que sospiti que estàs fent algo per ser més po(u)pular que jo, penso crear un canal de YT i fer Covers de Pingü i Thomas the Dank Engine que te vas a cagar, palabra.

PD: Benvinguda i tal :unicorn:
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Benvinguda a Tadaima!!

hahahaha ja vam parlar pel xat fa uns dies i se'm va passar totalment contestar-te a la presentació :') Per tant, benvinguda :D
No se què més dir-te que no t'hagi dit ningú i ja he vist que has comentat a saco, per tant només et diré que la sèrie de GoT és una blasfèmia als llibres coincidim en gustos en molts animes i espero que t'ho passis bé per tadaima!

Ens llegim :banana:
Imatge
Respon