Hola a tots, em dic Aleix

Avatar de l’usuari
Aleix
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Pensant... Meh...
Entrades: 41
Membre des de: 04 feb. 2017, 19:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 1 cop

hola a tots, em dic Aleix, tinc 15 anys, magrada l´anime i bueno, doncs aixo, tot el que estigui relacionat amb el japo, soc dels que es desvien de tema facilment, magrada molt riure, no tinc novia (perque no vull) (bueno vale no soc un as amb aixo de tenir novia),
tot aixo de l´anime va començar un dia que el meu cosi, conegut per aqui com a Kharu, em va dir de mirar una serie que ell estava mirant,(hataraku mao sama) -pero tas de veure l´episodi fins al final- va dir, la cosa es que jo no savia que era un anime, en fi, vam acavar mirant-ne 3 capitols, obiament ja me acabat la serie pero recordo que en una conversa rapida que tenien uns vaig dir de conya -si jo sapigues japones podria haver entes el que deien i o hauria d´haber perdut el temps tirant enrrere el video- i aixi es com vaig començar a ´´estudiar´´ japones, no mi dedico molt pero seria la polla no haver de llegir els subtitols dels animes.
dit aixo,

inverteixo/desaprofito/disfruto el meu temps lliure:
-mirant anime, ara ja sabeu per a que
-jugant a jocs, simplement perque es divertit,
-fent deures, estic a l´ESO i tinc els meus profes preocupats (tot i que considero que aixo entra al 2)
-faig karate, cosa que tambe em motiva a apendre japones (per cert el meu sensei diu que ´shin do´ vol dir cami del cor, pero fins on jo se cami del cor es ´kokoro no tabi´ si algu en sap de japones li agrairia que em contestes)
-escolto musica, sobretot openings i emdings d´anime
-a partir d´ara suposo que invertire molt aqui

visc a gurb, a tocar de Vic, i en fi , espero que us hagi agradat la meva presentacio

pd avui, el meu mhh ara 2n dia, fa 40 minuts el 1r, ma sorpres molt 2 coses del tadaima:
el primer es que hi ha molta menys gent de la que mesperava (no ho dic com a dolent)
i 2n que la gent que hi ha es molt amable, al haveri tanta poca gent, que la pots arribar a coneixer tota, thotom et coneix i crec que aixo es molt gran d´aconseguir. una abraçada a thotom
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Benvingut, gurbenc... gurbí... ciutadà de Gurb!

Espero que t'hi trobis molt bé, per aquí!
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Benvingut Aleix!

Gran presentació! M'alegro molt que t'hagis registrat a Tadaima i bueno ja vam parlar lleugerament pel xat hahaha
T'he de preguntar, quins són els teus animes preferits? i jocs? :uki:

Doncs bé t'animo a comentar per tot el fòrum! M'alegro també que t'hagi agradat com ho tenim muntat hahahaha aquí a Tadaima es respira bon rotllo així que et donem la benvinguda amb una banana abraçada! :banana:

Apa, ens llegim!
Imatge
Avatar de l’usuari
Aleix
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Pensant... Meh...
Entrades: 41
Membre des de: 04 feb. 2017, 19:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 1 cop

Doncs mira amb animes la que vaig dir, ara si aixo si que es anime (amb la que vaig començar 'realment') es Spice and Wolf, vaig apendre les meves primeres paraules en japones... Bons temps, despres, no game no live, tambe molt bona i crec que es amb la que he apres mes, SAO, i per si pregunteu one pice, dragon ball i naruto les considero masa "interminables" com per seguirles.
Sobre lanime tinc un problema, em costa molt arrencar una serie, o continuarla si fa molt que no la miro, per a aixo sem fa molt dificil seguir una serie no concluida, i prefereixo animes curts ( max 25ep per temporada) no obstant disfruto molt mirant anime, Molt.

I en el que jocs es refereix ara estic al Dark Souls III despres dacabarme l'1, els monster hunter els segueixo des del mhfu fins al 4 (estic estalviant pel double cross), pero la meva infancia va començar amb pokemon (tots els de la ds acabats) i be, poc mes.

Per a en Surreak, crec que el gentilici es gurbetá pero no ho aseguro, ja que me mudat aqui fa poc

Afegit en 5 minuts 42 segons:
Per cert Bank he vist que ets moderador, en lo que rangs es refereix: quants nhi ha? Com es puja? i cada rang sobte depen de com es comporta lusuari?
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Benvingut Aleix, ets el que va grabar el video del repte de cuina d'en Kharu?? Hahahaha.
No n'estic segur, però crec que acabes de desbancar en @Meizu en el seu lloc de "shota de torn del forum".
I res que ja t'hagin dit els altres, espero que t'hi trobis molt còmode entre nosaltres i ens anem llegint!
Avatar de l’usuari
Aleix
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Pensant... Meh...
Entrades: 41
Membre des de: 04 feb. 2017, 19:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 1 cop

Si, soc el que aguantava el mobil, no entenc el que vols dir amb lo de desbancar el Meizu i gracies
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Aleix ha escrit:Si, soc el que aguantava el mòbil, no entenc el que vols dir amb lo de desbancar el Meizu i gracies
Intentaré fer-te 5 centims; La majoria de persones del fòrum ja tenim una edat, +18 com a minim. En Meizu també té 15 anys, com tu, això us converteix en els petits de tadaima. I com a informació adicional, et convido a que busquis "shota" al google.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Benvingut!
Aleix ha escrit:tot aixo de l´anime va començar un dia que el meu cosi, conegut per aqui com a Kharu, em va dir de mirar una serie que ell estava mirant
Ben fet @Kharu!
Aleix ha escrit:i aixi es com vaig començar a ´´estudiar´´ japones
Molts dels de per aquí ho hem intentat amb divers grau d'èxit :p
Aleix ha escrit:-faig karate, cosa que tambe em motiva a apendre japones (per cert el meu sensei diu que ´shin do´ vol dir cami del cor, pero fins on jo se cami del cor es ´kokoro no tabi´ si algu en sap de japones li agrairia que em contestes)
Oh! Jo vaig fer judo! Hmmm no en sé gaire jo de japonès, però una de les poques coses que sé és que (que es pot llegir do) vol dir camí i que (que es pot llegir shin) vol dir cor. Els kanji es poden llegir de més d'una manera; els dos casos que t'he dit ara són on'yomi. De fet, kokoro és la lectura kun'yomi del mateix caràcter de cor, 心. Ja no recordo en quins casos es fa servir quina ni res, però jo em fiaria del teu sensei. A veure si algú dels que controla més japonès que jo et sap dir més coses ;)
Aleix ha escrit:-a partir d´ara suposo que invertire molt aqui
Vinga doncs!
Aleix ha escrit:el primer es que hi ha molta menys gent de la que mesperava (no ho dic com a dolent)
i 2n que la gent que hi ha es molt amable, al haveri tanta poca gent, que la pots arribar a coneixer tota, thotom et coneix i crec que aixo es molt gran d´aconseguir. una abraçada a thotom
Anem creixent poc a poc, però sí que és cert això que dius, i crec que és una bona cosa!

Fins aviat!!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Benvingut a tadaima Aleix! Segur que t'ho pases molt bé aquí hi ha molt bona penya per aqui i lo millor són les quedades!

Veig que no coincidim massa en els jocs excepte per Pokémon que hi dedico força temps per jugar-hi al competitiu. De fet aquí hi han bastants fans de la saga, amb qui interactuo més sobre el tema és amb en @drew-kun, però sé de bona mà que hi han molts més entrenadors ^^.

El que deia el @Morte-Diem es força fals, durant moolt temps si que vaig ser el shota, però un cop va entrar la @Kobato24 va passar a ser-ho ella. Els dos som del 2001, però ella és del 15 d'abril i jo del 28 de febrer.

Per cert @Aleix, tu de quin mes i any ets?
Avatar de l’usuari
Aleix
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Pensant... Meh...
Entrades: 41
Membre des de: 04 feb. 2017, 19:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 1 cop

Ok, en lo que es refereix a jocs no et preocupis, he escrit els mes recents pero basicament tot magrada i lo del shota seria jo no? Que soc del 2002
Respon