Hey :)

Avatar de l’usuari
Saphirox
Sense cara
Sense cara
:3
Entrades: 5
Membre des de: 04 nov. 2016, 23:12
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 3 cops

Hola a tothom ^^ em dic Saphi, encantada! M'apassiona l'anime però mai m'havia fet de cap fòrum, així que sóc una mica noob en aquest tema. Espero fer molts amics aquí, i estic particularment interessada en la secció de rol :p. Alguns ja em conèixen però com a petit resum dir-vos que sóc d'Osona però visc a Barna, estudio economia i tinc un eriçó a qui adoro malgrat em punxi anomenat Spike. El meu anime preferit és Toradora (the feels man TT). Així doncs ens veiem als fòrums, que passeu un molt bon dia!! <3 <3 :unicorn:
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sigues benvinguda!!

Doncs m'atreviria a dir que has vingut a un bon lloc: en aquest darrer any hem conegut molta gent nova gràcies a Tadaima, així que de segur que podràs compartir els teus gustos amb més d'un de per aquí :3

Parlant de gustos... dius que t'apassiona l'anime... però quins són els teus preferits (a part de Toradora) :p

I volem conèixer l'Spike!! :D
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Woooooooooooolas Saphi!!

Benvinguda a tadaima!! Espero que t'ho passis molt bé per aquí i que no et sorprengui molt en conèixer-nos el veure que estem tots un poc malament del cap, però no pateixis, som bona gent (excepte els dies de lluna plena, aquests dies ens descontrolem bestialment)

I bé, ets més de mirar anime o de llegir manga? Quin va ser el primer anime que et vares veure? Acostumes a seguir animes de temporada en emissió? Uhmmm... ja no sé què més demanar-te! Espero que passis molt de temps amb nosaltres i que contribueixis amb molts missatges al fòrum!

Ens llegim!
Avatar de l’usuari
Saphirox
Sense cara
Sense cara
:3
Entrades: 5
Membre des de: 04 nov. 2016, 23:12
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 3 cops

Hola Minatoni i UkiHana, merci per les respostes! ^^ Els meus animes preferits a part de Toradora són probablement Hyouka, Nichijou i Noragami, però se'm fa difícil escollir. Sóc més d'anime, tot i que un bon manga també em perd. I sí, segueixo animes de temporada; no em mateu però aquest hivern el hype és poderós amb Yuri on Ice xD. El meu primer anime evar... no me'n recordo, mirava massa el k3, però el que em va fer passar-me al lado oscuro va ser OP; em declaro firme shipejadora de Luffy-Nami i Zoro-Robin. Ens veiem per aquí!

PD: UkiHana, que tindries espai per a un deixeble a la divisió de religió? :)
PD2: A veure si algú sap per què el meu eriçó es diu Spike :P

Afegit en 23 minuts 56 segons:
Per cert, he vist que alguns jugueu al WoW. Esteu en un server privat de la Cata? Algú a l'ofi? Seria agradable poder jugar en català de tant en tant :3
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Saphirox ha escrit: PD: UkiHana, que tindries espai per a un deixeble a la divisió de religió? :)

ALWAYS!!



Veig que tens bon ull i has sabut determinar que Shinsei és el millor bàndol i que la Divisió de Religió ho peta massa! Pots comptar amb mi pel que vulguis, si vols que t'expliqui les paranoies que m'he muntat al rol i que t'ajudi a començar em tens pel que necessitis :happy:



Uoooooh, també m'agrada molt Noragami! La Kofuku és un amor, és massa monaaaaaa! >o< Coincideixo en tu en el fet que m'agrada molt més l'anime i si l'adaptació anime m'ha agradat, després em passo al manga, però reconec que generalment mai aniria primer al manga, el format animat em crida molt més l'atenció i el manga m'agrada tenir-lo en paper.

També m'estic mirant Yuri on Ice i l'Skuld també!! A veure si demà ens donen una sorpresa i acaba bé perquè el darrer capítol va ser un poc... soso. El final no em va convèncer i ho vaig estar comentant amb l'Skuld i les dues havíem entès coses diferents xDDD Però bé, el Yurio va guanyar i això ens va fer feliç!

Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Benvinguda a Tadaima Saphirox!

Encantat de tenir una nova usuaria al fòrum! No et preocupis per no tenir experiència en fòrums, la majoria aquí hem començat de zero hahahaha

Jo un cop vaig tenir un eriçó... durant... 7 dies, que el vam trobar ferit i quan es va curar el vam deixar anar, the feels :plorar: són més monos :love:

Ehem, com anava dient, benvinguda hahahah Que t'animis a escriure i llegir tant com vulguis en aquest fòrum i ens llegim :adeu:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Saphirox ha escrit:Sóc més d'anime,
Per fi algú amb criteri! :D

Sigues benvinguda a Tadaima! Espero que postegis molt i que ens anem llegint per aquí ^^
Saphirox ha escrit:PD2: A veure si algú sap per què el meu eriçó es diu Spike :P
Hm... Potser és massa obvi, però... Cowboy Bebop?
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Saphirox
Sense cara
Sense cara
:3
Entrades: 5
Membre des de: 04 nov. 2016, 23:12
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 3 cops

Téns raó Ereza, és massa obvi haha però sí, prové de l'Spike Spiegel (és el meu amor de juventut * fangirling *).
Merci pels ànims Bank! Els eriçons són hiper adorables, però tenir-ne un és bastant masoca xD el vols achuchar i no pots TT.
UkiHana senpai, estic al teu servei :lloa: vull saber-ho TOT pls :corre: .
Ens veiem per aquí ^^ <3
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Benvinguda a Tadaima Saphi! M'alegro molt que t'hagis anima't a entrar en aquesta meravellosa comunitat, estic segura que en seguida tindràs per la mà tot això del forum, i a més espero anar-te veient pel xat i així poder coneixe't millor. M'encanta Noragami, en Yato és un amor de husbando <3 tens bon gust.
P.D.: Jo també vull conèixer l'Spike *^*
Imatge
Avatar de l’usuari
Kobato24
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Itadakimasu!
Entrades: 47
Membre des de: 09 jul. 2016, 20:53
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 19 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

Halouu!!

Benvinguda al Forum!!
Wuau Toradora, vaig plorar, amb lo sensible que soc jaja.

Qualsevol cosa la pots preguntar pel xat, tots t'ajudarem :3

Doncs era això. Ens parlem.

Kobatodes
Neko neko nyaaa is kobatoo
Respon