Hola!!

Avatar de l’usuari
Neusi
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 13
Membre des de: 31 oct. 2016, 23:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

Morte, no he jugat a cap dels 3 que m'has dit TT_TT . Podriem dir que soc algo novatilla en el mon dels videojocs, per no treu que em pugui estar hores viciant-me a la play ^^
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Benvinguda Neusi! Crec que ja t'han dit tot lo possible així que només em queda desitjar-te una bona estada per Tadaima i espero veure't sovint per aquí! Amb tants fans de D-Gray Man al final l'hauré de veure...
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Sigues més que benvinguda Neusi!

Tots t'han dit tantes coses que crec que no puc dir gaire més... Així que procuraré dir la meva visió del què has anat explicant. En primer lloc, veig que coincidim en força animes però mai es tard per plantejar si has vist o segueixes Tokyo Ghoul, Psycho Pass, Blue Exorcist, Hellsing, FMA? Si vols drama lluny del que per a mi ha representat Orange, sempre recomano les pel·lícules de Makoto Shinkai i les obres de Kouji Seo (Suzuka, Kimi iru no Machi y Fuuka).

Jo també sóc de llegir manga en paper, pero el fet de no tenir pressupost em fa ser increïblement selectiu. Per aixó m'agrada seguir les series en online i si quan l'hagui acabat o estigui ja molt endalt en el meu top mirar d'aconseguir-la. Ho he fet, amb Naruto, Tokyo Ghoul i Slam Dunk i segurament o faré en breus Ubel Blatt i Les flors del mal.

Sobre música, com a fanàtic de Naruto, Flow per mi és un dels grups més estimats i que sempre que puc em deixo caure a escoltar-los, la meva canço preferida és Sign, tot i que la nova Kaze no Uta o els clàssics com We are fighting dreamers o Colors els tinc molt endalt. Crec que si coincidim algún día al xat tindrem llargeeeeeees converses.

Res més, gaudeix de Tadaima i de la seva gent, i per qualsevol cosa ja saps on trobar-nos, ens lleguim!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Neusi
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 13
Membre des de: 31 oct. 2016, 23:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

robguerrero ha escrit:Sigues més que benvinguda Neusi!

Tots t'han dit tantes coses que crec que no puc dir gaire més... Així que procuraré dir la meva visió del què has anat explicant. En primer lloc, veig que coincidim en força animes però mai es tard per plantejar si has vist o segueixes Tokyo Ghoul, Psycho Pass, Blue Exorcist, Hellsing, FMA? Si vols drama lluny del que per a mi ha representat Orange, sempre recomano les pel·lícules de Makoto Shinkai i les obres de Kouji Seo (Suzuka, Kimi iru no Machi y Fuuka).

Jo també sóc de llegir manga en paper, pero el fet de no tenir pressupost em fa ser increïblement selectiu. Per aixó m'agrada seguir les series en online i si quan l'hagui acabat o estigui ja molt endalt en el meu top mirar d'aconseguir-la. Ho he fet, amb Naruto, Tokyo Ghoul i Slam Dunk i segurament o faré en breus Ubel Blatt i Les flors del mal.

Sobre música, com a fanàtic de Naruto, Flow per mi és un dels grups més estimats i que sempre que puc em deixo caure a escoltar-los, la meva canço preferida és Sign, tot i que la nova Kaze no Uta o els clàssics com We are fighting dreamers o Colors els tinc molt endalt. Crec que si coincidim algún día al xat tindrem llargeeeeeees converses.

Res més, gaudeix de Tadaima i de la seva gent, i per qualsevol cosa ja saps on trobar-nos, ens lleguim!
Els animes que em recomanes els he vist tots menys Hellsing, aixi que afirmo que tenim gustos molt similars! ^^

Has fet la coleccio sencera de Naruto?!?! Aixo son molts €! XD Jo les que tinc començades (bleach, tsubasa chronicles i del cielo al infierno) estan a mitges fins que tingui mes pressupost ....

Veig que tambe t'agraden els animes d'esports. Has vist kuroko no basquet i haikyuu??
Avatar de l’usuari
Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 135
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

Benvinguda! Si t'agraden els drames i encara no l'has vist, et recomano Shigatsu wa kimi no uso, molt emotiu :plorar:
Ja t'han dit quasi tot, aixi que encantat que estiguis per aqui, i ens llegim! :ilu:
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Neusi ha escrit:Veig que tambe t'agraden els animes d'esports. Has vist kuroko no basquet i haikyuu??
[/quote]

La veritat és que si, he vist Kuroko, Inazuma Eleven, Eyeshield 21... Pero crec que de l'esport que he vist més series ha estat de beisbol amb les obres d'en Mitsuru Adachi, Touch, H2, Cross Game (mira-la sisplau no t'arrepentiras), Katsu...

En fi, que aixó s'enllesteix per privat
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Benvinguda Neusi, espero que t'ho passis geniaaal per aquiii!!

Veig que coincidim amb alguns animes com Bleach, Higurashi, Another i One Piece!!

Ens llegim!! ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

Benvinguda al fòrum!!!!
T'agrada Resident Evil.. ja em caus be! hahahahah
Passa-t'ho molt be per aquí i benvinguda!
Avatar de l’usuari
Ayako
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Mata amb la mirada!
Entrades: 49
Membre des de: 30 nov. 2015, 14:11
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 5 cops

HOlaaa!! De moment coincidim en another i bleach! espero que en els "entre molts d'altres" coincidim en més! ^^ jajajaj
Passau bé per a quí! anem parlant!!!
Imatge
"Qui controla el rebot controla el partit" Takenori Akagi
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Benvinguda al fòrum Neus!

Gran presentació! :lloa: visca els addictes a l'anime i als videojocs! (tot i que no tinc play, si vols saber sobre jocs de pc pots preguntar-me o visitar la secció de videojocs del fòrum, que allà hi ha de tot :uki: )

Una pregunta que m'intriga, potser és com super lamentable la pregunta o molt novata però, dansa tribal és alguna dansa particular d'algun lloc (o tribu) del món? són diverses danses juntes? es ballen amb una faldilla de fulles?

I bé, la resta t'ho ha preguntat més o menys tothom hahahaha
Benvinguda a Tadaima, participa molt i passa-t'ho be! :banana:
Imatge
Respon