Holaa a toots

Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hola Dana!

No sé què dir-te que no t'hagin dit ja, però ets més que benvinguda a Tadaima!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Benvinguda a Tadaima Júlia! Ja vam parlar pel xat així que no cal que digui qui era al saló xD.

Espero que t'ho passis d'allò més bé aquí a Tadaima i tot això que es diu ^^.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Benvinguda Júlia! M'alegro que t'hagis anima't a registrar-te tot i haver-nos conegut en persona :urahara:
Jo sóc la Hinata sensual del Saló, espero veure't sovint per aquí! :banana:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hoooooooooooooola Dana-chan!

Sóc la Senpai Master, la que anava de Lenalee (la que portava una jaqueta amb coll pujat però la faldilla vermella super curta, vaja xD) i espero que te'n recordis de mi perquè vàrem estar una estona fent voltes pel Saló per la tarda amb la Meina i el Samael que anava de mendigo sensualoso.

I bé, tothom es presenta però veig poc interrogatori, eh! A veure.... què et podem demanar? Ets més de manga o d'anime? Segueixes animes de temporada? Quin va ser el primer anime que et vares veure? Com vares començar al món otaku?


Espero que et passis molt i que comentis taaant com vulguis!

Ens llegim!
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Benvinguda Dana!

Veig que molts dels nous ja us heu conegut amb ocasió del Saló i com què jo sóc un gafe que he emigrat aquests mesos. Seré breu i et convidaré a què aprofitis al màxim totes les coses que el fòrum permet. Convidar-te especialment si tens ganes a unir-te al rol, què realment és una manera divertida i diferent d'enriquir aquest espai.

En fi, desitjant veure les teves primeres aportacions i novament, sigues més que benvinguda!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Dana25
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 2
Membre des de: 30 oct. 2016, 22:24
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 1 cop

UkiHana ha escrit:Hoooooooooooooola Dana-chan!

Sóc la Senpai Master, la que anava de Lenalee (la que portava una jaqueta amb coll pujat però la faldilla vermella super curta, vaja xD) i espero que te'n recordis de mi perquè vàrem estar una estona fent voltes pel Saló per la tarda amb la Meina i el Samael que anava de mendigo sensualoso.

I bé, tothom es presenta però veig poc interrogatori, eh! A veure.... què et podem demanar? Ets més de manga o d'anime? Segueixes animes de temporada? Quin va ser el primer anime que et vares veure? Com vares començar al món otaku?


Espero que et passis molt i que comentis taaant com vulguis!

Ens llegim!
Sii, me'n recordo de tu :D
Buff quantes preguntes, a ver sóc més d'animes encara que ara ja fa temps que no em miro un. Buff no sabria dir-te quin va ser el primer, ja que en miro d'ençà que era petita he vist els típics que feien a tv3: Sakura caçadora de cartes, yu yu hakusho, el detectiu conan, One piece... I més endavant vaig veure Angel beats, Ano hana, Mirari Nikki, fairy tail...
I vaig entrar en el món otaku quan feia 2n d'ESO vaig començar a mirar els animes que havien fet a tv3 i em vaig enganxar i quedava amb la Meina per mirar Animes i poc a poc em vaig enganxar.
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

Benvinguda al fòrum!!!
Crec que no puc dir massa cosa més de la que ja han dit hahaha.
Encantada d'haver-te conegut al saló i benvinguda, passa-t'ho molt be pel fòrum!!
Avatar de l’usuari
Ayako
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Mata amb la mirada!
Entrades: 49
Membre des de: 30 nov. 2015, 14:11
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 5 cops

Holaaa! No se si ens vam conèixer pel saló del manga, vaig anar diumenge però sóc molt dolenta amb els noms i les cares! Ho sentoo :(

Bueno espero que passis grans estones per Tadaima! ^^
Imatge
"Qui controla el rebot controla el partit" Takenori Akagi
Respon