K asen?

Respon
Avatar de l’usuari
Samael
Porco Rosso
Porco Rosso
Never Forgetti Saske
Entrades: 113
Membre des de: 03 jul. 2015, 22:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 47 cops

Bé, l'altre dia estava passejant alegrement pel carrer quan em vaig trobar una moneda de 15 cèntims i clar jo em vaig sorprendre, ja que la gent no acostuma a perdre els diners. Em sentia molt afortunat per tot plegat així que la vaig recollir rapidament per si un cas i tot seguit la vaig guardar a la meva cartera. Després d'això vaig seguir amb el meu viatge, i caminant sense rumb pels carrers de Lleida vaig acabar topant amb una botiga de gelats, no ús mentiré, era la millor botiga de gelats que mai havia vist, tenien 2 gustos a escollir, gust de xocolata i gust a algo marro que no és xocolata. Aquí va arribar el dilema, un gelat extra gegant costava 14,5 cèntims i malauradament només tenia aquella moneda que m'havia trobat, NOMÉS PODIA COMPRAR UN!!!! DECISIONES, DECISIONES, DECISIONES!!!!! :scared: Finalment, com us podeu imaginar vaig triar a comprar el vaixell, a tothom li agraden els vaixells, i tot seguit el vaig portar arrossegant fins al mar on vaig embarcar. Després de 19 anys de travessia sense menjar i aigua vaig aterrar a una illa plena de micos i una mandarina parlant. Semblava que portaven en guerra durant 14564 segons i jo no podia quedar-me mirant mentre es vessava més sang i suc de mandarina. Així que vaig observar assegut mentre la mandarina destruïa els micos un per un i finalment es banyava amb la seva sang. Després d'alimentar-se dels seus cadàvers, la mandarina va venir fent saltets cap a mi i em va dir: "La vida és com un gran arc de Sant Martí" que això en mandarina vol dir: "Ets un home molt atractiu i elegant, voldria vostè contraure matrimoni amb mi ara mateix?". Evidentment vaig dir que si, i vam viure els millors 10 minuts de les nostres vides, vaig donar a llum a quatre fills: En Jofre, en Pau i la Marta els tres eren una viva imatge de la seva mare, però després va arribar en Guillem... En Guillem era una taronja, i això només podia significar una cosa, que encara quedava un mico viu a l'illa i havia utilitzat el seu chakra per mutar el meu fill durant l'embaràs. Havia de salvar als meus fills i a la meva dona d'aquesta criatura forjada en maldat pura, així que vaig córrer cap a ells i me'ls vaig menjar. Aixafat pel pes de la culpa vaig saltar al mar i vaig deixar que els meus pecats m'arrosseguessin cap a les profunditats, lentament tot s'anava tornant fosc, cada cop més fosc.... I així és com vaig trobar aquest fòrum! :guapo:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Però quan vares caure a les profunditats de la mar, just abans havies tret una foto de la teva família i anaves de camí a Anglaterra per veure'ls?? Pensa a fer-te amb una clau anglesa i si venen cap a tu amb un folleto dels Testigos de Jehová, pensa que l'Armagedon no va venir i que això fa que els senyors molts creyents estiguin tristos i que, al final, es lii molt parda amb metralletes i tot.

De totes maneres, no et deprimicionis! Pots salvar el teu matrimoni amb Mandarina-san! Te'n pots anar amb ella a la selva tropical i deixar-la fent estrelles místiques mentre tu caces tres ossos salvatges (i si fracasses l'obligaràs a menjar cap de lloro, ara, potser tu pilles la Malaria i tal, de buenrollo).

Facis el que facis, pensa que la pipa de la paz de Tadaima t'acompanyarà eternament!

I dit això, només em queda acomiadar-me amb un:

Que tus días sean largos, y escasos tus contratiempos.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

I jo que pensava que estaves a aquest foro per que te'n havies anat de viatge amb el fill de la germana, del nets, de la filla, del cosí, de la tieta, del nebot, del fill d'un eroticsaure rex, i veu caure en un formiguer de formigues amants dels espinacs, i així es com vas acabar trobant el foro

He viscut tota la vida enganyada :nopotser:

En conclusió benvinguuut!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sigues benvingut, Sam!

Esperam que t'ho passis bé en aquesta illa que és Tadaima! :D
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Vas conèixer a la Mandarina :wtf:

Es a dir... no tinc paraules.

PD. Holaaaa altre cop :festa:
Imatge
Avatar de l’usuari
Sylvan
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Noméshihaunaveritat
Entrades: 12
Membre des de: 20 gen. 2019, 00:42
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 1 cop

Jajajaj

Benvingut Samuel! Com que em caus molt bé t'he volgut saludar. Suposo que benvingut al fòrum! Espero que puguem parlar molt per aquí! Ens llegim!
Respon