Bones minna :)

Avatar de l’usuari
Kagome
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Shinjitsu no uta
Entrades: 44
Membre des de: 11 feb. 2016, 23:05
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 12 cops
Gràcies rebudes: 18 cops

Nafi ha escrit:Benvinguda a Tadaima Kagome! M'alegro que t'hagis decidir a unir-te a nosaltres, t'asseguro que no t'arrepentiràs :ok:
Actualment segueixes algún anime/manga? Quin? M'agradaria saber algo més dels teus gustos (i segur que als demés també però no s'atrevien a dir-ho) :roll:
Benvinguda altre cop i ens veiem pel xatbox!~
Moltes gràcies per l'acollida ^.^
Sí, actualment miro la segona temporada de la màgica Doremi (sé que és infantil, però sempre he volgut veure-la completa, tant me fa a l'edat que sigui) i Oregairu.zoku, no sé si et sona. De manga només llegeixo Watamote (m'identifico en molts aspectes amb la Tomoko xD). Vaig començar Akatsuki no Yona, però el vaig acabar deixant.. Algún día el tornaré a buscar. :)
El tipus d'anime que més m'agrada és o bé que em faci riure molt, que m'emocioni molt o que m'enganxi molt. De totes maneres vaig mirant de diferents gèneres, mentre no sigui gore ni hentai. :D
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Uoooooh benvinguda al foro Kagome!! (si et sembla bé jo també et diré Kagome per que és més facil i curt xDD)

Crec que amb el tema de la Doremi ens entendrem :fumar: Jo fa un any o així també em vaig mirar totes les temporades, m'encanta :love: i sempre que puc en continuo escoltant els openings i endings!! El meu personatge preferit era la Momoko, sempre alegree!! :uki:

Inuyasha també m'encanta, havia estat el meu anime de molts migdies mentres dinava xDD I de personatges m'agradava sobretot la Kagura :3

No sé massa que més dir-te... els altres ja t'han fet les preguntes, jajajaja A veure si ens veiem pel xat, així podrem parlar més!!

Espero que ens poguem anar llegint per aquiiii :visca:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

higurashikagome22 ha escrit:Moltes gràcies per l'acollida ^.^
Sí, actualment miro la segona temporada de la màgica Doremi (sé que és infantil, però sempre he volgut veure-la completa, tant me fa a l'edat que sigui) i Oregairu.zoku, no sé si et sona. De manga només llegeixo Watamote (m'identifico en molts aspectes amb la Tomoko xD). Vaig començar Akatsuki no Yona, però el vaig acabar deixant.. Algún día el tornaré a buscar. :)
El tipus d'anime que més m'agrada és o bé que em faci riure molt, que m'emocioni molt o que m'enganxi molt. De totes maneres vaig mirant de diferents gèneres, mentre no sigui gore ni hentai. :D
OreGairu esta molt be si, Hachiman es la risa.

Si t'agrada Watamote, et recomano Chuunibyou Demo koi ga Shitai, un anime molt divertit
Imatge
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Benvinguda al forum Kagome ^^

Recordo que algun cop de petit veia Doremi ,l'únic que recordo era la obsesió que tenia la Doremi amb els bistecs xD

Amb Oregairu vaig disfrutar de veure-ho encara que havia cops que no m'enterava de res, 80000 *xistako* és massa bó. Watamote vaig veure l'anime i la Tomoko em va fer molta pena, pobreta, encara que vaig riure molt xD

Chuu2byou és una bona recomanació, a veure si surt alguna temporada més.

Ens veïem pel xatbox!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Kagome
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Shinjitsu no uta
Entrades: 44
Membre des de: 11 feb. 2016, 23:05
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 12 cops
Gràcies rebudes: 18 cops

Jajaja cert, li encanten :3
Jo igual, a vegades no entenc res del que diu o el que fa en Hachiman, pero trobo que es un personatge interessant. Es com una veu que tots tenim a algún racó del nostre cervell que ens incita a enviar tothom a pastar fang, per dir-ho suau xD
La Tomoko també es molt representativa, almenys per a mi jajaja.
Gràcies, ens veiem :)
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Benvinguda Kagome!!
Espero que t'ho passis bé al fòrum i a veure si ens trobem per al xat! :D
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

Benvingudaaaa al fòrum!!!!!

La màgica Doremi m'encanta!!! Està tota sencera al youtube crec recordar!!!! No fa massa la vaig veure (fa 1 any o aixi xD), així que no et preocupis, ja seriem dos infantils xDDD.

Espero que t'ho passis molt be per aquí i ja anirem parlant pel xat :3
Avatar de l’usuari
Esthor
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 28
Membre des de: 02 nov. 2015, 00:07
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 1 cop

Encantadaaa i benvinguda!! Espero que estiguis molt a gust per aqui i que continuem parlant pel fòrum!! :blush:
Respon