Bones!

Respon
Avatar de l’usuari
blastilonic
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Seu gosset!
Entrades: 30
Membre des de: 27 des. 2015, 16:58
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Bona tarda,
em dic Ferran tinc 19 anys i soc un gran fan de l'anime en català, m'encanta anar a veure representacions de dobladors d'anime en català, cantar els openings... Tot un friki! jaja Soc de Girona i ara visc a Barcelona perquè estudio ciències culinàries i gastronòmiques allà!

Els meus animes preferits, els de tota la vida, són Sailor Moon i Inuyasha. Són dos animes que he vist unes 3 vegades cada un i no em canso mai de mirar-los. De fet fa 5 anys vaig aconseguir els audios en català de Sailor Moon i com que no es trobava en lloc per internet la vaig pujar en qualitat DVD pel famos megaupload -jejeje no sé si es pot dir això aquí XD- amb tota aquesta tonteria vaig dessidir obrir un fòrum i li vaig dir Blastilonic: http://animesm.new-forum.net/ en un principi era per parlar sobre Sailor Moon en català, però finalment el vam obrir a més coses, si li voleu donar un cop d'ull ja sabeu ;)
Imatge
Ara mateix estava passant apunts amb la banda sonora de Sailor Moon jaja, la vaig penjar tota al youtube i ara me la vaig escoltant... però com sempre em distrec i faig altres coses... ^^'
També soc seguidor de clàssics com Sakura, el detectiu conan, Tsubasa, Ojamajo Doremi, Azuki... i molts més!

Aquest any he mirat molts animes, us deixo aquí la llista:
- Soul eater -Brutal-
- Soul eater Not
- Mirai Nikki -Brutal-
- Parasyte -Brutal!!!!!!!!!!!!!!!!!-
- Sword art online
- Tokyo Ghoul
- La magia de Zero
- Sailor Moon Crystal
- Another

i segur que me'n deixo molts més.... També he vist un parell de yaois l'únic que tinc que dir que no m'han agradat massa -són del mateix autor els dos- Junjou romantica i sekaiichi hatsukoi si en sabeu algun altre que estigui millor ja m'ho direu ;)

Avui m'he adonat de que s'ha obert aquest fòrum i la veritat me'n he alegrat molt, el disseny és genial i està tot molt ben organitzat, felicitats! Espero que parleu d'animes que m'interessin perquè m'agradaria entrar a més fòrums de parla catalana.

Vaig cada any al saló del manga -des dels 7 anys- i fem quedades amb els del fòrum. Si des d'aquest fòrum voleu quedar també, ens podem unir els dos fòrums sense problema! El contrari, m'encantaria. Aquí us deixo un parell de fotos de l'última quedada. Espero fer molts amics i passar-m'ho molt bé, encantat!
Imatge
Imatge

Doncs poc més em queda dir per presentar-me, soc un tiu divertit, infantil, toco la guitarra, m'agrada molt la música i la cuina... Espero saber més de vosaltres!
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
per la galàxia me l'he trobat
aquest amor desitjat
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

LA MILLOR PRESENTACIÓ QUE HE LLEGIT EN ANYS!! :lloa: :lloa: :lloa:

Benvingut Blastilonic!! :hug:

Espero que passis molt bones estones a tadaima amb nosaltres!! Amb aquesta presentació de luxe estic molt sorpresa i m'encantaria que es passessis molt per aquí i poguéssim comentar moltíssim: manga, anime, sèries... el que sigui!! Estic contenta de veure que encara queda gent entusiasta de l'anime en català!! La Sakura va ser el meu primer anime, el que em va obrir les portes a aquest món i Bleach és el que va fer que m'agradés encara més i comencés a devorar anime com si no hagués demà!

Nosaltres també quedem cada any pel Saló del Manga (i si podem ens anem veient abans) i acostumem a fer cosplay junts i a jugar al joc dels llops i matar a la Meina (amb amor) i passem unes bones estones junts. La veritat és que estic contenta que tenim tots molt bon rollo i ens duem molt bé, com una família de la qual ara has començat a formar part! :visca:

D'animes a mi m'encanta Chihayafuru, Honey&Clover, Sakamichi no Apollon, Akatsuki no Yona... si no els has vist te'ls recomano moltíssim!! I si t'agrada més l'acció Bleach, Rurouni Kenshin, Hakuouki... En català, el meu preferit és Fushigi Yugi! Te l'has vist? M'encantava el Hotohori! Ah, i a més, Sailor Moon va ser el primer manga que em vaig comprar! :uki:

No sé què més contar-te així d'entrada! Espero que ens portem molt bé i que puguem parlar moltíssim i al proper Saló (o abans) muntar-ne una de bona!! Si tens cap dubte o pregunta, suggeriment o carta bomba, simplement... dispara, que aquí estem pel que necessitis!!

Benvingut a la family! :hug:
Avatar de l’usuari
Syoko
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Yaoi <3
Entrades: 27
Membre des de: 01 des. 2015, 22:05
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 20 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Hola Ferran!! Presentació de mil punts!!! :lloa:

Doncs que dir-te... Benvingut!! Espero que ho passis molt bé aquí amb nosaltres i rolejis molt i blah blah xD

Doncs que dir xD a mi també m'agrada molt els animes que has dit de la teva infància (són els que marquen xD) i dels que has nombrat brutal doncs Mirai Nikki, Tokyo Ghoul, Sailor Moon i Another :3

Primer cal aclarar una cosa: Nakamura és autora xD i com no pot agradar-te? Bueno, t'entenc són molt rosas i pastelosos pero son maquissims ;__; I potser si et mires Hybrid Child de la mateixa autora canviaràs d'opinió. Si vols que t'introdueixi al món del yaoi m'ho dius i et recomano mangues i animes que són genials! (sóc una fujoshi avançada :huhuhu: i quan has dit que has mirat yaoi m'has emocionat xDDD)

I estarem encantats (al menys jo) de poder coneixer altre gent d'altres forums!! ^.^ És genial estar amb gent i parlar :DD

Doncs això, espero que t'ho passis molt bé aquí i porta gent per fer creixer la secta de Tadaima (?) :visca:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hola!
Sigues benvingut a Tadaima.cat! Espero que t'ho passis bé entre nosaltres!! :D Entre tots fem Tadaima, si tens cap suggeriment, fes-lo!!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Quina presentació més currada!

Benvingut al forum, disfruta molt de la teva estancia amb tots nosaltres ;)

Si has vist Zero no Tsukaima i Parasyte ens endurem bé :fumar:

Ens veïem :cheers:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
blastilonic
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Seu gosset!
Entrades: 30
Membre des de: 27 des. 2015, 16:58
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

UkiHana ha escrit:LA MILLOR PRESENTACIÓ QUE HE LLEGIT EN ANYS!! :lloa: :lloa: :lloa:

Benvingut Blastilonic!! :hug:

Espero que passis molt bones estones a tadaima amb nosaltres!! Amb aquesta presentació de luxe estic molt sorpresa i m'encantaria que es passessis molt per aquí i poguéssim comentar moltíssim: manga, anime, sèries... el que sigui!! Estic contenta de veure que encara queda gent entusiasta de l'anime en català!! La Sakura va ser el meu primer anime, el que em va obrir les portes a aquest món i Bleach és el que va fer que m'agradés encara més i comencés a devorar anime com si no hagués demà!

Nosaltres també quedem cada any pel Saló del Manga (i si podem ens anem veient abans) i acostumem a fer cosplay junts i a jugar al joc dels llops i matar a la Meina (amb amor) i passem unes bones estones junts. La veritat és que estic contenta que tenim tots molt bon rollo i ens duem molt bé, com una família de la qual ara has començat a formar part! :visca:

D'animes a mi m'encanta Chihayafuru, Honey&Clover, Sakamichi no Apollon, Akatsuki no Yona... si no els has vist te'ls recomano moltíssim!! I si t'agrada més l'acció Bleach, Rurouni Kenshin, Hakuouki... En català, el meu preferit és Fushigi Yugi! Te l'has vist? M'encantava el Hotohori! Ah, i a més, Sailor Moon va ser el primer manga que em vaig comprar! :uki:

No sé què més contar-te així d'entrada! Espero que ens portem molt bé i que puguem parlar moltíssim i al proper Saló (o abans) muntar-ne una de bona!! Si tens cap dubte o pregunta, suggeriment o carta bomba, simplement... dispara, que aquí estem pel que necessitis!!

Benvingut a la family! :hug:
Espero no baixar el nivell en els missatges, després de la presentació que he fet :hurra: :hurra:
Espero entrar ràpid dins la familia i a veure si m'expliqueu de que van tots aquests jocs!
Em sembla molt bé preperar una gran quedada :)
Syoko ha escrit:Hola Ferran!! Presentació de mil punts!!! :lloa:

Doncs que dir-te... Benvingut!! Espero que ho passis molt bé aquí amb nosaltres i rolejis molt i blah blah xD

Doncs que dir xD a mi també m'agrada molt els animes que has dit de la teva infància (són els que marquen xD) i dels que has nombrat brutal doncs Mirai Nikki, Tokyo Ghoul, Sailor Moon i Another :3

Primer cal aclarar una cosa: Nakamura és autora xD i com no pot agradar-te? Bueno, t'entenc són molt rosas i pastelosos pero son maquissims ;__; I potser si et mires Hybrid Child de la mateixa autora canviaràs d'opinió. Si vols que t'introdueixi al món del yaoi m'ho dius i et recomano mangues i animes que són genials! (sóc una fujoshi avançada :huhuhu: i quan has dit que has mirat yaoi m'has emocionat xDDD)

I estarem encantats (al menys jo) de poder coneixer altre gent d'altres forums!! ^.^ És genial estar amb gent i parlar :DD

Doncs això, espero que t'ho passis molt bé aquí i porta gent per fer creixer la secta de Tadaima (?) :visca:
És ven cert, els animes de la infancia penso que diuen molt d'un otaku no creieu?
A veure, aclararé el tema del YAOI jajajajajaja M'ha molat molat molt més sekaiichi hatsukoi que Junjou romantica, però les dos m'han encantat. SI no no m'hagues empassat totes les temporades ^^
Ara bé, tinc que dir que esperava més, ja que me les van presentar com els dos grans Yaois... Ho vaig trobar tot massa fàcil, massa ràpid i bé, totes les historietes molt semblants, em falta alguna cosa més!
Minatoni ha escrit:Hola!
Sigues benvingut a Tadaima.cat! Espero que t'ho passis bé entre nosaltres!! :D Entre tots fem Tadaima, si tens cap suggeriment, fes-lo!!
Moltes gràcies. Suggeriments segur que en tindré molts! jejeje però ja els aniré deixant anar;)
A poc a poc vull anar creant temes amb informació nova que no he vist anunciada aquí sobre: Sailor Moon, Ojamajo doremi, detectiu conan i altres animes dels 90!
Victor Kudo ha escrit:Quina presentació més currada!

Benvingut al forum, disfruta molt de la teva estancia amb tots nosaltres ;)

Si has vist Zero no Tsukaima i Parasyte ens endurem bé :fumar:

Ens veïem :cheers:
Moltes gràcies Victor, això mateix penso fer!
Per cert, em sona molt el personatge que tens de perfil, qui és?
Zero l'estic mirant ara, vaig pel 6. Ja que a hispanime l'han penjat en bluray i doblatge espanyol, m'han vingut ganes de mirar-la i està super bé! Em recorda molt als animes dles 90 que tant m'agraden :p
I Parasyte OMG... que et tinc que dir!!! Suposo que a tu també t'ha encantat, trobo que ho van deixar tot molt preperat per si podien fer una segona temporada/OVA... tu que creus?

Anem parlant! :)



Doncs moltes gràcies a tots per aquesta gran rebuda -també als del xat que ens vam coneixer fa un parell de dies-.
Estic molt content d'estar a aquets fòrum que comença amb tantes ganes i faré tots els possibles per fer creixer aquest fòrum :blush:
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
per la galàxia me l'he trobat
aquest amor desitjat
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

blastilonic ha escrit: Moltes gràcies Victor, això mateix penso fer!
Per cert, em sona molt el personatge que tens de perfil, qui és?
Zero l'estic mirant ara, vaig pel 6. Ja que a hispanime l'han penjat en bluray i doblatge espanyol, m'han vingut ganes de mirar-la i està super bé! Em recorda molt als animes dles 90 que tant m'agraden :p
I Parasyte OMG... que et tinc que dir!!! Suposo que a tu també t'ha encantat, trobo que ho van deixar tot molt preperat per si podien fer una segona temporada/OVA... tu que creus?
Algú em va dir que és d'un personatge de Mirai Nikki però realment no en tinc ni idea xD Vaig agafar aquesta imatge per fer-la servir al rol.

Jo et recomano que miris Zero no Tsukaima en àudio original, escoltar la seiyuu de la Louise no té preu :love:

Penso que Parasyte va estar perfecte, una segona temporada segurament seria un gran error, una OVA no la descarto però l'adaptació que van fer crec que es suficient.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
blastilonic
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Seu gosset!
Entrades: 30
Membre des de: 27 des. 2015, 16:58
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Victor Kudo ha escrit: Algú em va dir que és d'un personatge de Mirai Nikki però realment no en tinc ni idea xD Vaig agafar aquesta imatge per fer-la servir al rol.

Jo et recomano que miris Zero no Tsukaima en àudio original, escoltar la seiyuu de la Louise no té preu :love:

Penso que Parasyte va estar perfecte, una segona temporada segurament seria un gran error, una OVA no la descarto però l'adaptació que van fer crec que es suficient.
Vale, ja sé qui és :blush:
es que com que no m'havies dit res de Mirai Nikki pensava que no seria ell! Doncs és el meu personatge preferit, molt adorable :hurra:
Text amagat.
Imatge

Parasyte és molt bona, poder tens raó i millor deixar-la tal qual... Ara m'encantaven les escenes d'acció i no em faria res veuren més :banana:
ja em miraré algun episodi subtitulat doncs de Zero, per sort el bluray està en dual + subtitols així que cap problema :lol:
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
per la galàxia me l'he trobat
aquest amor desitjat
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Benvingut!

Se que he tardat en contestar, però no em venia la inspiració XD
I ara tampoc en tinc massa hahahaha així que et diré lo típic: espero que et sentis a gust entre nosaltres i que participis molt al fòrum!
:visca:
Imatge
Avatar de l’usuari
blastilonic
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Seu gosset!
Entrades: 30
Membre des de: 27 des. 2015, 16:58
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Bank ha escrit:Benvingut!

Se que he tardat en contestar, però no em venia la inspiració XD
I ara tampoc en tinc massa hahahaha així que et diré lo típic: espero que et sentis a gust entre nosaltres i que participis molt al fòrum!
:visca:
Gràcies Bank, de totes formes ja em vas donar la benvinguda i com pots veure jo també he tardat molt a contestar jaja
Falta de temps
Moltes gràcies!
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
per la galàxia me l'he trobat
aquest amor desitjat
Respon