こんばんは。

Avatar de l’usuari
Tropo
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 3
Membre des de: 20 nov. 2022, 22:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 3 cops

みんなこんばんは。
わたしのなまえわマルチです。
わたしはじゅうななさいです。
私のしゅみはアニメとゲームとインターネットです。
どうぞよろしくおねがいします。

Bona nit a tothom, em dic martí, tinc 17 anys, m'agrada l'anime, els videojocs i l'internet. Encantat de coneixer a tots!! :3 Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei @Tropo, sigues benvingut!

Ja hem parlat un poc pel xat, així que ja saps un poc què és Tadaima, però t'animo a participar en el fòrum d'anime, especialment si segueixes anime de temporada a ritme japonès. En segueixes cap? Nosaltres seguim, sobretot, Bleach, Chainsaw Man i Spy x Family.

Veig que t'interessa la llengua japonesa, per aquí tenim uns quants experts, així que si en vols aprendre, potser et poden donar algun consell :)

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Hola Tropo! Benvingut a Tadaima! :D

Primera pregunta: D'on et ve el nom de Tropo? Per cert, xula, la foto del Conan ;)
Segona pregunta: Quins animes/manga segueixes? I quins has vist que t'hagin introduït al món otaku?
T'agraden els videojocs? T'agrada el Zelda? :pervertmoon:

Ens anem veient al fòrum! :adeu:
Avatar de l’usuari
Tropo
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 3
Membre des de: 20 nov. 2022, 22:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 3 cops

Estel ha escrit: 20 nov. 2022, 22:56 Hola Tropo! Benvingut a Tadaima! :D

Primera pregunta: D'on et ve el nom de Tropo? Per cert, xula, la foto del Conan ;)
Segona pregunta: Quins animes/manga segueixes? I quins has vist que t'hagin introduït al món otaku?
T'agraden els videojocs? T'agrada el Zelda? :pervertmoon:

Ens anem veient al fòrum! :adeu:
Responent a la primera pregunta no m'enrecordo, va ser cap a sisè de primaria i no ho recordo molt.

Ara mateix segueixo una mica de Chinsawman però estic veient monogatari series. Em va introduir un amic del poble amb One Punch Man en l'estiu que anaba a pasar a cinquè de primaria. M'encanten els videojocs i el Zelda està perfectament al meu Top 3 de videojocs (com a saga) preferits. De fect abans el meu nick era Tropolink xDD :3

Fins aviat
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Benvingut Tropo!
Segueixes Conan al dia? A mi m'agrada molt i fins fa un temps ho seguia amb molt d'interès però ha arribat un punt que penso que potser és millor esperar que avanci una mica seriosament tot plegat!

Espero i desitjo que t'ho passis molt i molt bé aquí al fòrum!! Ens llegim!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

卵を割りほぐし、じゃがいものせん切り(水にさらさずそのままで)、牛乳、塩、こしょう各少々を加えて混ぜる。
小さいフライパンにバター大さじ1を溶かし、1を流し入れ、弱火でふたをして、じっくり焼く。表面が乾いたら裏返して焼き、食べやすい大きさに切り分ける。
Benvingut Tropo, la truita de patates t'agrada amb ceba o sense ceba?
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Tropo ha escrit: 20 nov. 2022, 22:43 みんなこんばんは。
わたしのなまえわマルチです。
わたしはじゅうななさいです。
私のしゅみはアニメとゲームとインターネットです。
どうぞよろしくおねがいします。
Imatge
Tropo ha escrit: 20 nov. 2022, 22:43 Bona nit a tothom, em dic martí, tinc 17 anys, m'agrada l'anime, els videojocs i l'internet. Encantat de coneixer a tots!! :3
Uep molt de gust, et vaig veure ahir pel xat però estava amb el valorant i no vaig poder posar-me a xerrar. M'alegro de tenir un altre fan de *monogatari al fòrum. Per on vas, quin és el teu personatge preferit? :D
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Imatge

Jo veient-vos a tots escriure en japonès ^.

Un plaer tenir-te per aquí @Tropo! Estic fent un treball de la carrera així que el meu cap no té prou imaginació com per fer una pregunta fora lo de lo que estic fent així que... periode històric preferit? Raona la teva resposta.
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Hola!! :hola:
Jo sóc en Taka, encantat! A mi sempre m'agrada molt preguntar que escolta la gent, així que aquí tens la meva pregunta: Quins gèneres musicals t'agraden? Openings d'anime? Més aviat electrònica? Odies el reggaeton? Drum N Bass?

Ens llegim! :adeu:
Avatar de l’usuari
Tropo
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 3
Membre des de: 20 nov. 2022, 22:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 3 cops

Uep molt de gust, et vaig veure ahir pel xat però estava amb el valorant i no vaig poder posar-me a xerrar. M'alegro de tenir un altre fan de *monogatari al fòrum. Per on vas, quin és el teu personatge preferit? :D
[/quote]

Acabo de començar-la però es Hanekawa. No tinc molt de temps per veure anime.
TAMBÉ M'ENCANTA AZUMANImatge GA DAIOH btw

Afegit en 4 minuts 6 segons:
Meizu ha escrit: 21 nov. 2022, 15:44 Imatge

Jo veient-vos a tots escriure en japonès ^.

Un plaer tenir-te per aquí @Tropo! Estic fent un treball de la carrera així que el meu cap no té prou imaginació com per fer una pregunta fora lo de lo que estic fent així que... periode històric preferit? Raona la teva resposta.
M'agrada TOTA la historia. Fer recerca i aprendre d'historia es un dels meus hobies juajjs. Si hagués de dir-ne un periode sería l'època Victoriana, on els nacionalistes van sorgir, cosa que dona molt de joc per fer-se historietes al cap :3

Afegit en 7 minuts 34 segons:
taka ha escrit: 21 nov. 2022, 16:48 Hola!! :hola:
Jo sóc en Taka, encantat! A mi sempre m'agrada molt preguntar que escolta la gent, així que aquí tens la meva pregunta: Quins gèneres musicals t'agraden? Openings d'anime? Més aviat electrònica? Odies el reggaeton? Drum N Bass?

Ens llegim! :adeu:
Bones Taka!!!!! No m'agrada el reggaeton ni el trap. Escolto eurobeat, vocaloid, marxes militars (de vegades), soundtracks de videojocs i d'anime a més d'openings i endings :3 :3 :3

Afegit en 1 minut 23 segons:
Morte-Diem ha escrit: 21 nov. 2022, 12:59 卵を割りほぐし、じゃがいものせん切り(水にさらさずそのままで)、牛乳、塩、こしょう各少々を加えて混ぜる。
小さいフライパンにバター大さじ1を溶かし、1を流し入れ、弱火でふたをして、じっくり焼く。表面が乾いたら裏返して焼き、食べやすい大きさに切り分ける。
Benvingut Tropo, la truita de patates t'agrada amb ceba o sense ceba?
Sense (respecte) :xiular:
Respon