Em present!

Respon
Avatar de l’usuari
victor_v
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 des. 2021, 00:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

Bon vespre! Som en Víctor, tenc 33 anys, som de Mallorca i encara que Tadaima "sempre hi ha estat", fins avui no m'hi he registrat, esperonat per n'Ereza, a qui he conegut fansubejant. Diria que també conec altres usuaris que ronden per aquí ;)

Sempre m'ha agradat s'anime, de fa un parell d'anys ençà he aprofundit en aquest gust i n'he tornat una afició, de sa mateixa manera que vaig començar a llegir manga i ara ja... no hi ha qui ho aturi! :festa:

No sé què més contar, que trobava indicat presentar-me abans de comentar obres i tal, que veig que n'hi ha que les duis ben al dia :) I de regal, consultaré aquest autotest que m'he inventat perquè em conegueu millor els gusts:


Darrer anime acabat de veure: Boku dake ga Inai Machi (Desapareguda).
Darrer manga acabat de llegir: no me'n record, en llegesc de simultanis i ja no sé quin era es darrer.
Ara veig... Utena, Kimetsu no Yaiba, Platinum End, Princesa Txu Txu, Rànquing de Reis...
Llegesc... Beck, Detectiu Conan, Mao, Boku dake ga Inai Machi (sí, el vull comparar amb s'anime).
Anime que més he gaudit: el darrer que he vist, Boku dake ga Inai Machi, el me vaig empeçolar.
Manga que més he gaudit: Liar Game.
El BL que més m'ha agradat: Chuchun ga chun, divertidíssim, a més.
Recomanació insospitada: Rayca, és tan xereca que s'ha de veure.
Per quin capítol vaig de One Piece? Capítol 2 de s'anime, tot i que fa estona que no en mir cap.

Una aferrada a tothom!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uep!

N'havíem sentit xerrar molt, de tu, i trobàvem que ja feia un poc de colló que no passessis per aquí, no ho trobes? :p

Crec que ja saps què hi trobaràs per aquí, però bé, voldria que sabessis que pots parlar del que vulguis ;)

I res, s'agraeix aquest test que has posat (anam pel mateix episodi de One Piece!), però jo voldria saber una altra cosa... a part de pa amb oli... t'agrada cap plat oriental o japonès? T'has animat a provar de cuinar-ne cap? Com ha anat? Te deix aquí uns reptes de cuina que hem anat fent, per si t'animes a provar-ne qualcun :p

Au idò! Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Benvingut a aquest racó d'internet de frikisme i dutxes esporàdiques quan s'ajunten els astres.

Jo no et puc dir gran cosa, només som un dinosaure amb ulleres 3D, a punt per mirar el millor anime de la història un pic més, els Jojos, i riure com la primera vegada. Sí, som un ésser extint però m'agraden les batalles èpiques i, si pot ser, que no acabin amb un meteorit, em duu records del Vietnam...

Et deix un vídeo que em va canviar la vida. És tot un treball de recerca espiritual, anys i anys de meditació al Tíbet i amb molt de fred a la closca pelada. Crec que aquesta lliçó que ens transmet en format audiovisual ens redreça l'ànima i ens engrandeix l'esperit.
Text amagat.
Salut! :unicorn:
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Benvingut Victor!
Utena és un dels meus animes preferits!! Has trobat la sèrie en català sencera per casualitat?
T'animo a fer el calendari d'advent! calendari-d-advent-otaku-2021-t1749-80.html#p18171

He de dir que estic plorant del riure amb el vídeo de l' @UkiHana, gràcies, gràcies xD
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Benvingut a Tadaima Victor! :cheers:
M'encanten les preguntes que t'has fet, molt bona idea! Tot i que com a fan de One Piece he de dir que sempre li pots donar una altra oportunitat i mirar l'episodi 3 ;) És broma, no vull fer spam... :p
I si, Boku dake ga Inai Machi està genial, jo només vaig veure l'anime en el seu moment, ja diràs si val la pena llegir-se al manga després de veure l'anime :p
Avatar de l’usuari
victor_v
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 des. 2021, 00:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

Cuina japonesa eh, @Minatoni? En som un inexpert total, m'agrada cuinar i se'm dona bé sa cuina mallorquina, però de japonès... no he fet mai res, amb prou feines m'he preparat fideus instantanis xD Bé, mentida, a ca uns amics un pic férem anko i miràrem de fer mochis, però sortiren d'aquella manera.. Per ventura m'animaré a provar de fer meronpan, hummmm :P

Encantat, senyor @UkiHana dinosaure de ses ulleres 3D :)

@Ai_Serenity a tu ja et tenc fitxada, et seguesc a Youtubeee ;)

@Xail ja t'ho diré, de moment m'agrada, és cert que s'anime és bastant fidel encara que se salta alguns detalls (de moment sense importància).

Ens llegim per aquí!
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Uep Víctor! Benvingut!

:corre:

Com va? Et faré un parell de preguntes relacionades amb la temàtica mensual (i del meu estupend avatar). T'agrada el Nadal? Ets el grinch nadalenc? Quins són els teus videojocs preferits? T'agraden les croquetes? (Molt relacionades les preguntes)

Ens vorem per aquí!
:ahoo:
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Hola Víctor, benvingut!

Veig que has dit que segueixes Detectiu Conan, el manga. Vas al dia també? Jo ara fa una temporada que no em poso al dia, però amb Conan pots desconnectar un parell d'anys i poc haurà avançat la història. Són uns descarats. 🤭

Bé, espero que t'ho passis molt bé per aquí. Ens llegim!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Iep, benvingut a Tadaima!! M'alegro que l'spam hagi funcionat!

Jo sempre solc demanar tres coses als nous:
- La pizza, amb pinya o sense?
- La truita de patates, amb ceba o sense?
- El paper de vàter, penjant cap endins o cap enfora?

Ja ens anirem llegint per aquí! :adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
victor_v
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 des. 2021, 00:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

@Loraninja em sones molt, tant per s'avatar com pes nick, jo diria que ens coneixem.

@Atir dels Senders, en vaig al dia! (bé, potser em falta un capítol o dos)

@Ereza mitja pizza amb pinya i mitja sense; mitja truita amb patates i mitja sense; i es paper de vàter cap a defora, això no és negociable.

Va, a veure si particip a qualque altre fil xD
Respon