Un enciam sospitós

Respon
Avatar de l’usuari
Enciam Sospitos
Sense cara
Sense cara
No soc tan sospitós
Entrades: 9
Membre des de: 26 jul. 2021, 17:24
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

Imatge

Hola! Soc un enciam sospitós!

Fa poc vaig començar a fer subtítols en català, així que tinc poqueta cosa, encara.
Ara mateix estic subtitulant Sonny Boy i també podeu descarregar els subtítols que vaig fer per Raya i l'últim drac.

De moment no tinc cap xarxa social dedicada als subtítols, però podeu anar veient en què treballo a Fansubs.cat i Sublliure!

Ens veiem per aquí! (◕‿◕)
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei, @Enciam Sospitos, sigues benvingut a Tadaima!

Aquí podràs trobar altres seguidors d'aquest món que ens uneix per comentar-ho tot el que vulguis!

A part del que subtitules, mires algun altre anime? Et convidam a comentar-los per aquí!

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Benvingut!! Parla'ns una mica més de tu. :crispetes:

Quins videojocs t'agraden?

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Benvingut a Tadaima, @Enciam Sospitos!

Alteraré una mica l'interrogatori típic:
  • Poses enciam a la pizza, o millor sense enciam? I pinya?
  • A la truita d'enciam, hi poses ceba? O millor sense ceba ni enciam?
Ja ens anirem llegint per aquí! :adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Tu ets un Enciam Sospitós. Jo soc una Enchilada Cosmopolita.

Què en penses del concepte de pastís de pastanaga? Duu pastanaga, que és verdura, per tant no entenc el concepte de pastís. Però a la vegada duu sucre, que no lliga amb el concepte de verdura. I després la gent li fot xocolata blanca per sobre. Li posaries xocolata blanca a un tros de ceba? Oi que no?

La vida em desorienta...

No tinc més preguntes, senyoria.
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Encantat de llegir-te @Enciam Sospitos!
Cal dir que m'encanta el teu nom, em sembla molt original :D

Quin és el teu anime o manga preferit?
T'agrada JoJo? :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Benvingut a Tadaima!! :3

Estàs traduint Sonny Boy, que bé, sembla que serà l'únic anime que miraré aquesta temporada (Almenys de moment).

Va faré un parell de preguntes més,
-Quins són els teus gèneres d'anime preferits??
-T'agrada el menja japonès??

Ens anem llegint per aquí :p
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Benvingut! Molt fan de la foto i del teu nom :pervertmoon:

Crec que potser t'aniria bé tenir-ne de xarxes per poder donar a conèixer la teva feina :cheers:

Quins animes tens previst subtitular? :hippie:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Enciam Sospitos
Sense cara
Sense cara
No soc tan sospitós
Entrades: 9
Membre des de: 26 jul. 2021, 17:24
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

Hm. Quan vaig entrar no tenia ni idea de com funciona Tadaima. Tant és així que no he descobert que m'heu estat dient coses fins ara mateix. Segueixo sense acabar d'entendre com funciona tot això, però procediré a respondre-us a tots amb gairebé un any de retard com qui no vol la cosa hahaha

Afegit en 2 minuts 18 segons:
Minatoni ha escrit: 26 jul. 2021, 17:55 Ei, @Enciam Sospitos, sigues benvingut a Tadaima!

Aquí podràs trobar altres seguidors d'aquest món que ens uneix per comentar-ho tot el que vulguis!

A part del que subtitules, mires algun altre anime? Et convidam a comentar-los per aquí!

Salut!
I tant! Dels que m'estic mirant ara mateix el que més gaudeixo (a part de Summer Time Rendering) és Spy x Family!

Afegit en 3 minuts 11 segons:
Lluis_Cat ha escrit: 26 jul. 2021, 17:57 Benvingut!! Parla'ns una mica més de tu. :crispetes:

Quins videojocs t'agraden?
Doncs bé, ara mateix tinc 19 anys, soc Garrotxí de tota la vida i lletraferit amb cos i ànima!
El videojoc que més he gaudit sens dubte és el Hollow Knigt, però a d'altres com el Minecraft o els de The Legend of Zelda els tinc un amor especial perquè fa més d'una dècada que hi jugo i encara no me n'he cansat!

Afegit en 3 minuts :
Ereza ha escrit: 26 jul. 2021, 17:59 Benvingut a Tadaima, @Enciam Sospitos!

Alteraré una mica l'interrogatori típic:
  • Poses enciam a la pizza, o millor sense enciam? I pinya?
  • A la truita d'enciam, hi poses ceba? O millor sense ceba ni enciam?
Ja ens anirem llegint per aquí! :adeu:
No, no poso enciam a la pizza, però no et descarto que ho provi. I això de la pinya m'ofèn que m'ho demanis. Posar pinya a la pizza és pecat, i ho sabem tots, fins i tot els que ho fan.

Truita d'enciam... Això sí que et puc dir amb força certesa que no n'he tastat ni ho faré mai. Ara bé, en el cas hipotètic que ho fes, sí, hi posaria ceba.

Afegit en 6 minuts 18 segons:
UkiHana ha escrit: 26 jul. 2021, 19:05 Tu ets un Enciam Sospitós. Jo soc una Enchilada Cosmopolita.

Què en penses del concepte de pastís de pastanaga? Duu pastanaga, que és verdura, per tant no entenc el concepte de pastís. Però a la vegada duu sucre, que no lliga amb el concepte de verdura. I després la gent li fot xocolata blanca per sobre. Li posaries xocolata blanca a un tros de ceba? Oi que no?

La vida em desorienta...

No tinc més preguntes, senyoria.
Haig de dir que soc molt fan del pastís de pastanaga. Un tall de pastís d'aquests amb un cafè i bona companya t'haig de dir que no té preu, i se me'n repixa el nom que tingui, sigui pastís o no allò és bo i amb això en tinc prou hahaha Ara bé, no soc gaire fan d'afegir-hi coses. Ni sucre, ni xocolata ni res. Un pastís de pastanaga és en essència pa de pessic. No me li foteu més coses que me l'esguerreu. (Adjunto foto perquè quedi clar quin és el pastís de pastanga que m'agrada a mi)

Imatge

Afegit en 4 minuts 28 segons:
Duba ha escrit: 27 jul. 2021, 01:31 Encantat de llegir-te @Enciam Sospitos!
Cal dir que m'encanta el teu nom, em sembla molt original :D

Quin és el teu anime o manga preferit?
T'agrada JoJo? :uki:
M'alegro que t'agradi el meu sobrenom! Està pensat per cridar l'atenció i que la gent es recordi de mi, i de moment oli en un llum, tu hahaha

El meu anime i manga preferit és Shingeki no Kyojin. Va ser el que em va fer tirar de cap al món otaku i de moment no l'ha superat res ni ningú.

I sí, m'agrada JoJo, però l'he acabada encara perquè m'hi vaig posar fa poc així que zero spoilers!

Afegit en 6 minuts 30 segons:
Xail ha escrit: 27 jul. 2021, 18:47 Benvingut a Tadaima!! :3

Estàs traduint Sonny Boy, que bé, sembla que serà l'únic anime que miraré aquesta temporada (Almenys de moment).

Va faré un parell de preguntes més,
-Quins són els teus gèneres d'anime preferits??
-T'agrada el menja japonès??

Ens anem llegint per aquí :p
Primer de tot mil disculpes per deixar-te sense els últims quatre capítols de Sonny Boy durant tres mesos! ^^' No sé si el vas acabar de veure o no però bé, ja hi és tot hahaha

Després, a veure, m'agrada pensar que no tinc un gènere preferit. M'agraden els animes bons. Em tempta dir que tot el gènere romanticot no m'atrau gens, i que per tant seria un gènere no-preferit, però tampoc és ben bé cert perquè segur que hi ha algun anime cursi que em pugui agradar hahaha

En general, si no penso en l'anime, m'agrada llegir novel·la fantàstica, així que suposo que fantasia seria la meva resposta més acurada si t'haig de dir un gènere preferit. Però bé, el que deia, al cap i a la fi jo m'ho empasso tot!

Responent a la segona pregunta, em dol bastant però no, no m'agrada el menjar japonès. Si més no no m'entusiasma. Evidentment "menjar japonès" engloba mil coses i algunes sí que m'encanten com el ramen i els mochis, però per norma general no m'acostuma a agradar.

Afegit en 9 minuts 12 segons:
Ai_Serenity ha escrit: 28 jul. 2021, 20:56 Benvingut! Molt fan de la foto i del teu nom :pervertmoon:

Crec que potser t'aniria bé tenir-ne de xarxes per poder donar a conèixer la teva feina :cheers:

Quins animes tens previst subtitular? :hippie:
Hehe, la foto segurament l'acabi canviant per un dibuix que vaig fer fa un temps, però gràcies!

El tema de les xarxes de moment no penso que em sigui necessari. Subtitulo bastant esporàdicament així que no em cal crear perfils pel fansub. De moment vaig fent amb el meu compte personal a tuiter i la cosa ja rutlla hahaha Bé, i ja que ho demanes, em pots seguir a tuiter a @Jabariuss.

Quins animes tinc previst subtitular? Doncs bé, no tenia previst subtitular-ne cap però quan vaig veure el primer capítol de Summer Time Rendering no me'n vaig poder estar i vaig començar a fer-ne els subtítols (l'@Ereza se'm va enfadar perquè no vaig consultar si ja l'estava fent algú xd Gomeen). Però bé, això, que ara mateix estic subtitulant aquest i pretenc portar-lo al dia, i a part d'això tinc el projecte, que m'estic prenent moooooolt amb calma, de subtitular Scissor Seven. Però no en feu gaire cas que potser el publico d'aquí un any o mai de la vida, vés a saber.
Respon