Hola Tadaima!

Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Hola a tothom! :D

Em dic Eric, tinc 25 anys i sóc fan del manga/anime.

El meu manga preferit és One Piece, em vaig enganxar de petit quan el feien al K3 i he acabat llegint el manga setmanalment des de ja fa molts anys.

Altres animes que m'agraden són: Jujutsu Kaisen, Konosuba, Nana,Hi Score Girl, per dir alguns.

També sóc fan de Pokémon, és una saga de videojocs on he gastat molt de temps, i l'altre joc que m'he viciat molt és el Dofus, un joc online, que ara mateix no jugo, però si començo ja no faig res més de bo, perquè no sé parar. Potser el coneixeu va estar molt de moda ja fa uns anys.

Bueno ara mateix ja no sé què més dir, anem parlant! :3
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Hola!! :hola:
Jo sóc en Taka, encantat! A mi sempre m'agrada molt preguntar que escolta la gent, així que aquí tens la meva pregunta: Quins gèneres musicals t'agraden? Openings d'anime? Més aviat electrònica? Odies el reggaeton? Drum N Bass?

Ens llegim! :adeu:
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

taka ha escrit: 13 juny 2021, 13:25 Hola!! :hola:
Jo sóc en Taka, encantat! A mi sempre m'agrada molt preguntar que escolta la gent, així que aquí tens la meva pregunta: Quins gèneres musicals t'agraden? Openings d'anime? Més aviat electrònica? Odies el reggaeton? Drum N Bass?

Ens llegim! :adeu:
:hola: :hola:
A veure jo la veritat és que no sóc molt de música, però sí que n'escolto sovint.

Així que a mi m'agrada una mica tot. Sobretot al treballar que és quan escolto més música acostumo a escoltar més grups de rumba catalana... com la Pegatina, Txarango, Dr. Prats, etc.

També em poso bastant a la llista de reproducció openings d'animes que ja he vist.
Ja que m'acostumen a agradar tots encara que òbviament alguns més que altres. I així practico, que amb el meu novio ens agrada molt competir en els endevina els openings de Youtube (Tot i que acostumo a perdre sempre :( ).
Inclús a vegades hem decidit quin anime mirar només per l'opening. Per dir algun que m'agradi ara mateix et diria: Death Note, Horimya, SNK o tambe Yuri on Ice.

I bueno l'electrònica no és el meu estil la veritat, el reggaeton menys, tot i que si t'hagués de dir que l'odio serien més algunes lletres que el ritme en si, tot i que no m'agrada. I Drum N Bass si et sóc sincer he hagut de buscar a Google lo que era, però no, no em diu res. :/
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Benvingut Enric!

Més preguntes 😛 Aprofito una mica el que em van preguntar a mi, he, he.
1. T’agrada el menjar japo?
2. Quin es el teu opening/ending preferit de One Piece?
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ai_Serenity ha escrit: 13 juny 2021, 18:04 Benvingut Enric!

Més preguntes 😛 Aprofito una mica el que em van preguntar a mi, he, he.
1. T’agrada el menjar japo?
2. Quin es el teu opening/ending preferit de One Piece?
Eric, Eric em dic Eric no Enric jajaja, també em podeu dir Xail si preferiu.

1. Sí, m'agrada molt el menjar japonès, però ramen, yakisoba, etc. Però no m'agrada el sushi :p , bueno molt poc. I tampoc el mochi ni les coses de macha, però tot lo altre m'encanta :uki:

2. Ufff... quina pregunta més difícil, però va d'opening diré el núm. 14 (Fight Together). Que és un opening que m'agrada molt tot i que em vaig quedar amb les ganes que el traduïssin quan van passar-lo pel super3. Però realment et diria tots els que van posar abans del time-skipe.
I ending et diré el 16 (dear friend) però també em costa molt triar entre aquest o el primer.

Però bueno no us talleu, pregunteu, pregunteu, però no cal que siguin tan difícils com aquesta última. :banana:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hola @Xail, sigues benvingut!

Veig que ja t'han demanat bastanta cosa i també has trobat el xat, així que ja queda poca cosa que fer!

A veure... digues, segueixes algun anime de temporada a ritme japonès? Ara ha de començar la temporada d'estiu, ho has vist?

He vist que t'agrada (part de) el menjar japonès (a mi tampoc m'acaba d'agradar molt el matcha). La cosa és... t'has animat a cuinar res oriental? Has provat mai de fer ramen, yakisoba o altres coses? Nosaltres sí! Aquí hem fet uns quants reptes de cuina!

Ens anam llegint, salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Xail ha escrit: 13 juny 2021, 11:31 També sóc fan de Pokémon, és una saga de videojocs on he gastat molt de temps, i l'altre joc que m'he viciat molt és el Dofus, un joc online, que ara mateix no jugo, però si començo ja no faig res més de bo, perquè no sé parar. Potser el coneixeu va estar molt de moda ja fa uns anys.
Hola Xail, si al dofus et deies igual vam estar jugant junts durant uns quants anys crec que el gremi es deia "la senyera". Jo tenia bastants personatges, però sobretot jugava amb en "Twisted-Fate" i en "Morte-Diem". Aquí t'adjunto una fantástica fotografía (feta al 2013) per rememorar aquells temps:

Imatge

PD: Encara tinc el teu contacte al telèfon.
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Xail ha escrit: 13 juny 2021, 18:49
Ai_Serenity ha escrit: 13 juny 2021, 18:04 Benvingut Enric!

Més preguntes 😛 Aprofito una mica el que em van preguntar a mi, he, he.
1. T’agrada el menjar japo?
2. Quin es el teu opening/ending preferit de One Piece?
Eric, Eric em dic Eric no Enric jajaja, també em podeu dir Xail si preferiu.

1. Sí, m'agrada molt el menjar japonès, però ramen, yakisoba, etc. Però no m'agrada el sushi :p , bueno molt poc. I tampoc el mochi ni les coses de macha, però tot lo altre m'encanta :uki:

2. Ufff... quina pregunta més difícil, però va d'opening diré el núm. 14 (Fight Together). Que és un opening que m'agrada molt tot i que em vaig quedar amb les ganes que el traduïssin quan van passar-lo pel super3. Però realment et diria tots els que van posar abans del time-skipe.
I ending et diré el 16 (dear friend) però també em costa molt triar entre aquest o el primer.

Però bueno no us talleu, pregunteu, pregunteu, però no cal que siguin tan difícils com aquesta última. :banana:
Alaaa, sento haver-te canviat el nom! Vaig contestar des del mòbil i no ho vaig veure bé. Gomen nasai!!
Doncs miraré aquest opening, el va fer una cantant japo que m'agradava molt fa uns anys, la Namie Amuro! Me l'apunto a la llista per adaptar-lo :kawaii:

Com van amb One Piece? Tenen previsió de posar-hi final aviat vaig llegir, pot ser? :idea:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Holas Xail benvingut!

Si t'agrada One Piece ja fas algo bé. Per aquí son molt mandrosos i només som 4 gats qui seguim el manga. xD (moment spam :P, tinc un canal d'anàlisi de one piece molt guai, pots fer-li un cop d'ull si vols)

Aquí link del fil del manga i tot: one-piece-discussio-manga-spoilers-t305-100.html

Com que ja has dit bastantes coses, pregunto:

- Tens alguns gèneres d'anime/manga preferits?
- Algun altre que odis ?

Salut.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Benvingut, Xail! Doncs jo et preguntaré sobre videojocs ja que sembla que t'agrada Danganronpa i Pokémon.

- T'agraden els JRPG? Hi has jugat a algun?
- Has jugat a altres jocs semblants a Danganronpa? (Ex: Phoenix Wright)

En tot cas, sempre m'agrada recomanar a la gent que els hi agraden els videojocs que juguin al Trails in the Sky :urahara:

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Respon