Hola sóc l'Aida!

Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Ai_Serenity ha escrit: 08 juny 2021, 23:06 No hi ha cap gènere que pugui dir que no m'agrada completament! Sóc més d'obres que de gèneres.
La meva peli prefe durant molts anys va ser El Viatge de Chihiro i encara ho és, també m'agrada molt Your Name <3 Les d'imatge real que han fet adaptant anime no m'agraden gaire...

Em flipen els videojocs, sóc molt fan de Pokémon, Final Fantasy, Zelda i els meus preferits són Jak II i Dark Chronicle :ilu: També m'agraden molt els jocs de taula i de rol.
baia sí, la majoria son una xusta. Però que no tinguin relació amb l'anime? És per on volia dirigir més la pregunta. En plan Harry Potter, El senyor dels Anells, etc.

PD: Algú amb bon gust pels videojocs. Jak és de les poques sagues que hi rejugaria si pogués des del primer fins al 3. Encara recordo la demo de Jak & Daxter de PS2 que tenia, quins bons temps.

PD2: I per la música veig que també. Per aquí Tadaima als concursos Animesong, j-song i tal la gent té molt mal gust i no saben apreciar la màgia de les cançons moltes vegades, :p ves amb compte.
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Grimmy ha escrit: 12 juny 2021, 00:29
Ai_Serenity ha escrit: 08 juny 2021, 23:06 No hi ha cap gènere que pugui dir que no m'agrada completament! Sóc més d'obres que de gèneres.
La meva peli prefe durant molts anys va ser El Viatge de Chihiro i encara ho és, també m'agrada molt Your Name <3 Les d'imatge real que han fet adaptant anime no m'agraden gaire...

Em flipen els videojocs, sóc molt fan de Pokémon, Final Fantasy, Zelda i els meus preferits són Jak II i Dark Chronicle :ilu: També m'agraden molt els jocs de taula i de rol.
baia sí, la majoria son una xusta. Però que no tinguin relació amb l'anime? És per on volia dirigir més la pregunta. En plan Harry Potter, El senyor dels Anells, etc.

PD: Algú amb bon gust pels videojocs. Jak és de les poques sagues que hi rejugaria si pogués des del primer fins al 3. Encara recordo la demo de Jak & Daxter de PS2 que tenia, quins bons temps.

PD2: I per la música veig que també. Per aquí Tadaima als concursos Animesong, j-song i tal la gent té molt mal gust i no saben apreciar la màgia de les cançons moltes vegades, :p ves amb compte.
De pelis no anime m’agraden molt les de Harry Potter, sense dubte, també sóc molt fan de Dentro del Laberinto amb David Bowie, Entrevista con el Vampiro, El Club de la Lucha, El Señor de las Moscas. Tot i que ara sóc més de series com Outlander, Vikings, Reign, Dark, Joc de Trons, Roma, Los Bridgerton, The Crown, Sabrina, Orange is the New Black, Los 100, Révolution... 😛

Afegit en 1 minut 1 segon:
Atir dels Senders ha escrit: 11 juny 2021, 21:04 Hola Ai!

Veig que ja t'han fet força preguntes, així que sigues molt benvinguda i passa't-ho molt bé per aquí!
Moltes gràcies <3
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Respon