Hola!

Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Hola Tadaima!
Aquí ve el meu post de presentació:

Em dic Clara, sóc estudiant de violí (grau superior a Barcelona). He trobat aquest fòrum a partir de anime.fansubs (genial, per cert!) i aquí estem!
De moment m'he enganxat a Fullmetal Alchemist i a Princess Tutú, i tinc grans expectatives sobre Kaiji. M'encanten els animes amb un bon argument, bons plot twists i bona animació.

No comentaré gaire sovint (la carrera ocupa molt), però quan ho faci, passem-nos-ho bé!
Una abraçada :)
8)

P.D: Si teniu alguna recomanació per a mi, endavant! Feia molt que no veia anime!
Estel l’ha editat per darrera vegada el dia: 14 abr. 2021, 01:11, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hola, @Estel_volador! Sigues benvinguda.

Hem parlat un poc pel xat, ja veus com funciona un poc tot això ;)

Si t'ha agradat Fullmetal Alchemist, segurament t'agradi Kimetsu no Yaiba, que ho ha petat molt recentment i aquest mes en faran la pel·lícula (que és continuació de la primera temporada de l'anime!) als cinemes en català.

Jo et volia demanar pel menjar, sobretot pel menjar oriental. Crec que has dit que t'agrada el ramen, però n'has provat de fer mai? Aquí en podràs trobar unes receptes i el resultat quan alguns de nosaltres en vam fer! També hem fet altres coses, com yakisoba, onigiris o dangos. T'agrada cuinar, però? T'hi atreviries?

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Ja que ningú més té el valor de fer-ho, ja et faig jo les qüestions fatídiques:
  • Què en penses, de la pizza amb pinya: delícia dels déus o aberració?
  • La truita de patates ha de portar ceba o és millor sense?
  • El paper de vàter, penjant per la part de la paret, o per la part de fora?

I per no ser tan avorrit com sempre, et demanaré també quins són els teus videojocs preferits.

Que t'ho passis molt bé per aquí, ja ens anirem llegint! :adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Boness!

Seguint la tradició del fòrum procediré a les preguntes d'iniciació xD

- Segueixes algun anime o manga popular i conegut? Quins t'agraden?
- Jugues a algun videojoc d'algun gènere o tipus en concret?
- T'agrada el sushi?
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Minatoni ha escrit: 13 abr. 2021, 20:25 Hola, @Estel_volador! Sigues benvinguda.

Hem parlat un poc pel xat, ja veus com funciona un poc tot això ;)

Si t'ha agradat Fullmetal Alchemist, segurament t'agradi Kimetsu no Yaiba, que ho ha petat molt recentment i aquest mes en faran la pel·lícula (que és continuació de la primera temporada de l'anime!) als cinemes en català.

Jo et volia demanar pel menjar, sobretot pel menjar oriental. Crec que has dit que t'agrada el ramen, però n'has provat de fer mai? Aquí en podràs trobar unes receptes i el resultat quan alguns de nosaltres en vam fer! També hem fet altres coses, com yakisoba, onigiris o dangos. T'agrada cuinar, però? T'hi atreviries?

Salut!
Buah, moltes gràcies per les recomanacions i les receptes!! Faré un cop d'ull al kimetsu no yaiba (de moment l'únic que conec és la frase èpica del Tanjiro: "NEZUKO-CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!" (hi han massa memes a internet XD)

Doncs he provat el Yakisoba i m'ha agradat (té com un gust picant que m'agrada!), el ramen crec que també però fa molt (no me'n recordo!), hauria de provar els dangos (lo que és dolç m'agrada molt). De menjar asiàtic haig de dir que he provat més aviat coses índies (tinc un amic indi) com Curry Pakora (curry a l'estil indi) o Samosa (són crestes amb formatge, espinacs o carn picada, si te la cuina un indi és una delícia), però confesso que no els he cuinat. M'animaré a provar les receptes!! :ok:

Afegit en 6 minuts 38 segons:
Ereza ha escrit: 13 abr. 2021, 21:03 Ja que ningú més té el valor de fer-ho, ja et faig jo les qüestions fatídiques:
  • Què en penses, de la pizza amb pinya: delícia dels déus o aberració?
  • La truita de patates ha de portar ceba o és millor sense?
  • El paper de vàter, penjant per la part de la paret, o per la part de fora?

I per no ser tan avorrit com sempre, et demanaré també quins són els teus videojocs preferits.

Que t'ho passis molt bé per aquí, ja ens anirem llegint! :adeu:
Ui, ara em guanyaré molts enemics (plis, no em mateu):
-La pizza sense pinya (per favor, turtures no)
-No suporto la ceba!! Ni fregida ni crua, és que no puc amb el gust (ara em preparo per morir, la Carbonell m'està apuntant amb l'escopeta)
-El paper de vàter per la part de fora, no? O sigui, no costa més agafar-lo sinó...? XDD
-Els meus videojocs preferits suposo que són els de Zelda i Mario, però amb el meu germà gran tinc molt bon record de jocs com Prince of Persia, Ratchet i Clank, Spyro... I de vegades n'he trobat algún d'independent com Child of Light que m'encanten!!! Tinc debilitat per lo artístic :3


Però l'autèntica pregunta és...
Anime amb subs o anime doblat??? Que comenci la polèmica!!! (jo depèn, però les veus japoneses la claven el 99% de les vegades) :elmo: (que guai la imatge de l'elmo per cert, hehe)

Afegit en 7 minuts 1 segon:
Grimmy ha escrit: 13 abr. 2021, 21:51 Boness!

Seguint la tradició del fòrum procediré a les preguntes d'iniciació xD

- Segueixes algun anime o manga popular i conegut? Quins t'agraden?
- Jugues a algun videojoc d'algun gènere o tipus en concret?
- T'agrada el sushi?
I de nou, em guanyo la pena de mort:
No m'agrada el sushi.
:por:












Encara no he mort? Visca!!!! :corre:
La cosa és que vaig anar a un restaurant japonès a provar lo típic que havia vist a Sakura la Caçadora de Cartes (de petita m'encantava), Ramen, Sushi... I el sushi em va decepcionar :( el gust d'algues no és tant bo com creia.

Hm... Últimament, estic mirant el manga de la Megane-chan i el Yankee-kun, és molt divertit! (llàstima que no se'l conegui gaire), i estic investigant al fansub perquè és que portava molt temps sense veure res ^^' i de sèries, doncs això, fullmetal, tutú, kaiji... doctor stone també! ah, i vaig veure la de Yashahime (després de veure el final em volia tirar per la finestra, quina manera d'acabar més xunga :visillo: ),
en fi, estic en procés d'investigació :)
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Estel_volador ha escrit: 14 abr. 2021, 00:55 -La pizza sense pinya (per favor, turtures no)
[...]
-El paper de vàter per la part de fora, no? O sigui, no costa més agafar-lo sinó...? XDD
Una persona com cal! Ometrem la part de no posar ceba a la truita... :p
Estel_volador ha escrit: 14 abr. 2021, 00:55-Els meus videojocs preferits suposo que són els de Zelda i Mario, però amb el meu germà gran tinc molt bon record de jocs com Prince of Persia, Ratchet i Clank, Spyro... I de vegades n'he trobat algún d'independent com Child of Light que m'encanten!!! Tinc debilitat per lo artístic :3
Zelda i Mario són top! I el Child of Light és una joia força desconeguda, trobo. Llàstima que no n'hagin fet cap seqüela...
Estel_volador ha escrit: 14 abr. 2021, 00:55Però l'autèntica pregunta és...
Anime amb subs o anime doblat??? Que comenci la polèmica!!! (jo depèn, però les veus japoneses la claven el 99% de les vegades) :elmo: (que guai la imatge de l'elmo per cert, hehe)
Uf... Complicat. Jo si existeix en català, sincerament el prefereixo doblat. És cert que potser les veus no són tan bones, però com que no l'hauré sentit el versió original, tant me fa. Si no, doncs subtitulat. Però donaria per a obrir-ne un fil sencer xD
Estel_volador ha escrit: 14 abr. 2021, 00:55I el sushi em va decepcionar :( el gust d'algues no és tant bo com creia.
Vinc a dir que el sushi no sempre porta algues. Tens els nigiris, que nomé són arròs i peix, o el sashimi, que és peix cru directament (el de salmó és ben bo!).

Ja ens anirem veient per aquí! :3
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Aquí no matem a ningú (que jo sàpiga), però haig de dir que hi ha molts tipus de sushi i la part que dona gust no ve precisament de l'alga. xD

I també depèn del lloc. Jo per exemple no vaig provar sushi durant molt temps perquè tots em deien que no es comparava a l'original de Japó, i el vaig provar per primer cop allà i sempre n'hi ha que t'agraden més menys.

En resum, que dona-li més oportunitats!
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Ja t'han demanat tema videojocs així que no et preguntaré, però et recomano el Trails in the Sky :D

Et preguntaré sobre música, ja que em sembla que en saps força :p
Gènere(s) preferit(s)? Ets més d'openings o endings? Escoltes música en japonès sovint?
(Pots parlar sobre més coses)

Aprofito per dir que fins aquest dissabte podem presentar una cançó a un mini concurs de Tadaima, el BSONG. T'animo a participar-hi. :D cinquena-edicio-bsong-t1628.html

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Bé, a mi m'encanta preguntar la música que escolta la gent, però el simpàtic del Lluís se m'ha avançat. Ho faré igualment, però amb preguntes menys otakus :p.
Quins generes escoltes? Algun que odiïs especialment? Quina cançó és la teva preferida en general? I quina peça de violí et sembla més emocionant?
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

Hola! Benviguda, @Estel_volador
Renoi, el violí! Si estudies el grau superior, deus ser molt bona. Vols ser concertista o professora? Quin compositor t'agrada més? I canviant de tema, segueixes algun anime d'aquesta temporada?
Ja veus que aquí som tots molt xafarders i fem mil preguntes. xD
Respon