Holaa (人 •͈ᴗ•͈)

Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

lia04 ha escrit: 18 gen. 2021, 23:44
Minatoni ha escrit: 18 gen. 2021, 23:34
lia04 ha escrit: 18 gen. 2021, 23:24

Holaa :hola:

Hahahah doncs si que m'agrada però tampoc en excès, ja que una de les meves amigues te unr restaurant de sushi i vaig "enchufar" la meva germana i ara cada cop que torna de treballar ens porta una bossa plena, i de menjar-ne un cop al mes a gairebé tots els dies canvia la cosa.
Dius que ens fan preu? Esperem que no sigui buffet lliure perquè som experts en fer fer fallida aquest tipus de negocis. Ens ho apuntem per l'any que ve... :new_moon_with_face:


Hahahahah jo vos convido a tot el que volgueu :aaah:
Ves amb compte que aixó és perillós! lol

A mi m'agradaria preguntar 2 coses, la primera i la més importnat, pizza de pinya SI o NO? Dit aixó, i passant a temes més trivials, quina mùsica escoltes?
Avatar de l’usuari
lia04
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 6
Membre des de: 06 gen. 2021, 01:11
0
1
Gràcies rebudes: 3 cops

taka ha escrit: 19 gen. 2021, 01:08
lia04 ha escrit: 18 gen. 2021, 23:44
Minatoni ha escrit: 18 gen. 2021, 23:34
Dius que ens fan preu? Esperem que no sigui buffet lliure perquè som experts en fer fer fallida aquest tipus de negocis. Ens ho apuntem per l'any que ve... :new_moon_with_face:


Hahahahah jo vos convido a tot el que volgueu :aaah:
Ves amb compte que aixó és perillós! lol

A mi m'agradaria preguntar 2 coses, la primera i la més importnat, pizza de pinya SI o NO? Dit aixó, i passant a temes més trivials, quina mùsica escoltes?


Holaa :)

Pos diria que no. Però perque m'agraden poques pizzes i n crec que m'agrades ✌🏼 I de música no t'ho sabria dir perquè no tinc un estil definit, escolto tot tipus de música, depenent de l'època i tal. Mm tipo openings/endings/bandes sonores d'anime, k-pop, pop anglés, música dels 70/80/90 (la majoria anglesa) , pop japonès també antic (modern he escoltat molt poc), rap anglès ( me mola el gènere i un dels meus cantants preferits en general es Rilès)... M'adapto a casi tots els estils, inclús he arribat a escoltar música de Bollywood molt guai. Ja veus hahahah no ia qui m'entengui 😂
Respon