Nou al fòrum

Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Kami ha escrit: 09 set. 2019, 16:40 Hola noi. Sapigues que mai donc la benvinguda a la penya per dues raons, la primera és que sóc massa guay per estar que si benvingut que si això o lo altre i tal, i la segona que la gent nova me la suda.

Però tu t'has guanyat que et digui un parell de coses, primer que l'Okami és el joc més top de la puta vida i ja comences amb bon peu. I segon que el :hippie: és meu. Entenc que així de primeres hagis pogut pensar, un puto emoticono, qué pot passar per ferlo servir? però la resposta és que no. No té massa sentit però la qüestió és aquesta.

PD: Avui feia 600 dies des del meu últim post i he trencat la racha per dir aquesta puta merda així que afegiré algo interessant i diré que la Cleo està de puta mare.

:hippie:
Uh, quin honor. Doncs ja aniré amb compte de no fer-lo servir. I sí, l'Okami és top top top. M'agrada tot del joc, que si quan restaures els arbres, que si la història i les referències japoneses, que si l'humor. HO TÉ TOT. En fi, encantat!

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Hola Lluís, benvingut.

Quins són els teus manga/manhua/manhwa preferits?

Ens llegim!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Atir dels Senders ha escrit: 09 set. 2019, 21:41 Hola Lluís, benvingut.

Quins són els teus manga/manhua/manhwa preferits?

Ens llegim!
Hola, gràcies i encantat!
Sóc molt fan dels isekai i els shojo i per tant com he dit abans sóc fan dels de reencarnació imperial (la fusió perfecta haha) però diré una mica de tot.
- Kimi ni Todoke (manga)
- Dreamcide (gran descoberta, sempre he odiat els zombies i resulta que aquest m'agrada) (manhwa)
- Empress of another World / Light and Shadow (els poso al mateix nivell) (manhwa)
- Yugami-kun ni wa tomodachi ga inai (aquest és recent i m'he sentit molt identificat al principi amb la prota)
- Unripe Expression (manhwa) (afegeixo que també m'agrada yaoi haha)
- Els manhua la veritat és que la majoria són una gran merda i els llegeixo perquè m'enganxen igualment però els que he gaudit més són tales of demons and gods i els combat continent
També segueixo uns quants de webtoon tot i que últimament el tinc una mica abandonat (I Love Yoo és el meu preferit de tots els temps) I paro que no acabo mai! haha

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Boooness!

Doncs com sembla que t'agrada puquèmon, quins jocs són els teus preferits de la saga principal? I els que menys t'han agradat? N'hi ha algun que no hagis jugat?

Salut!
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Grimmy ha escrit: 09 set. 2019, 23:17 Boooness!

Doncs com sembla que t'agrada puquèmon, quins jocs són els teus preferits de la saga principal? I els que menys t'han agradat? N'hi ha algun que no hagis jugat?

Salut!
Holaa! A veure, la meva aventura va començar amb Pokémon Diamant i el meu preferit de tots és el Pokémon Platí. El Pokémon Negre també el tinc molt alt al rànquing.
M'he passat els remakes de tots els anteriors (verd fulla/roig foc, heartgold/soulsilver, robí omega/safir omega...) però als originals només hi he jugat una mica als emuladors, però m'acabaven avorrint o hi jugava una estona (jugar amb emuladors no m'agrada, la consola al davant és millor). El que menys m'ha agradat jo crec que el Sol i l'X darrere. (no he jugat a l'ultrasol perquè si a vegades em va lent el sol a la 3ds, m'imagino que la versió més bona no xutarà a la 3ds)

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Shoyo
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 12
Membre des de: 04 feb. 2019, 10:48
0
1
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 1 cop

Benvigut Lluis, jo també sóc molt fan dels JRPG, suposo que els Dragon Quest els has jugat, si és que no te'ls recomano molt, l'últim i el 8 són del millor. També et recomano algun de la saga Persona si no hi has jugat, sobretot les últimes entregues, la 4 i la 5 tenen molt bona història!
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Shoyo ha escrit: 11 nov. 2019, 20:35Benvigut Lluis, jo també sóc molt fan dels JRPG, suposo que els Dragon Quest els has jugat, si és que no te'ls recomano molt, l'últim i el 8 són del millor. També et recomano algun de la saga Persona si no hi has jugat, sobretot les últimes entregues, la 4 i la 5 tenen molt bona història!

Hola, gràcies 😊! Només he pogut jugar al dragon quest XII i la veritat és que molt bo. hauria de provar-ne alguns altres. sobre el persona: no tinc la play. el drama 😭

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Respon