Hola amics

Respon
Avatar de l’usuari
Misae
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 5
Membre des de: 11 feb. 2019, 23:28
0
1
Pronom: Femení
Gràcies rebudes: 2 cops

Bona nit a tothom,
Sóc la Misae i tot buscant una aplicació per veure anime en catala per googlel play he trobat aquest forum que en realitat no serveix per mirar anime pero bueno XD
M'agraden molst animes, evidentment Shin Chan des de la infancia, i també en segueixo molts d'altres com one piece i boku no hiro academia, i alguns més de tempordaa.
Veig que també es de video jocs pero no jugo a gaires video jocs o sigui que no sé si n'opinaré gaire de video jocs XD.
Espero poder comentar una mica els meus animes preferits i poder fer bons amics.
Salutacions a tots
:kawaii:
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Benvingut a Tadaima, monstre del cul gros!! Vull dir... Misae!

Quins animes de temporada segueixes? Per aquí molts seguim Yakusoku no Neverland i Dororo, si els mires, anima't a dir la teva als temes!

Que t'ho passis molt bé per aquí, ja ens anirem llegint! :adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Benvinguda Misae!!

Llegeixes manga o només mires anime? Quins gèneres t'agraden?
Què en penses del cosplay? I de fer cosplay de Misae?

Saludus!
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Hola Misae, benvinguda!
Quina il·lusió tenir-te aquí entre nosaltres.

Jo tinc curiositat pel tema Shin Chan. Vas fer la colecció dels còmics en català? Quins personatges t'agraden més de la sèrie? Has vist les pel·lícules? Què en penses i quines són les teves preferides? Per què en Nevat és el millor gos?

Passa-ho bé per aquí, ens anem llegint!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sigues benvinguda, @Misae!

trooooompa, troooooompa!

Digue'ns, a part de seguir anime, t'agrada el menjar japonès? Què t'agrada més? Has provat de fer-ne a casa?

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Misae
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 5
Membre des de: 11 feb. 2019, 23:28
0
1
Pronom: Femení
Gràcies rebudes: 2 cops

Gràcies per la benvinguda, que majos tots. I quantes preguntes XD De moment m'estan recomanant molt aquesta de Yakusoku no Neverland així que crec que acabaré mirant-la aveure què tal.

De manga en solia llegir pero com que paso moltes hores davant de l'ordinador últimament doncs prefereixo mirar els animes XD m'agrada de tot menys el genere magical girl que no el suporto. El cosplay bé, suposo, no n'he fet mai pero si fos de Misae m'ho pensaria XD :kawaii:

El millor personatge de shinchan es sens dubte el meu marit Hiroshi. Li fan pudor els peus però és bona persona (porta els diners a casa al cap i a la fi)

I uf m'agrada molt el sushi pero en realitat no en soc experta en menjar japonès. a veure si m'il·lumineu en aquests temes XD
Respon