Bones tardes jovent

Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Doncs vaig entrar amb la malvada missió de traduir més yaois al català, i de moment he participat a
Blue Sky Complex (traducció del segon i tercer volum, a publicar d'aquí uns mesos), a
Cirerers Florits Passat l'Hivern , (neteja i reconstrucció d'un manhwa shonen-ai que varem estrenar el divendres), a
No estic enamorat d'un habitant del mar, (un shonen-ai curtet de 3 capítols que vaig traduir, netejar i editar jo, gràcies a la correcció d'en Kobasen), a
One Piece (on ajudo amb l'edició dels capítols de Whole Cake),
i a Zion no Koeda, una primícia que us porto perque encara no l'hem estrenat, però caurà en els pròxims mesos (traducció, neteja i edició d'un yaoi de 9 capítols, que se m'ha endarrerit per l'absoluta dificultat dels seus diàlegs i, sobretot, les seves reconstruccions).

Sóc relativament prolífica, i treballo en bastants projectes alhora. És molt més recompensant del que em pensava, res millor que col·laborar en un producte que t'agrada, i promoure el consum en la teva llengua! (Tot i que em renyen perque produeixo massa yaoi, pero es la meva missió! Muahahaha)
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sigues benvinguda, @Loraninja!

Ja ens començam a conèixer una mica en haver coincidit pel xat. Tot i així...
Loraninja ha escrit: 09 feb. 2019, 23:16la meravella que és tota la seva cultura (i el manga i el menjar, quina gana). :p
Sí? Què t'agrada més? Menges sovint coses japoneses? I has provat de fer res a casa?

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

El drama existencial que porto a sobre és que si m'apropo a una cuina acabo cremant accidentalment el barri. :joy:
Sóc dolentíssima, m'agrada cuinar, però no dono ni una i ho faig fatal sempre, tot i intentar-ho. He provat a fer algunes coses, onigiri, sushi, nikuman, yakisoba, ramen... I de totes aquestes coses, l'única que es podia menjar era el sushi (jurat! No estava tan malament) Tampoc tinc un paladar gaire selecte, em puc menjar qualsevol cosa (menys el pebrot, ecs, soc pitjor que el Shin-Chan) així que si alguna cosa que cuini em surt malament, no passa res (pero aixi i tot, algunes coses he hagut de tirar... El nikuman era un quadro, dolentíssim)
He vist que feu reptes de cuina, així que al pròxim ho penso intentar! (tot i el fracàs estrepitós que m'espera)
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Hola @Loraninja, ja hem parlat una mica pel xat, però m'havia quedat pendent saludar-te a la teva presentació "oficial" xD

Aprofito per recomanar-te el meu post del Rust, fa algun temps vam animar una mica la gent a jugar-hi, en @Grimmy va caure momentàniament a les nostres urpes, però ja t'aviso amb antelació que el Rust és un joc que demana bastantes hores abans no aprens bé el seu funcionament. Dit això, sàpigues que amb la @manolini estem jugant pràcticament cada tarda en jocs d'aquest estil, així que s'hi t'hi vols unir i fer una estona el capullo amb nosaltres, estàs convidada.
Respon