Bones! Em presento i comento una coseta

Respon
Avatar de l’usuari
Sithious18
Sense cara
Sense cara
hana-mono-atari.com
Entrades: 9
Membre des de: 15 gen. 2019, 19:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 1 cop

Bona nit! La veritat és que ja fa força temps que llegeixo Tadaima però encara no havia fet el pas de registrar-me. Estic content de ser aquí. La veritat és que fa poc he començat amb ganes un projecte que m'agradaria compartir amb tots vosaltres. He creat un blog en català on hi publico ressenyes i anàlisi de les obres que em semblen més potents en el món del manganime. El blog és: https://hana-mono-atari.com/ i el primer article es titula Claus per entendre i interpretar Monogatari. Espero que us agradi i encantat de conèixer-us! :uki:
No ens oblidem que les causes de les accions humanes solen ser incommensurablement més complexes i variades que les explicacions posteriors sobre elles. F. Dostoievsky
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Benvingut siguis!
Només et faré una pregunta: Quin tipus de música t'agrada? Quins son els teus artistes preferits? Justifica la resposta en menys de 300 paraules (5 punts) :pervertmoon:
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
Sithious18
Sense cara
Sense cara
hana-mono-atari.com
Entrades: 9
Membre des de: 15 gen. 2019, 19:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 1 cop

M'agrada el rock català, el Jpop, jrock, el solo de piano i les bandes sonores en general. Artistes a nivell de directors Mamoru Kanbe (sora no woto), Ei Aoki(Fate zero, kara no kyoukai), Yoshitoshi Abe(Serial experiments Lain, Haibane Renmei) Akiyuki Shinbo (Monogatari), Tetsuo Araki (shingeki, Death note) i com no podia faltar Makoto Shinkai. En manga m'agrada molt Hozumi (la posada de los objetos perdidos) per la delicadesa amb la qual tracta les relacions humanes. Hiro Kiyohara per l'estil gràfic i els narradors amb els quals s'associa. Shigeru Mizuki és un tresor pels historiadors. Nagabe m'està enamorant amb La pequeña Forastera i millor que no m'estengui gaire més...
No ens oblidem que les causes de les accions humanes solen ser incommensurablement més complexes i variades que les explicacions posteriors sobre elles. F. Dostoievsky
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Benvingut a Tadaima, @Sithious18!

Ja ens hem vist al xat, però també et demanaré coses per aquí :p

Jugues a algun videojoc? Quins?

I... prefereixes manga o anime? Per què?

Que t'ho passis molt bé per aquí! Ja ens anirem llegint! :adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Sithious18
Sense cara
Sense cara
hana-mono-atari.com
Entrades: 9
Membre des de: 15 gen. 2019, 19:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 1 cop

@Ereza Moltes gràcies. La veritat és que aquests dos primers dies ja m'ho estic passant molt bé. La veritat és que quasi no jugo a videojocs, alguna vegada jugo a jocs d'estratègia en plan Age of, Imperium, El señor de los anillos la batalla por la tierra media 2. Pel que fa al manga i l'anime depèn de l'autor i de l'obra. Hi ha mangues que funcionen només com a tal com els de Junji Ito, Hiro Kiyohara, Usamaru Furuya. Però hi ha altres que passats a anime adquireixen una capa brutal com és el cas de SNK, Mushi-shi o Spice and Wolf. A mi m'agraden els dos medis tot depèn de si es fan servir bé o no.
No ens oblidem que les causes de les accions humanes solen ser incommensurablement més complexes i variades que les explicacions posteriors sobre elles. F. Dostoievsky
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Benvingut!

Jo també et faré alguna pregunta. Com vas endinsar-te al món de l'animanga i què hi trobes que t'ha fet quedar? Segueixes animes d'aquesta temporada? Quins?

Passa't-ho molt bé per aquí!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Woooooolas Sithy! :happy:

Com anem? Estic contenta de veure que t'has enregistrat, ja veus que som bona gent, un poc pertorbats, però bona gent en el fons del nostre coraçao. La gent ja t'ha fet preguntes sensualoses, i jo et demano... trobes que la Senjogahara, si no fos tan tsundere, augmentaria els seus punts de waifu o ets dels que pensa que sent així de tsundere ja és la waifu definitiva? Quines altres waifus tens?

Més preguntes, perquè són les 10.13 del matí i és l'hora exacta de les preguntes: quan has de mirar un anime nou, en què et fixes més? en l'animació? en l'argument? en el repartiment? en les waifus? Justifica la resposta amb un gif que no tingui res a veure!
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Benvingut @Sithious18!

Jo només tinc un parell de preguntes a fer, la primera es perqué t'has animat a fer un blog d'anime en català i quins plans tens amb ell? Faràs resenyes o vols enfocar més en articles de notícies o comentar l'actualitat del manganime?

Espero que gaudeixis de Tadaima!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sigues benvingut, @Sithious18!

Vaig un poc tard, hehe... La cosa, veiem que t'agrada escriure d'anime, esperam comptar amb la teva opinió per aquí!

I com que sempre és hora de menjar, i tenc poca imaginació... com dus el tema de la cuina (oriental/japonesa)? Què t'agrada més? Has cuinat mai res?

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Sithious18
Sense cara
Sense cara
hana-mono-atari.com
Entrades: 9
Membre des de: 15 gen. 2019, 19:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 1 cop

robguerrero ha escrit: 21 gen. 2019, 16:45 Benvingut @Sithious18!

Jo només tinc un parell de preguntes a fer, la primera es perqué t'has animat a fer un blog d'anime en català i quins plans tens amb ell? Faràs resenyes o vols enfocar més en articles de notícies o comentar l'actualitat del manganime?

Espero que gaudeixis de Tadaima!
La veritat és que el vull enfocar més a ressenyes i descobrir a la comunitat joies de la cultura manga anime i també tinc pensat parlar d'autors. La idea és fer més o menys un article cada 3 setmanes. Per què? Doncs m'agrada escriure i tenia ganes de començar a fer alguna cosa nova després de tancar el blog d'arqueologia que tenia abans. :D
No ens oblidem que les causes de les accions humanes solen ser incommensurablement més complexes i variades que les explicacions posteriors sobre elles. F. Dostoievsky
Respon