Bonees!!

Respon
Avatar de l’usuari
TheHGB
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 14
Membre des de: 15 març 2018, 10:35
0
1
Pronom: Masculí

Molt bon dia a tothom,

Se'm coneix com a HGB, tinc 22 anys, estic estudiant Enginyeria Informàtica i el meu grup sanguini és B+.

El meu primer contacte amb l'anime va ser 3XL i en aquells temps ni tant sols era conscient que tots aquells "dibuixos animats" tenien una cosa en comú: eren japonesos. Quan van tancar el canal vaig perdre tot el contacte amb aquesta cultura i me'n vaig oblidar.

Una nit d'ara farà uns 4 anys vaig somiar en l'opening de BoBoBo (no em pregunteu per què, perquè no en tinc ni idea) i ho vaig interpretar com un senyal de l'Univers, així que vaig decidir tornar a mirar-me la sèrie. Això va despertar la nostàlgia i va generar una reacció en cadena: BoBoBo, Slam Dunk, Inuyasha, La llei de Ueki, Sakura la caçadora de cartes, One Piece, etc. Amb aquesta nova presa de contacte vaig començar a conèixer la cultura otaku, que eren l'anime i el manga, les fanbases, etc. però sempre a certa distància i sense abandonar la meva zona de confort.

Passat un any ja m'havia vist tot l'anime en català que podia recordar i en aquell moment només seguia el capítol setmanal de One Piece però notava un buit, volia alguna cosa més. Aleshores vaig demanar a un bon company de classe, el mateix que m'ha introduït a aquest fòrum (@cosarara) que hem recomanés algun anime. La seva resposta va ser:
Bakemonogatari, Steins;Gate, Durarara, i Serial experiments Lain. Aquestes series em van demostrar el potencial que té aquest mitjà per explicar històries i van despertar un veritable vici dins meu que no te pinta que es sacii en cap futur pròxim.

Com a aficions tinc (a part de l'anime) els videojocs (sóc molt de singleplayer però també li dono al LoL), la lectura (sobretot sobre ciència, però també fantasia) i la seguretat informàtica.

Ja no sé que més explicar, encantat de conèixer-vos i espero gaudir de bones estones per aquí.
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Hola, sigues molt benvingut a Tadaima!!

Una presentació molt completa, m'ha cridat l'atenció la forma en que vas començar a tornar a mirar anime, molt original :lloa:

Dit això, crec que la pregunta sobre el teu nick és obligatòria; D'on ha sortit? Com vols que t'anomenem?

I desitjar-te una molt bona estada aquí a Tadaima, a veure si ens veiem algun dia pel xat!
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Yay, al final t'has decidit a escriure la presentació! (@TheHGB i jo som companys de classe)
15 de març de 2018
La secta informàtica de Tadaima aconsegueix un nou adepte. La lluita contra el front pro-coreans sembla menys desesperada.
Bé, ja veuràs que en som molts.

Et deixo alguns temes en que segur que no et costarà gaire comentar:
animes-que-no-has-pogut-acabar-t893.html
quin-es-el-darrer-anime-que-t-has-vist-t81.html
monogatari-series-t977.html
nichijou-t656.html
anime-k3-bobobo-t876.html

Sobretot el 2n, i així ja de passada ens expliques què has estat mirant últimament.
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

hola!

Benvingut TheHGB! :) Jo també vull saber més del teu nick.

Bobobo jo no el seguia però recordo molt els pels tan llargs que sortien del nas :riu: Uns personatges molt peculiars!

Espero que t'ho passis molt bé per aquí.
Anima't a escriure i explica'ns moltes coses!!
Avatar de l’usuari
TheHGB
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 14
Membre des de: 15 març 2018, 10:35
0
1
Pronom: Masculí

Morte-Diem ha escrit: 15 març 2018, 13:45 Hola, sigues molt benvingut a Tadaima!!

Dit això, crec que la pregunta sobre el teu nick és obligatòria; D'on ha sortit? Com vols que t'anomenem?
Giggles ha escrit: 15 març 2018, 17:29
Benvingut TheHGB! :) Jo també vull saber més del teu nick.
La història del meu nick no és gens original, tant sols són les meves inicials. Us podeu referir a mi com a HGB però estic obert a propostes més originals

cosarara ha escrit: 15 març 2018, 16:11
15 de març de 2018
La secta informàtica de Tadaima aconsegueix un nou adepte. La lluita contra el front pro-coreans sembla menys desesperada.
Bé, ja veuràs que en som molts.

Et deixo alguns temes en que segur que no et costarà gaire comentar:
animes-que-no-has-pogut-acabar-t893.html
quin-es-el-darrer-anime-que-t-has-vist-t81.html
monogatari-series-t977.html
nichijou-t656.html
anime-k3-bobobo-t876.html

Sobretot el 2n, i així ja de passada ens expliques què has estat mirant últimament.
M'hauràs d'informar sobre aquesta secta i quins plans teniu per fer front a la plaga coreana
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

TheHGB ha escrit: 15 març 2018, 18:13
Morte-Diem ha escrit: 15 març 2018, 13:45 Hola, sigues molt benvingut a Tadaima!!

Dit això, crec que la pregunta sobre el teu nick és obligatòria; D'on ha sortit? Com vols que t'anomenem?
Giggles ha escrit: 15 març 2018, 17:29
Benvingut TheHGB! :) Jo també vull saber més del teu nick.
La història del meu nick no és gens original, tant sols són les meves inicials. Us podeu referir a mi com a HGB però estic obert a propostes més originals
Proposo Paco. Et diré paco a partir d'ara. XDDDDD

Hola!! Benvingut a tadaima! A veure si ens veiem pel xat. Tens mascotes? Quin es el teu somni de futur?
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
TheHGB
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 14
Membre des de: 15 març 2018, 10:35
0
1
Pronom: Masculí

manolini ha escrit: 15 març 2018, 18:18
Proposo Paco. Et diré paco a partir d'ara. XDDDDD

Hola!! Benvingut a tadaima! A veure si ens veiem pel xat. Tens mascotes? Quin es el teu somni de futur?
Em fa gràcia, Paco alPocero és el nom que dono quan m'haig de registrar a llocs una mica "shady" o en els que no vull donar el nom de veritat, així que agrairia que no, que relaciono aquest nom amb el mal.
No seria responsable per part meva tenir mascotes, a dures penes sóc capaç de cuidar de mi mateix (he arribat a sopar dues llaunes de Piara tapa negra a cullerades i crispetes per que no tenia res més de menjar a casa).
El meu somni del futur és poder tenir una vida feliç, tranquil·la i sense complicacions.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Tururuuuuuuu HGB (segueixo tenint dubtes sobre com ho hem de pronunciar... a la catalana? HAC-GE-BÉ?)

Ets un home savi perquè has vist grans animes i això sempre és culturilla general i es pot posar al currículum, perquè un informàtic otaku... val per 1000! (UkiHana dixit, però una otaku que gossa dels coreans val per 2000). I bé, deixant això de banda, benvingut a tadaima, you'll be fine here!

Com sempre, et faré algunes preguntetes per conèixer-te millor! Primera: quin va ser el primer tom de manga que et vas comprar? Segona: mires anime setmana a setmana a ritme japonès?

Que t'ho passis molt bé a tadaimaaaaaa! Ens llegim!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hola!

Sigues benvingut! Un altre a la secta dels informàtics :3

Pel que veig que t'ha recomanat en @cosarara, veig que has seguit més aviat animes antics i del gènere... un poc més... per a adults (seinen). Què en penses dels shonen? Segueixes alguna cosa de temporada (que s'emeti ara al Japó)?

Ja hem parlat de videojocs. Crec recordar que vas dir que t'agradaven els RPG (per aquí dius que sobretot t'agraden els d'un sol jugador). Jo et recomano els Golden Sun de la GBA (el tercer, de la DS és més fluix, però vaja, també és jugable). Quins em recomanes tu?

Finalment, ara estic llegint aquest llibre del que en faran una pel·li a final de mes. T'hi animes? ready-player-one-t1048.html

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon