Waifu i Husbando

Regles del fòrum
Aquest fòrum especial és el lloc dels jocs de missatges que es facin dins el fòrum.

Per evitar l'abús amb aquests missatges, aquests no compten pel total de missatges fets.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Shin-chan té una cosa bona i és que el husbando està com MOLT CLAR i és, evidentment, el MAFIÓS! <3

Imatge

És el millor personatge i el més sensualós, puto mafiós, que ens posi un xalet a la serra ja! De waifu trio la senyoreta Matsuzaka, que era la puta ama intentant pescar marit però tots li fugien gràcies al Shin-chan, perquè si es casés s'hauria acabat la gràcia.

No té res a veure but:
Imatge




Pròxim anime: Ranma 1/2
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Per fiii un que puc fer (i no em prenen abans)

De Waifu of course la Ukyo <3

Imatge


I de Husbando, estic entre el Ranma i el Ryoga, m'anava a dies, però mai superaran el meu amor per la Ukyo <3

ImatgeImatge


i el nou anime que dic és... Akatsuki No Yona
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Coincideixo plenament que la Ukyo era best waifu de Ranma.

D'Akatsuki no Yona, evidentment, la meva waifu és la Yona, per alguna cosa la duc d'avatar:

Imatge

Imatge

Pel que fa al husbando, l'elecció fàcil seria en Hak, però triaré en Yoon:

Imatge

Imatge

I el següent anime serà... Fushigi Yuugi, el joc misteriós!
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

El husbando de Fushigi Yugi durant la meva adolescència era el Hotohori. Too much sexy per aquest laif. Però ara si la tornés a veure, fijo que el Nakago em posaria mil, tot dolentot i catxondo.

Imatge

I bé, la waifu seria la Yui per eliminació, perquè la Miaka tenia una hòstia enorme.


I el pròxim anime és... Doraemon (espero respostes bizarres) xDDD
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

A VEURE, siguem sincers, els veritables husbawaifus de doraemon no son ningú mes que aquets dos:

DEKISUGI
Tothom el pintava de dolent només perque en aquell mon de MERDA era lunic q sesforçava en tot i era bondados, i quan els merdes li demanaven que els hi ho fes tot (ja q ellsvmai volein fer res) ell els intentava fer veure que ho habien de fer ells i que no els hi donaria res fet I SENFADAVEN I EL DEKISUGI JA ERA DOLENT! Es el unic bon jan de tota la maleida serie plena de toxics.
Imatge
DORAMI
La contrapart del dekisugi. Anaven a ella a que els hi fes tot i ella intentava ferlos veure que shavien desforçar per ells mateixos PERO COM ESTAVA RODEJADA DE PUTOS INUTILS RETRASSATS al final era tan bona persona q els hi acababa donant el que volien. Sincerament normal q estigues tan poc al mon del nobita jo no hagues durat ni una hora. Es dolça i bona i te caracter osigui es perfectwaifu. I te invents per tots.
Imatge

Següent anime: DEATH NOTE
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, de Death Note tenim el husbando màxim que és el Ryuk. No tinc proves però tampoc en tinc cap dubte... Perquè el Ryuk és sensual i li agraden les pomes i això fa que el nivell de husbanditis puji com over 9000.

En realitat no hi ha cap personatge d'aquest anime que em sembli husbando. Waifu encara menys perquè de ties només recordo la Misa i és com leismaniosis accentuada. En definitiva, Ryuk for husbando.


Pròxim anime: Kimetsu no Yaiba
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure, na Nezuko és waifu over 9000. Cosa que em sap un poc de greu perquè és un poc objectificació i tal (sempre està mostrant els genolls, quan viuen en una muntanya nevada on deu fotre un fred que pela).

Però així i tot, waifu.

Imatge

Quant als homes... En Tanjiro és prou husbando, però n'Inosuke té la seva gràcia. Diria que en Tanjiro.

Au va, ara toca Naruto. Ja sabeu que heu d'esmentar en Saske sí o sí.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

De Naruto és complicat... Crec que el husbando màxim és evident que és el Saske, perquè no hi ha cap més personatge al món que sigui igual de sexy que ell, va néixer mentre l'autor s'estava fent una terrible mano cambiada i va ser la seva millor creació del món.

Per altra banda, tothom sap que la waifu és la puta Tsunade, per favor, que està mazada i domina els llimacs, que són sexys i sensuals.


I bé, ara us toca Full Metal Alchemist!
Respon