Kalafina

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Respon
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Imatge

Hikaru, Keiko, Wakana


Kalafina és un grup vocal japonès iniciat el 2007 per la compositora Kajiura Yuki, principalment formada per interpretar els temes de l'anime "Kara no Kyoukai". El grup va aparèixer per primera vegada el 2008 amb dos membres del projecte FictionJunction de Kajiura, Otaki Wakana i la Kubota Keiko. Més endavant es van afegir Masai Hikaru i Toyoshima Maya; aquesta última però, va deixar el grup el 2009 degut a responsabilitats acadèmiques i la seva participació va ser només puntual.

La primera vegada que les vaig escoltar va ser per l'ending de la segona temporada de Kuroshitsuji, però en aquell moment no va ser un grup que em cridés l'atenció. Per sort però, han fet altres temes per anime que he anat mirant i des de Fate/ i Madoka Magica que vaig començar a interessar-me pel grup.

La Wakana, la soprano, va començar a estudiar cant des dels 12 anys i des de 2006 va començar a treballar amb la compositora en diferents projectes. Des que vaig començar a escoltar el grup, crec que ella sempre destaca i es reconeix ràpidament per la veu tan especial que té. La Hikaru, mezzosoprano, des dels 7 anys participava en diferents espectacles, però no va ser fins el 2007 que va decidir participar en l'audició de Sony pel projecte. La seva veu és més enèrgica que la de la Wakana i pot cantar en diferents tessitures i pot sonar molt diferent, molt enèrgica o molt dolça. La Keiko, alto/contralto, abans era model i així va ser com la van descobrir. És la que té la veu més greu i profunda i és molt agradable escoltar-la cantar. La seva tonalitat contrasta a la perfecció amb la de la soprano i les veus encaixen perfectament, igual que recolza molt bé a l'hora de donar més potència a la de la Hikaru.

El punt fort del grup és, sens dubte, la tècnica a l'hora de cantar, és una passada com es complementen en totes les seves cançons, tant que a vegades és com si cantés una sola persona ^^. És un estil diferent, ja que bàsicament és un grup vocal i reflecteix molt l'estil de la compositora. Aquesta unicitat que tenen els funciona força bé i les fa destacar. Als videoclips hi ha poc moviment i són molt estàtics, però saben com actuar en directe!! No sé si ja n'havíeu sentit parlar abans, però són un grup que transmet molta tranquil·litat quan canten, és tot molt harmoniós ^^ Si havíeu escoltat alguna de les seves cançons i com a mi no us havia agradat gaire, us recomano donar-li un altre cop d'ull ;) Aquestes noies són fantàstiques!!


Àlbums d'estudi:

Text amagat.
2009 - Seventh Heaven
2010 - Red Moon
2011 - After Eden
2013 - Consolation
2015 - Far on the Water



Aquí deixo algunes de les seves cançons!!

DESTINATION UNKNOWN
Text amagat.


FAIRYTALE
Text amagat.


MAGIA
Text amagat.


FAR ON THE WATER
Text amagat.


OBLIVIOUS
Text amagat.


NATSU NO RINGO
Text amagat.


HIKARI NO SENRITSU
Text amagat.


BLAZE
Text amagat.


MUNE NO YUKUE
Text amagat.


Aniré deixant això de les cançons perquè sinó les posaria totes XD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Moltes gràcies per la recomanació Skuld, m'han agradat molt!! Apart de que el post és una passada! :lloa:

Potser semblarà una tonteria pero m'ha semblat qu enomés amb els títols ja transmeten molt bé de que anirà la canço (almenys amb els títols que he entes). M'han agradat molt les seves veus, son una passada i encaixen totalment amb eles cançons, això fa que encara t'hi fixis més!

La veritat es que no soc massa de fixa-me en els OST's pero ara m'arrepenteixo, si m'hagés fixat en el de Madoka Màgica ja podria haver descobert aquest grup fa un temps! Merci per recomanar-lo!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Wooooooooooooooh, gràcies Skuld!!

Jo les coneixia de l'ending d'Arslan Senki One Light i Blaze la veritat és que és dels meus endings preferits! Li posen moltíssim sentiment a les cançons, les lletres i les veus són precioses, molt harmòniques!

Especialment m'agrada molt Blaze i mai havia vist el videoclip així que t'agraeixo molt que l'hagis posat!! Suposo que és perquè ja coneixia la cançó però ha estat el que més m'ha agradar amb diferència, potser perquè és un poc més moguda que les altres!

Us deixo amb One Light a veure si així us puc convèncer perquè li doneu una oportunitat a Arslan Senki
Text amagat.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

M'alegro que us hagi agradat ^^ La OST sencera de Madoka Magica és impressionant, a mi em va agradar moltíssim!! Si voleu més anime amb banda sonora de la Kajiura estan: .hack//sign, Pandora Hearts, Tsubasa Chronicles o El cazador de la Bruja. N'hi ha més, però aquests són dels que he vist i ara mateix em vénen al cap :D

Pel que fa el que comentes d'Arslan Senki, realment les cançons que han fet servir per aquest anime són una mica diferents al que han fet fins el moment. Quan vaig sentir "One Light" em vaig sorprendre moltíssim, però també em va agradar veure que podien cantar temes més moguts <3

Fa res que acabo de veure que ha sortit aquest concert full a youtube!! Encara no l'he pogut veure sencer perquè és molt llarg, però pel que he vist és una passada, com sempre. No sé com s'ho fan per ser tan bones en directe i que sembli que en comptes de tres persones hi hagi un chorus sencer cantant XD


Text amagat.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Rescato aquest tema!
Vaig conèixer Kalafina perquè Spotify m'ho va recomanar en el descobriment setmanal. Concretament vaig escoltar Magia i creia que era una sola cantant! Ara en llegir que la Yuki Kajiura estava involucrada ja m'ha esclatat el cap!! Era súper fan d'ella i la Chiaki Ishikawa quan van tenir el grup See-Saw i feien la BSO de Hack. M'encantava Yasashii Yoake.

La cosa és que buscaré més música d'elles perquè és molt el meu rollo i ara encara en tinc més ganes :unicorn:

Llàstima que ho deixessin al 2019 :(
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Respon